Ihminen joka piilottaa toisten tavaroita
Ottaa laukusta tavaroita ja piilottaa niitä. Mitä mielihyvää hän saa siitä?
Sitä tapahtuu usein hänellä on joku pakkomielle siihen?
Kommentit (51)
Eikö kukaan muu ole kokenut samaa?
Onko tämä henkilö jäänyt kiinni rysänpäältä vai mistä tiedät, ettet ole itse hukannut tavaroitasi?
Muistisairaat väittävät muiden tekevän noin.
Kyllä tällaisia ihmisiä on ja ollaan tavttu ja on pershäröjä. Kätkentävimmaisuutta on.
Vierailija kirjoitti:
Asuvat yksin ja väittävät jonkun varastavan tai piilottavan tavaroitaan.
Kätkemällä toisen tavaroita ottaa toinen manipuloden valtaa toiselta ja kontrolloi tätä ja reaktioitaan. Tällaisia ihmisiä on , erittäin kieroon kasvaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on miljoona sinkkua ja noita muistisairaita vaan vanhuksistakin osa.
Alkoholi ja henkipossessio? Unihäiriö tai uniapnea? Kleptomania? Ollut koira edellisessä elämässä joka vie saaliin piiloon?
Minun 80-vuotias äitini tekee tuota. Hänellä on alzheimer.
Koulussa tämä tapahtuu. Olen nähnyt kun hän piilottaa muiden tavaroita. Minultakin piilottanut erittäin monta kertaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yleensä juurikin se mystinen "joku" tai "ne" kun toteaa että kuka sellaista kiusaa toiselle tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Kätkemällä toisen tavaroita ottaa toinen manipuloden valtaa toiselta ja kontrolloi tätä ja reaktioitaan. Tällaisia ihmisiä on , erittäin kieroon kasvaneita.
Olet oikeassa, hän vaikuttaa pimeälle. Mutta on tykätty henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa tämä tapahtuu. Olen nähnyt kun hän piilottaa muiden tavaroita. Minultakin piilottanut erittäin monta kertaa. Ap
Siis joku oppilas? Muistan ala-asteella joskus 5. tai 6. luokalla, kun kaikilta hävisi jatkuvasti tavaroita. Joku sitten sanoi kesken oppitunnin, että "Ville vei mun kynän" ja opettaja meni avamaan Villen pulpetin ja sehän oli puolillaan muilta varastettua tavaraa, minultakin joku pyyhekumi.
Onko hänellä joku personaalisuushäiriö.