Lue keskustelun säännöt.
No, kaikki forssalaisten sukulaiset
22.05.2011 |
onko tullut soiteltua ja kyseltyä kuulumisia..kun se lottovoittokin sinne meni =) =)
Kommentit (2)
täytyykin soittaa kummitädille, pitkästä aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toivottavasti ns. anoppi ei sitä saanut, mummokin käy Prismassa lotolla, kyl tää nyt on kauheeta arvuuttelua.