Nikoko se Katariinaa vainoaa?
Kommentit (24)
S.P
Eli Sara.
Ellei katsojaa nyt jymäytetä pahemman kerran ja se onkin Niko tai JUKKA SALIN!
S.P Eli Sara. Ellei katsojaa nyt jymäytetä pahemman kerran ja se onkin Niko tai JUKKA SALIN!
voi kirjoitta s. p musta se on vaan huijausta ja epäilen Nikoa (sehän on sairaanloisen ihastunut siihen)
Se vainoaja on sellainen "pitkä kuikelo"
koska se on koko ajan just Katariinan kanssa, kun kuva vaihtuu. Nikoa ei näytetä just ennen tuota tapahtumaa.
mutta silti kallistun häneen taikka nikoon. Antti on selvästi juonessa mukana,olettehan huomanneet sen?
Ei ole muuta vaihtoehtoa. Paitsi että Elina taisi olla samaa kokoluokkaa. Ja joko Antti on juonessa mukana tai vaan hyvin sokea poliisi
joka nosti Katariinan sieltä joesta, ja Nikohan se ei siis kai voi olla? Kun sehän oli Antin kanssa silloin? En myöskään usko että se on Antti vaikka siinäkin kúkossa kyllä on jotain pielessä.
Ei se Sarakaan ole, minusta se on ihan selvästi miespuolinen. Mutta vaikuttaa tosiaan pidemmältä kuin Miika. Mutta kun kasvoja ei näytetä niin mietin olisiko käytetty eri näyttelijää ja olisi sitten Miika kuitenkin?
Antti on selvästi juonessa mukana,olettehan huomanneet sen?
en ole, vaikka yhdessä jaksossa se sanoi Sergeille "että tekisi mieli kostaa", mutta miksi se sitten tuon Nikon kanssa juonisi.
kun Katariina sen dumppasi, mutta ei olisi kait aiemmin ollut?
Ja sitten taas ei Miikallakaan kovin hyvä ole se motiivi, kun eikös se ihan itse tehnyt sen katoamisensa ja ottanut syyt niskoilleen omasta tahdostaan?
en ole, vaikka yhdessä jaksossa se sanoi Sergeille "että tekisi mieli kostaa", mutta miksi se sitten tuon Nikon kanssa juonisi.
Ne nosti joesta jonkun toisen ruumiin, minkä Antti tunnisti Saraksi jotta ne voisi yhdessä kostaa Katariinalle. Eihän kukaan muu sitä ruumista tunnistanut.
Ne nosti joesta jonkun toisen ruumiin, minkä Antti tunnisti Saraksi jotta ne voisi yhdessä kostaa Katariinalle. Eihän kukaan muu sitä ruumista tunnistanut.
En usko että se välttämättä on tuossa juonessa mukana, mutta ei sillä ihan puhtaat jauhot ole kyllä pussissa, jotain outoa siinä on.
Ei ole muuta vaihtoehtoa. Paitsi että Elina taisi olla samaa kokoluokkaa. Ja joko Antti on juonessa mukana tai vaan hyvin sokea poliisi
huono poliisiksi...esim. se että ei tajunut ensinnäkään epäillä Katariinaa siitä siskonsa kuolemasta
mutta jotenkin se Antti on niin tietämättömältä vaikuttanut ihan yksinolokohtauksissakin että jos olisi näin niin olisi sitten minusta vähän huonosti suunniteltu juoni. Siinäkin kun se alkoi vertailla sitä Katariinan kauppalapun käsialaa siihen uhkausviestin käsialaan, niin sehän oli ihan yksin.
välillä tulee niitä kohtia jossa sillä se jännä katse,esim sairaalassa lintukodolla muutamassa kohdassa,hautuumaalla kun ne halas,joku otti kuvan siitä ja katariinasta kun ne halas ja antti katto sinne kuvaajaan päin sellanen virne naamalla.muutenki sanokaa mun sanoneen,se on ollu mukana ja mä tajusin sen kyllä ihan alusta asti...
nniinpä Antti se ei voi olla,
Se vainoaja on sellainen "pitkä kuikelo"
koska se on koko ajan just Katariinan kanssa, kun kuva vaihtuu. Nikoa ei näytetä just ennen tuota tapahtumaa.
...toiseen niin se menee "Meanwhile, on the opposite side of Pihlajakatu"?
Mun veikkaus on Korppi-roiston tytär Naakka.
välillä tulee niitä kohtia jossa sillä se jännä katse,esim sairaalassa lintukodolla muutamassa kohdassa,hautuumaalla kun ne halas,joku otti kuvan siitä ja katariinasta kun ne halas ja antti katto sinne kuvaajaan päin sellanen virne naamalla.muutenki sanokaa mun sanoneen,se on ollu mukana ja mä tajusin sen kyllä ihan alusta asti...
mutta kuten jo sanoin niin mielestäni osan kohtauksista on suunniteltu hieman huonosti sitten.
Tai no juu, jos Antti on sen siihen palkannut. Kieltämättä sen hiipijän olemuksesta tulee Sergei mieleen.
Sara