Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö 15v siskopuolta voi vaatia menemään 5v velipuolen kanssa ulos?

Vierailija
21.05.2011 |

Pitääkö teinin antaa isäviikonloppuina lösöttää koko viikonloppu mesessä ja koneella?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaksi perheen arkea. Satunnainen vierailija vain.

Vierailija
62/67 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kasvaa aikuiseksi. Luepa tuo viestisi, kuulostat ihan teiniltä. Alaikäiset on ruokittava, teki ne mitä vaan.

jotta saisin sinä aikana pienemmän päiväunille. Mutta ok, jos teinillä ei ole velvollisuuksia, ei ole niitä sitten minullakaan teiniä kohtaan, syökööt vaikka kynsiään tai tuokoot ruuat äidiltänsä mukana.

Jos ei ole velvollisuuksia ei ole oikeuksiakaan ja pidän itse tietokonetta varattuna ja naputtelen vaikka teini nukkuu samassa huoneessa, ei täällä koko päivää voi lösöttää sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin yleensä... itselleni on tärkeää, että mieheni on onnellinen. Mieheni taas ei ole onnellinen, jos hänen lapsensa ovat onnettomia. Tästä seuraa, että minä teen parhaani, että miehen lapset ovat onnellisia. Sekä ne yhteiset, etää ne, joille olen äitipuoli. Ehkä sitten jossain vaiheessa huomaan sitten ihan oikeastikin kiintyneeni myös miehen lapsiin samantyyppisesti kuin omiin.

Vierailija
64/67 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa, laittamaan ruokansa ja siivoamaan jälkensä. Itse muutin 16-vuotiaana omilleni asumaan ja pärjäsin loistavasti.

Isänsä jättäkööt rahaa, minulla ei ole.

Vierailija
65/67 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tämä nyt on ihan selkeä asia, eihän se sinua ole tullut tapaamaan vaan isäänsä!

Vierailija
66/67 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressiä pukkaa, kun ei pääse tietsikalle koko päiväksi ja jos pääsis, niin lapsipuolikkaan mokoma ei suostu sitten pienempiä vahtimaan.. ;);)

No joo, leikki leikkinä, ketjun lukaisin ja aika vihamieliseltä vaikuttaa tämä ap. Miksihän menit yleensä miehen kanssa yhteen, jos et kestä sitä, että hänellä on lapsi edellisestä suhteesta? Naiset kuvittelee, että kun heille tulee yhteisiä lapsia, niin ne exät lapset mies sitten pulauttaa pois elämästään nyxän mielihalujen mukaan. Voi surkeaa! Mahtaa olla tytöllä huono olla, kotona häiritsee ja isän luona häiritsee. Ei mikään ihme, jos häneltä loppuu elämänhalukin jo...

Vierailija
67/67 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä etälapset tulevat vain tapaamaan toista vanhempaansa ja vieraaksi, kun tulevat toisen vanhemman luo. Mä olen kuvitellut, että tulevat osallistumaan vanhemman elämään sellaisena kuin se on. Eli etäkodissa osallistutaan perhe-elämään, jos se on sitä vanhemman elämää. Ei ole kohtuutonta, että etäteini viettää aikaa myös sisarustensa kanssa. Eihän sisaruksilta muutenkaan kysytä lupaa lasten hankkimiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi