Milloin viimeksi olet käynyt vaa'alla?
Kuinka usein käyt? BMIsi?
Kommentit (27)
yleensä käyn useammin kuin kerran viikossa. Tarkkaa BMItä en tiedä, mutta normaalipainon puolella selkeästi.
meillä meni vaaka rikki aikaa sitten eikä ole tullut hankitua uutta. BMI varmaan jossain 21-22 välillä ja vaaain rikki menon jälkeen on tullut laihduttua n 7 kiloa.
Vaikka eipä tulos yllätys tavallaan ollut, kun koko 40 on alkanut kiristää.
Nyt lukemat ylös ja aktiivinen seuranta alkakoon!
vauvan kans kätilöopistolta eli viime kesänä.
Mä en pysty olemaan sellainen ihminen joka seuraa painoa säännöllisesti.Mulla se lukema määrittää mun mielialat liian pitkäksi aikaa ja nuoruuden kokemuksien vuoksi voi aiheuttaa sen etten lähde edes ulos sinä päivänä kun paino on mielestäni liian suuri.Kykenen myös totaali syömättömyyteen liian pitkiksi ajoiksi ilman mitään sen kummempaa itsekuria saadakseni painon "liian" alas.
Käyn aina lauantaiaamuisin. En tiedä miksi. En ole koskaan laihduttanut, tarkkaillut painoani tai erityisemmin edes ajatellut koko lukemaa, housunkaulus kertoo enemmän. Viikkopunnitus on vaan tapa.
Bmi 19.
Kaksi tai kolme kertaa viikossa. Bmi ei tiedossa, en ole viitsinyt koskaan laskea. Pituus 169, paino 59.
Sitä ennen reilu viikko sitten. Yritän olla ravaamatta usein. Painoindeksiä en muista, mutta se on hitusen ylipainon puolella. Onneksi tulossa alaspäin.
hetki sitten kävin vaa`assa. Käyn välillä joka päivä, välillä joka toinen päivä.
Tammikuusta olen pudottanut kahdeksan kiloa ja ainakin saman verran vielä haluaisin:)
että muutamat "talvikilot" oli karisseet :)
Käyn nykyään hyvin harvoin vaa'alla. Kun vuosia sitten muutin elämäntapoja ja halusin pudottaa painoa kävin kerran viikossa. Se oli (yleensä) kannustava hetki.
Täytyy tunnustaa, ettei mulla ole harmainta hajua BMI:stä, en edes tiedä mistä se on lyhenne :) Olen sopusuhtainen ja voin hyvin.
se on mulle tapa. vaa´an lukema "kertoo" miten paljon voin syödä päivällä.
Käyn kerran viikossa, aina tiistaisin.
Laihdutan, nyt on lähtenyt 18 kiloa ja laihdutus jatkuu.
BMI on tällä hetkellä 28 eli vielä on matkaa ihannepainoon.
6kk sitten. Kotona on kyllä vaaka muttei tule käytyä. Painoindeksi 16,8 ihan liian alhainen mutta minkäs teet kun ei liho niin ei liho.
Vaaka näytti 51,2kg. BMI on siis 19,51, katsoin laskurilla. Vielä olisi pari kiloa matkaa hääpukuun. :D
Normaalisti en käy kuin ehkä kerran kuussa mutta nyt laiharilla joka aamu.
Olen pudottanut kevään aikana 4kg. Sillain pikkuhiljaa. Jatkan tätä näin ja toivon että jouluna olen pudottanut alkuperäisestä -10kg.
Kuinka usein käyt? BMIsi?
BMI:tä en ole nyt laskenut. Olen raskaana, joten paha mieli vain tulee, jos alkaa laskemaan.
Nyt käyn neuvolassa ja silloin tällöin kotona. Normaalisti en juuri koskaan. BMI (siis normaalisti) 18.5.
Käyn kerran päivässä. Olisiko juuri ja juuri 40