Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kahden lapsen yh ja minä en lapsiani uusioperhekuvioihin pistä!

Vierailija
22.05.2011 |

Jos seurustelen, niin asutaan omissa asunnoissa. Rakastan lapsiani ja haluan antaa heille rauhallisen, hyvän kodin. Ilman, että tarvitsee sopeutua uuteen isäpuoleen sekä tämän lapsiin.

Oman avoliiton aika tulee sitten, kun lapset muuttavat pois kotoa. En vaan halua laittaa lapsiani siihen härdelliin, mitä uusioperheissä usein on!

On eri asia seurustella ja vain silloin tällöin tavata esim uutta miesystävää sekä tämän lapsia, esim joku mökkireissu tms... Mutta oman kodin rauha omille lapsilleni, ilman uusia sisko-velipuolia. Ja mulle kanssa. Tarvin omaa tilaa!¨

terv iloinen yh

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seukata voin, yhdessä en rupea asumaan ennen kuin lapset ovat lentäneet pesästä.

yh

Vierailija
122/127 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuperherumbaan jos mies löytää uuden kumppanin ja nämä tekevät lapsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin myös kertoa, että en myöskään tekisi enää lapsia kenenkään muun miehen kanssa nykyisen jälkeen. Ajatus on aivan absurdi, miksi kaikken kanssa pitää lisääntyä????? Sitten on ne mun-sun-meidän lapset ja teinit pistetään huostaanottoon :/ (hyvin kärjistetysti joo)

PS. Ymmärrän tietysti, että tilanteet ovat erilaisia, esim. leskeksi jääminen.

Vierailija
124/127 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kannattaa vaalia lasten oikeutta omaan kotiin ja turvalliseen arkeen.

Vierailija
125/127 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllä "erolapset" menettävät kodin tunnun, jos sekä äiti että isä löytävät hyvin pian eron jälkeen uuden puolison ja perustavat uuden perheen. Nämä erolapset sitten juoksevat isän ja äidin kotien väliä seuraamassa, kuinka uutta tulokasta paapotaan molemmissa talouksissa.

Nimim. juuri tällaista tragediaa seuraava, erolapset evanhempien erotessa noin 6v ja 8v ja aikaa erosta 2v. Nyt sekä äidillä että isällä uusi perhe (vauvat muutaman kuukauden). Ei voi olla erolapsille helppoa. Vaikka sääli on sairautta, niin silti säälittää...

Vierailija
126/127 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. eräs ope

Kaikkea sitä näkee työrintamalla, miten monimutkaisiin kuvioihin lapset joutuvatkaan.

T. eräs ope

Terveisin,

th

minäkin. Ope ja yh-äiti, jolla on miesystävä, jonka lapseni on kerran tavannut. Ex-miehen kanssa on tarpeeksi ollut uusperheharmia ja miesystävänikin on sen autuuden kokenut, joten ei kiitos meille enempää ongelmia.

Vierailija
127/127 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse avioeroperheen lapsi, uusperhekuviossa kasvanut. Ei toimi. Nyt olen eronnut itse lähes 10 vuotta sitten. Ei tule meillekään isäpuolia eikä sisko/velipuolia. Ei ole lasten vika että liittomme ei kestänyt joten vähintä mitä voin tehdä on pitää heidän kotinsa mahdollisimman stabiilina ja turvasatamana.

Rakastan lapsiani enemmän kuin mitään maailmassa. Teen kaikki valintani sen kautta, että lapsilla on hyvä olla. Tämä on yksi niistä valinnoista.