Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä loukkaus sinua kohtaan on syöpynyt mieleesi?

Vierailija
28.10.2005 |

Kuka sen sanoi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien leikkauksien ja myös raskauden myötä olin lihonut aika reippaasti. kateltiin kuvia, ja yhdessäkuvassa minä (vielä sutjaksassa kunnossa) ja aviomieheni suudellaan. Appiukko tokas, että " xxx:kös se siinä meidän xxx:aa pussaa?" tarkotti minun siskoa. No kyllä vissiin minun sisko se siinä meikän aviomiestä imuttelee perkele!!! sanoin, että minä se siinä. Idiootti ukko tokas siihen vielä " no, enpä tunnistanu, Ootko SINÄKIN näyttäny joskus tuommoselta?!?" Ja ihan taatusti muistaa millaselle näytin ennen. Vielä sano just silloin kun olin hormoonihirmu 2kk. synnytyksestä. kylläpä tuntu tuoreesta äidistä hyvälle!

Vierailija
2/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olipas löysä, oletkohan sinä mikään neitsyt?"

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vaikkei se sun ex mikään komee ollutkaan niin olihan se ihan mukava." Tarkoitti varmaan ihan hyvällä, mutta kertoi kyllä aikas paljon tästä naispuolisesta ystävästäni se kommentti.

Toinen:

Oltiin työmatkalla, ja yksi mies oli ottanut vaimonsa mukaan matkalle (jäivät reissuun viikonlopun yli, ja viettivät siinä samassa vähän pientä lomaa). Oltiin siinä sitten yksi ilta koko porukka syömässä, ja tuli jotakin huulenheittoa yleisesti miesten ja naisten iskemisestä. Sitten tämä ihana vaimo sanoi naama norsunv**ulla koko porukan kuullen " taitaa XX:ällä olla kokemusta varattujen miehien iskemisestä" . XX tarkoitti siis minua, menin ihan lukkoon, ja muukin porukka oli vähän vaivautunut. Otin sen kyllä todella pahana loukkauksena, tulla nyt meidän työporukkaan tuollaista p**kaa jauhamaan.

Vierailija
4/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ilmeisesti pahasti loukkantunut, kun on nykyään miehesi..?

Vierailija
5/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mutta oothan sä muuten tosi hyvä tyyppi." Mahtaako tuolla tavalla toista arvioiva olla ystävä? Minä nimittäin VÄLITÄN siitä, miltä meillä kotona näyttää. Ja mua HAITTAA, jos kaikki on sekaisin. Ai kauhea että otti päähän (ja ottaa vieläkin, kun muistelen)

Vierailija
6/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin pahoitan mieleni kun muistelen. Meillä ei seksi olekaan koskaan kunnolla sujunut vaikka ollaan oltu 13 vuotta aviossa.

Mutta kun oli muita syitä miksi halusin sen miehen pitää...

Vierailija
7/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi toisteli usein:mitä mä oon tehny, et oon saanu tollasen lapsen?..olinhan mä kauhee,mut ton tyyppiset läpät mutsilta on ne mitkä eniten on loukannu elämässä

Vierailija
8/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän sanoi työkaverini kun olin paljastanut työpaikalla odottavani lasta. vaikka ei ehkä kuulosta kovin pahalta niin osui silti arkaan paikkaan, perseeni OLI tosissaan levinnyt ja hormonihuuruissa loukkaannuin kovasti.

Vierailija
9/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani teini-ikäinen äitini muisti usein sanoa juuri samalla tavalla: Mitä pahaa olen tehnyt että just mulle on tullut tuollainen lapsi," " miten sinä voit olla MINUN tytär" , " aina sua saa hävetä" , " että mä häpeän että sä olet mun lapsi" jne...

Kyllä nuo muistaa ikuisesti. Joskus olen ottanut puheeksi, mutta kieltää kaiken; " en kai mie nyt omalle lapselle noin sanoisi" , " muistat väärin" , " olet vain kuvitellut" ...

Vierailija
10/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olenko ajatellut, että mieheni kuolema johtuisi pahoista teoistani.

Vierailija
11/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni sanomaa:

vittu mä vihaan sua niin, että voisin tappaa sut

sä, et koskaan tule saamaan ketään miestä

sulla on isompi perse kuin mulla

mä haluan, että mun nainen on vahva, sä oot heikko!

Vierailija
12/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-" jaa sä vaan tuulihousut jalassa kuljeskelet" (minulla oli mustat tyylikkäät purelimen housut jalassa ja niihin sopivat kengät (ei tod mitkään tuulihousut)

- " sä näytät ihan hip-hopparilta" (musta takki ja pipo)

en ees jaksa kirjottaa, tulee niin paska mieli

koko ajan nälvii miehestäni (joka on tosi komea) hänen nörttipoikaystävänsä rinnalla (sorry)

nälvii sisustustyylistämme ym ym ym

Vierailija
13/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokaisi, että jäikö sinne mahaan vielä toinen, kun on vieläkin yhtä iso. No, 2 kuukautta jaksoin viikoittain kuulla samat haukut, kun maha oli niin iso ja oonko tehny vatsalihaksia. Mitta tuli täyteen, kun ukko istui pienelle sohvalle viereeni ja kaikkien paikalla olevien sukulaisten kuullen kysyi oikein taakse nojaten (varmaan, että näkisi todellakin vatsani valtavan figuurin), että miten se sun maha vieläkin voi olla noin iso. Siihen katkes yhteydenpito, äijä joutui ennen joulua kerjäämään anteeksiantoa...vieläkin sattuu, herkkä mieli synnytyksen jälkeen.

Toinen loukkaava tuli saman appiukon suusta, kun kerroimme kuopuksen olevan tulossa " voi itku" , tokaisi vaari. Sanomattakin selvää, ettei onnitteluja tullut anopilta eikä appiukolta.

Vierailija
14/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko synnytyksen jälkeen, että on toi sun mahas vielä aika iso (10 kg oli jo lähtenyt ja maha aika paljon pienentynyt). Samainen ystävä kinus heti kotiuduttuani pientä vauvaani katsomaan. " Haluan nähdä sen, kun se on niin pieni" . Ei vauvat nyt parissa päivässä useita senttejä kasva!14

Vierailija
15/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun huora!

kaksitoistavuotiaana äitini miehen suusta.

näin aikuisena sitä vasta oikeasti tajuaa miten julmaa..

Vierailija
16/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan normaalipainoinen, en mikään langanlaiha muttei mitään ylimääräistä ollut, vain lapsenpyöreyttä. Jostain syystä olen aina pitänyt itseäni lihavana vaikka välillä olin jopa liiankin laiha. No kuitenkin, olin ystäväni kanssa tuolloin 11 tai 12 vuotiaana käymässä mummon luona ja sanoin mummolle että olen laihtunut. Odotin tietysti että saan vastaukseksi ettei minun tarvitsisi mitään laihduttaa. Mutta mummo sanoi " no sehän on kiva, on sitten kesällä helpompi olla" . Ai että otti päähän ja tuon muistin pitkään...vieläkin vaikka mummo on jo kuollut.

Vierailija
18/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä alkoi 10 vuotta kestänyt anoreksia, olin silloin 10-vuotias.

Vierailija
19/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan. Tuon ikäisillä naisilla harvoin on itsellä pyykkilautavatsaa. Onnittele häntä vauvauutisesta. Sitten; " ai jaa, no voi voi, etkö olekaan raskaana? Niin joo, sulla on ollut jo ne vaihdevuodet ja kaikki.."

Vierailija
20/31 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " ajatella, mieheni pitää sua HYVÄNÄ ÄITINÄ?" ?!

käly odotti itse esikoistaan ka mä olin jäänyt juuri usean lapsen yksinhuoltajaksi..vieläkin mulle on epäselvää mikä minusta niin huonon äidin teki, kun kaikesta siitä selvisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan