Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa kökkiä kotona ilman mitään mahollisuutta päästä mihinkään >:(

Vierailija
20.05.2011 |

Eli yh:na ollaan eikä lapsen isää kiinnosta ku ne omat menot, lasta ei suostu ottamaan.

Muita hoitoapuja ei nyt ole, ei ole mitään MLL:ää tai muutakaaan.

Ollu raskas viikko ilman mitään hengähdystaukoja ja aikuisia kontakteja.

Haukkukaa nyt mut, että olen epäkypäs äiti ja ihminen kun en osaa perjantai-iltana nauttia nukkuvasta taaperostani vaan haluaisin baariin, terassille, jonnekin!!!

Ystävistäni kaikki ovat omilla menoillaan (muilla ei ole lapsia) ja facebookista saan lukea päivityksiä miten muilla on hauskaa (ja miten lapsen isä on menossa eräälle keikalle, jonne minä olisin halunnut).

Ei oo mitään hauskaa mitä voisin tehä kotonakaan, untakaan ei saa ku vituttaa niin kauheesti.

Itkettää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi et pääse nyt keikalle etkä baariin,vanhemmuus vaatii uhrauksia. Jos nyt pääset tuosta yli ja tajuat että lapsi on tärkeämpää loppujen lopuksi,toki hyvä olisi sinunkin välillä tuulettua ilman lasta..

Vierailija
22/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko ajatus: oli mitä oli sitä ei enää muuttaa voi, tulee mitä tulee sitä ei voi ennakoida, mutta nyt on nyt. Ja nyt sinä olet surullinen ja turhautunut ja väsynyt jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi et pääse nyt keikalle etkä baariin,vanhemmuus vaatii uhrauksia. Jos nyt pääset tuosta yli ja tajuat että lapsi on tärkeämpää loppujen lopuksi,toki hyvä olisi sinunkin välillä tuulettua ilman lasta..

Teen kompromisseja ja uhraan 24/7/52 kun ei oo muitakaan aikuisia tässä perheessä!

ap

Vierailija
24/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä seuraava ja sitä seuraava.

Vittu mä hajoon tähän elämääni ja katkeroidun.

Tiedän,että on raskasta,onko sinulla edes äitiä, tms. ystävää ketä voisi hoitaa lasta sillonkun haluat mennä johonkin?

Sossusta ei apua kannata hakea, sen tiedän omasta kokemuksesta, koska se apu saattaa kääntyä itseäsi vastaan ... MUTTA äiti,sukulaiset tms.?

Tiedän tunteesi!! Entinen kohtalotoveri

Vierailija
25/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee yläkertaan vauvan ja parivuotiaan kanssa nukkumaan. Minä ja mies ollaan niin vitun tylsiä ja kunnollisia, ettei polteta, juoda, eikä käydä missään. Ei oo tehnyt mieli enää melkein kymmeneen vuoteen...

Vierailija
26/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että itellä on just sama edessä. Vielä tää muksu on pari viikkoo masussa, mut sit toi tapahtuu väistämättä.

Vierailija
27/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee yläkertaan vauvan ja parivuotiaan kanssa nukkumaan. Minä ja mies ollaan niin vitun tylsiä ja kunnollisia, ettei polteta, juoda, eikä käydä missään. Ei oo tehnyt mieli enää melkein kymmeneen vuoteen...

Sit huomenna tuon sulle, 28, ellet oo laitoksella!

ap

Vierailija
28/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tunteet:( Kyllä miehet sitten on paskoja, tässäkin sen huomaa.

Minulle on itselleni käynyt niin, että kun johonkin joskus harvoin pääsisi, niin ei jaksa tehdä yhtään mitään vaan jää kotiin itkemään ja nukkumaan kun on niin helvetin poikki. ja olemaan vaan, kun ei täällä muuten ikinä saa askeltakaan ottaa rauhassaa, aina on lapsi perässä kitisemässä ja itkemässä. mulla ikää 22 -vuotta..

Vierailija
29/38 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt olet YH. Mutta syyllistääkö kukaan yksinhuoltajaisiä, joilta on vaimo häippässyt omille reissuilleen ? Äidit vielä syyllistää toisiaan, että mitäs otit huonon miehen, sait, mitä ansaitsit ! Hävetkää.

Vierailija
30/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän niin hyvin. Mulla on sentään mies, joka tosin on töissä aina myöhään, ja lapsi on vasta 3 kk mutta kyllä meinaa hajota pää, jos ei pääse lapsesta eroon edes pienen iltalenkin ajaksi muutamaan päivään. Etenkin ekat kerrat kun pääsi kiertämään korttelin teki niin hyvää. (En pystynyt kävelemään alussa.)

