Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään äitiä, joka harrastaisi liikuntaa 6 kertaa viikossa?

Vierailija
22.05.2011 |

Onko se edes mahdollista?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee töihin aamu kuudeksi eli herään klo 4.45. siihenkin tottuu;)

Vierailija
62/69 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan liikuntaa n. 7-8 tuntia viikossa.

Enimmäkseen liikunta on kuntopyöräilyä. Lisäksi kuljen työmatkat pyörällä.

Kuntosalille en ehdi/halua lähteä, sillä haluan viettää aikaa myös perheen kanssa. Eikä sitä aikaa arkisin jää kovin paljon.

Usein tulen kotiin vasta kuudelta ja kahdeksalta laitetaan lapset nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x kuntosalilla, 4 x 10km lenkki.

Olen työssäkäyvä äiti, lapsia kolme. Enkä koe olevani mikään ihme.

Vierailija
64/69 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos liikunta ajatellaan laajasti. Esimerkiksi tänään minä olin naruhyppelyssä noin tunnin, välillä veivasin, välillä hypin. Hiki tuli ja hengästyin.. Lisäksi olen ehtinyt pelata futista, heitellä frisbietä, pyöräillä, kiipeillä kiipeilytelineissä, venytellä ja vielä toisen tunnin hypätä narulla.

Tarkemmin kun ajattelee, en päivässä juuri muuta teekään kuin harrastan liikuntaa. Minulla on kolme lasta (taapero, eskari ja koululainen)

Vierailija
65/69 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetkö lyhyempää päivää ja haet lapset vasta liikunnan jälkeen vai hoitaako miehesi lapsia melkein joka päivä? Entäpä hänen liikuntansa? Onko teillä yhteistä aikaa ollenkaan?

2 x kuntosalilla, 4 x 10km lenkki.

Olen työssäkäyvä äiti, lapsia kolme. Enkä koe olevani mikään ihme.

Vierailija
66/69 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki naisethan ovat äitejä, ja lasten "sitovuus" helpottaa nopeasti. Itsekin olen aina harrastanut liikuntaa joka päivä, koska lempilajejani voi tehdä kotona ja lähimaastossa.

Ja tiedoksi kaikille, että liikkua voi vaikka 15 min. pätkissä ja kyllä se silti on ihan oikeaa liikuntaa!

Vierailija
67/69 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös pari muuta äitiä, jotka harrastavat paljon liikuntaa.

Meillä ei ole mummoja eikä muitakaan lapsenvahteja naapurissa ja silti onnistuu.

Yksi sana: lapsiparkki.

Vierailija
68/69 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en joka viikko, mutta 3-7 kertaa viikossa kyllä. Juoksulenkit nyt on helppoja, mutta tanssiharrastus kaupungin toisella laidalla on välistä melkoista sumplimista.

Onnistuu vain ja ainoastaan siksi, että mies tietää kuinka tärkeää tanssiminen minulle on, ja hoitaa lapsia ja joustaa omista menoistaan sen ajan. Itse hän ehtii vain harvoin salille tai lenkille.

Vierailija
69/69 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitään 8 km pyöräilyjä tai vartin koirankusetuksia. Tarkoitan ihan kunnon liikuntaa. Eli juoksut, kuntosalit, spinningit, vähintään parinkymmenen kilsan pyöräilyt jne.

Kyllä minun 7 km työmatkallani tuli pyöräillessä hiki ja siihen vierähti vajaat puoli tuntia. Matkalla oli isoja ylämäkiä kumpaankin suuntaan ja niitä ennen yleensä piti varoa autoja, joten ei voinut kovin usein käyttää edellisen ison alamäen vauhtia hyväkseen. Alussa en jaksanut millään polkea mäkiä kerralla ylös, mutta aika äkkiä se alkoi sujua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi