Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti hääpäivän.vituttaa!!!

Vierailija
23.05.2011 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiän kaltaisia.Nähtävästi olette kaikki jossain kulissiavioliitossa tai yh.Kyllä mun ystäväpiirissä on ihan normaalia,että mies muistaa vaimoaan!Ei tässä kukaan ole todellakaan mitä ihmeellisyyksiä vaatinut!Ja tottakai kuka vain muistaa "ekana",eihän tässä nyt siitä ole kysymys!

ei vaan tässähän nimenomaan oli kysymys siitä kuka muistaa ekana, ap veti herneet nenään kun ''mies ei muistanu hääpäivää'' vaikka todellisuudessa mies sitä toivotti vaimolle paluuviestissä.

Vierailija
42/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli asian ydin...Älä sinä väännä mun juttua!Mies ei todellakaan muistanut hääpäiväämme,ennenkuin laitoin itse viestin!!Siis IHAN ITSE kertoi,että työkiireiltään unohti koko päivän!!Ja mitäs sitten!!Mies tunnusti rehellisesti,ok!

Ei mun avioliitto tähän kaadu=)

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli asian ydin...Älä sinä väännä mun juttua!Mies ei todellakaan muistanut hääpäiväämme,ennenkuin laitoin itse viestin!!Siis IHAN ITSE kertoi,että työkiireiltään unohti koko päivän!!Ja mitäs sitten!!Mies tunnusti rehellisesti,ok!

Ei mun avioliitto tähän kaadu=)

t.ap

No mitä sä sitten meuhkaat asiasta täällä kun mikäkin mielipuoli?

Vierailija
44/44 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli asian ydin...Älä sinä väännä mun juttua!Mies ei todellakaan muistanut hääpäiväämme,ennenkuin laitoin itse viestin!!Siis IHAN ITSE kertoi,että työkiireiltään unohti koko päivän!!Ja mitäs sitten!!Mies tunnusti rehellisesti,ok! Ei mun avioliitto tähän kaadu=) t.ap

No mitä sä sitten meuhkaat asiasta täällä kun mikäkin mielipuoli?

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän