Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään lapset perhepedissä?

Vierailija
23.05.2011 |

Myönnän, että työnnän nokkani toisten asioihin, mutta en voi olla ihmettelemättä, kun tuttavan syksyllä kouluun menevä lapsi nukkuu vielä perhepedissä... joka yö, aamusta iltaan...

Ihan siis mielenkiinnosta, minkä ikäisinä teillä on siirretty lapset omiin sänkyihin?

Meillä muksut 1- ja 3-vuotiaat. 3-vuotias nukkuu omassa huoneessaan, saa tulla yöllä viereen jos haluaa. 1-vuotias nukkuu vielä omassa sängyssään meidän huoneessa ja samaten tulee välillä viereen. En ole vielä miettinyt, minkä ikäisenä meillä tätä systeemiä alettaisiin muuttaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole nukkunut perhepedissä ikinä, kuopus on 9v ja nukkuu edelleen perhepedissä.

Vierailija
2/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkui myös äidin ja isän välissä aika isoksi asti, en nyt muista tarkalleen, miten vanha oli. Vanhempi kuitenkin kuin aloituksen lapsi.

Ihan normaali ihminen se on. Enpä usko, että vanhempien välissä nukkumisesta on ollut mitään haittaa hänen kehitykselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneet omiin sänkyihinsä 3 kk ikäisenä, eka lapsi sillo jo omaan huoneeseen. Kuopus joka nyt 1,5 v nukkuu omassa huoneessaan, syksystä asti tainnu olla. Sillon tällön voi olla vieressä esim kipeänä mutta sen verran mukavuuden haluinne olen että hyvät yöunet on saatava, ei tule mitää jos joku vieressä pyörii ja potkii :)

Vierailija
4/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nukkunut vanhempien kanssa samassa huoneessa (sänky heidän sänkynsä vieressä) esikouluikään saakka, jolloin sain oman huoneen.

Noloa tunnustaa, mutta olen kyllä nukkunut vanhempien välissä (ainakin satunnaisesti) ihan illasta aamuun vielä 9-10 -vuotiaanakin.

Ehkä siksi en pidä tuota kovin outona :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän