Eikö 15v siskopuolta voi vaatia menemään 5v velipuolen kanssa ulos?
Pitääkö teinin antaa isäviikonloppuina lösöttää koko viikonloppu mesessä ja koneella?
Kommentit (67)
olet sinä joka tapauksessa vastuussa, siellä kun on 2 alaikäistä.
Niin, se miehen vanhempi lapsi ei ole olemassa siksi, että saisit ilmaista lastenhoitoapua.
eli outoa, että 2 pv/2vko aikana isänsä luona olevan oletetaan tekevän siellä töitä. Kyllä se teini on siellä vain isänsä takia, ei tiskaamassa, pesemässä pyykkejä tai siivoamassa.
Vai oletatteko vaihtoehtoisesti, että se nuorempi lapsi menee isompana siskopuolelle piikomaan?
ja olla asiallisissa väleissä tyttöön. Jos hän käy teillä niin harvoin vielä. Miksi se on sulle vihollinen? On kai sitten tottunut olemaan vihattu ja halveksittu, kun suostuu teille tulemaan.
ja olla asiallisissa väleissä tyttöön. Jos hän käy teillä niin harvoin vielä. Miksi se on sulle vihollinen? On kai sitten tottunut olemaan vihattu ja halveksittu, kun suostuu teille tulemaan.
ottaa jääkaapista minun ostamiani ruokia tai että se saa notkua talon ainoalla tietokoneella koko päivän.
Ja isälle olen sanonut, ettei teinin tarvitse meille tulla jos isä ei itse ole kotona.
Kamalaa olla tuo nuori jos äitipuolesta paistaa kilometrien päähän ettei ole lainkaan kiinnostunut nuoresta. Miksi pitää väkisin perustaa se uusioperhe jos ei ole valmis ottamaan vastaan koko pakettia.
valtaa kolmiomme yhden huoneen koko viikonlopuksi ja pitää ainoata tietokonetta koko ajan varattuna.
Mutta jatkossa teini ei tule meille jos isä ei ole kotona.
Isä ei ole edes kotona ja äitipuoli laittaa piikomaan. Äitinsä taas tartte kuherteluaikaa... Eikös näitä ei toivottuja teinejä anneta huostaan nykyisin. Vinkkaa miehellesi ap. Vai aiotko vain savustaa penskan pihalle pitämällä nälässä, jos ei tee teidän kotitöitä vierailunsa aikana?
Et ehkä tarvitse teinin hyväksyntää, mutta mukavalta naiselta et vaikuta.
valtaa kolmiomme yhden huoneen koko viikonlopuksi ja pitää ainoata tietokonetta koko ajan varattuna. Mutta jatkossa teini ei tule meille jos isä ei ole kotona.
tytärpuolestani ja olen tyytyväinen että käy meillä tosi harvoin. Nyt on alkanut taas käydä kun äitinsä löysi uuden miehen ja tarvitsee kuherteluaikaa. En tarvitse tytärpuoleni hyväksyntää.
10 vuotta sitten kun isänsä ei ollut silloinkaan kotona, vaan töissä.
Kamalaa olla tuo nuori jos äitipuolesta paistaa kilometrien päähän ettei ole lainkaan kiinnostunut nuoresta. Miksi pitää väkisin perustaa se uusioperhe jos ei ole valmis ottamaan vastaan koko pakettia.
..lisääntyä. Sääli lapsia.
..pamauttaa jonkun eukon paksuksi ja SUN penskas kiertää mustalaisena huushollista toiseen ja UUSI eukko ei tykkää mukelostas yhtään.
Nyt on 38 asian ytimessä! Toivottavasti näin käy...
Tai itse asiassa pitäisi olettaa näin tapahtuvan automaattisesti.
Meillä miehen 14-vuotias poika viikonloppuja. Viimeksi nuorempi oli päiväunilla ja 6-vuotias piti saada kilometrin päähän kaverilleen. Annoin kaksi vaihtoehtoa: jäädä päivystämään kotiin 1-vuotiaan kanssa (tuskin herää sen vartin aikana) tai kävellen saataa pikkusisko kaverilleen. Ei tarvi arvata, kumman valitsi... Lähti kävelylle.:) Tuota suurempia hommia en pyydä, mutta normaalit pienet palvelukset kuuluu asiaan. Pari kertaa pyysin nuoremman ollessa vauva lykkimään vaunua pihalla. Jos asuisi meillä velvottaisin enemmän.
Eikös lapsi pidä ottaa perheeseen kaikilla tavoin vai onko sinusta ihan ok, että tuolle teinille tehdään selväksi, että on vain puolikas ja äitipuolen silmissä nolla? Itse olen uusperheen äiti ja en ikinä puhuisi sisar- tai velipuolesta lapsillemme. Sisko ja veli ne on. Piste. He ovat osa meidän perhettä, miehen lapsia ja yhteisten lapsien sisaruksia.
Tietokoneella ei tarvitse antaa roikkua kokoaikaa mutta ei todellakaan voi silit velvoittaa menemään pikkusisarusPUOLEN (varsinkaan) kanssa mihinkään.
tytärpuolestani ja olen tyytyväinen että käy meillä tosi harvoin. Nyt on alkanut taas käydä kun äitinsä löysi uuden miehen ja tarvitsee kuherteluaikaa.
En tarvitse tytärpuoleni hyväksyntää.