Ja tuo vitutus-uneton -juttu kävi mulle just toissapäivänä! Olin nukkunut tosi vähän, kun vauva valvotti ja sitten alkoi ihan pikkuasiat ottaa päähän ja vitutti ja itketti niin, etteihän siitä nukkumisesta tullut mitään, vaikka vauva kerrankin nukkui pari tuntia putkeen.

Kaikki vanhemmat naiset, joita olen nyt 3 kk aikana tavannut, ovat ymmärtäneet ihan täysin, että pienen lapsen kanssa on usein henkisesti ja fyysisestikin raskasta. Ennen kuin olen edes kertonut, että vauva itkee puolet yöstä ja juttelee toisen puolen. Vaikka se ei varmasti hirveästi auta eikä muuta tilannettasi, niin et todellakaan ole yksin!

Vierailija
31/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sitä suunnitellut tai halunnut, etkä tunnu haluavan vieläkään. Tässäkin maassa on niin paljon ihmisiä, jotka eivät saa lasta ja kotimaisista adoptiolapsista on huutava pula.

Se ratkaisisi ainakin sen, että pääsisit ihan milloin vaan tuulettumaan ja lapsi saisi vanhemmat, jotka rakastavat sitä.

Vierailija
32/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkin ol paperilla että raskaus ei pitäisi olla mahddollinen ja lapsen ikäkin täsmää, mietit myös adoptiota silloin?

Vierailija
33/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisisi ainakin sen, että pääsisit ihan milloin vaan tuulettumaan ja lapsi saisi vanhemmat, jotka rakastavat sitä.

Itse olen ns mummoäiti mutta ymmärrän erittäin hyvin ap:a. Nuoren ihmisen kuuluu tavata ihmisiä, nähdä maailmaa ja pitää välillä hauskaa. Pienen lapsen kanssahan elämä on pitkälti juuri tuota kökkimistä joka ei anna aikuiselle yhtään mitään. Juuri te tietysti rakastatte eniten maailmassa niitä puistoretkiä ja kivien keräämistä mutta kaikilla ei kerta kaikkiaan pää kestä tuota, etenkin jos ei ole miestä osallistumassa.

ap:lle ja muille kökkijöille voimia!

Vierailija
34/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen ihminen saa kaivata muutakin kun lastensa seuraa, voi haluta välillä tuulettumaan jne. En ole yh, mutta miehen työn vuoksi paljon lasten kanssa keskenään. On rasittavaa, kun ei pääse edes lenkille välttämättä ihan yksin. Minulla on onneksi joitakin henkilöitä, jotka voi hoitaa lapsia tunnin-pari esim. liikuntaharrastusten ajan. Mutta aina pitää erikseen sopia ja maksaakin siitä.

Ap, tunnetko ketään lukiolaistyttöä tai muuta esim. naapurustosta, joka voisi tulla halvemmalla kuin MLL vaikka kerran viikossa katsomaan lastasi? Pääsisit lenkille, jumppaan tai vaikka kaupoille pyörimään.

Kyllä mullakin on välillä pinna kireällä, ja kaipaan omaa aikaa, ei se väärin oo :).

Vierailija
35/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ilmoitus vaikka tänne, että olet halukas vaihtamaan lapsenhoitopalveluita! Paikkakunta vaan kehiin, niin varmasti löytyy joku samassa tilanteessa oleva yh.

Vierailija
36/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä vertaa siihen ketjuun, koska tää tilanne on vähän eri juttu. Ei mulla mitään adoptio-ajatuksia enää oo enkä tässä ketjussa ole moista väläyttänyt. Päivät menee hyvin, tosin tiedän, että sellainen vaunulenkkeily, hiekkalaatikolla istuminen jne ei oo mun juttuja, jos mahdollisuuksia olisi tekisin lapsen kanssa aivan muuta.

Oikeestaan asiat on on mulla loistavasti, meiltä ei puutu mitään, mutta iltaisin olen välillä tosi yksinäinen ja katkera. Mutta sallin sen itselleni, olen vaan inhimillinen osa-aikainen hyvä äiti :D Ja valittaminen ja itkeminen helpottaa!

ap

PS. Tää ketju teki jo tehtävänsä, en vastaile enää :)

Vierailija
37/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hulttio juurikaan osallistu niin älköön osallistu sitten ollenkaan, nekin harvat kerrat kun lastansa hoitaa niin saa sitten siitä hyvästä olla pari päivää niin sankaria ja hyvää isää. Älä anna sille sitä iloa. Vai onko se äijä jossain asiassa sulle korvaamaton apu?

Vierailija
38/38 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi hoitoon ja siitä se elämä taas alkaa. Etkö ole iloinen, että kaikesta sairastelustasi huolimatta sait lapsen?