Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin hiuksilleni? (KUVA)

Vierailija
22.05.2011 |

http://www.aijaa.com/v.php?i=009278076075.jpg

Pidennykset himottaisi, sillä en haluaisi leikata hirveästi kun kerrankin oon saanut kasvatettua edes vähän (mulla kasvaa hiukset alle 10cm vuodessa..).

Toisaalta noi latvat näyttää ihan hirveiltä, ja varsinkin edestä vihaan hiuksiani, ruma ylikasvanut otsis ja muodoton malli :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset on hyvät, mutta mua mietityttäis toi naama

joo pahottelen huonoa muokkausta :D hiuksiin kuitenki toivoisin mielipidettä :)

Vierailija
2/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mä tunnen sut :)

kivaa, kuka oot? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sano oikein mitään toi M? Ei vissiin sit olla kovin läheisiä tuttuja? :)

Vierailija
4/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta noi on kivat! väri erityisesti. mutta mä en olekkaan käynyt kuin yhden kerran kampaajalla elämässä. että ehkä en ole tarpeeksi kriittinen..

Vierailija
5/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta noi on kivat! väri erityisesti. mutta mä en olekkaan käynyt kuin yhden kerran kampaajalla elämässä. että ehkä en ole tarpeeksi kriittinen..

oon käyny kampaajalla ihan hävettävän vähän, ja sen kyllä huomaa noista latvoista :D blondasin yhdessä vaiheessa ja se sitten tuhosi jo muutenkin huonot hiukseni (olivat ennen blondausta melkeen puoleenselkään) :/

Vierailija
6/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tosi hyvän näköset

Vierailija
7/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen olkapäitä hipovan polkan ja pitäisin suht tumman värin, johon sitten parilla kolmella vaaleammalla ja punertavalla sävyllä paljon ohuita raitoja.

Vierailija
8/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen olkapäitä hipovan polkan ja pitäisin suht tumman värin, johon sitten parilla kolmella vaaleammalla ja punertavalla sävyllä paljon ohuita raitoja.

Hiuksesi olivatkin vähän lyhyemmät, mutta leikkaisin siis pois tuon "hännän" niin että hiuksista tulisi suht tasapituiset.

Vierailija
9/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tasalle oleva polkka.

Vierailija
10/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis paljon aikuismaisempi, terveemmän näköinen, ryhdikäs ja kaunis. Hiuksissas on kaunis väri!

Vierailija
11/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta aikaa vie. Tasauta vain latvoista pahimmat osat pois. Kiva värikin on.

Vierailija
12/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noi hapsut pois ja tasapitkäksi.

Sitten voit kasvattaa rauhassa. Mutta jos jatkat kasvatusta tossa hapsulookissa, niin niistä ei koskaan tuu siistit pitkät hiukset.

Väri näytti minustakin ihan kauniilta.

Vierailija
13/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä nyt voisin vähän takaa tasoittaa, mutta kiiltävät ja kauniit muuten, niin hyväkuntoisen näköiset että varmasti kestäisivät kasvattamista hyvin.

En laittaisi mitään pidennyksiä, ne eivät koskaan ole oikeasti sen näköiset kuin kuuluisivat muiden hiusten joukkoon. Parhaimmillaan näyttävät vain vähän keinotekoisilta, siis samalla lailla kuin meikki näyttää (itsekin meikkaan, mutta eihän kukaan luule että mun ripseni olisivat luonnollisesti näin paksut), ja pahimmillaan menee nolosti tuksu-henkeen.

Vierailija
14/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan pahat hiukset! en laittais pidennyksiä koska ne näkee. siis teippipidennyksetkin näkyy läpi outoina muhkuroina hiusten seassa. kasvata vaan näitä omia ja hoida hyvin.

ei mullakaan kasva nopeasti, mitä sitten? hitaasti hyvä tulee :)

Vierailija
15/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta muutama vaalee raita tonne sekaan? :)

Vierailija
16/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltävää karvaa ja aika hyvässä kunnossa!Leikkaisin joko rajun tosi lyhyen otsatukan/vinon/suoran miten tykkäät tai hapsuttaisin kasvoille.Väri on todella kaunis,päivitä se ja lisää aavistus ohita raitoja,sävy pehmeä!Ei polkkaa!Takaa leikkaisin juuri noin veen malliin!

Vierailija
17/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut muutamallakin eri tekniikalla laitettuja ja ovat sulautuneet omiin hiuksiin täysin. Oli kyllä sattumalta just sopiva väri ja hyvä laittaja. Itsellä oli alun perin varsin samanlaiset hiukset kuin sulla.

Vierailija
18/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta hyvät tuollaisena.. :o

Polkkatukka vanhentaa sua vähintään 10v.

Vierailija
19/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pidennykset mitään näy, etenkin kun laittaa tohon hapsutukkaan. En tiedä jos ohuemmassa tukassa erottuu, mun tukassa ei ainakaan.

Oon taas ihan eri linjoilla, polkka on kamala, aikuismainen ilmeisesti tarkoittaa tätimäinen tai tanttamainen? Aika kiiltävältä ja hyväkutoiselta tukka näyttää kuvassa kyllä.

Vierailija
20/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyny, ei edes työkaverit huomannu muutosta (mulla itelläki aika pitkät hiukset), mut pidennykset voi olla kuumat kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan