Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat tukevat Soinin päätöstä!

Vierailija
20.05.2011 |

http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Omat+tukevat+Soinin+p%C3%A4%C3%…

Minä tämän toki olen tiennytkin! :)

Hyvä että nyt uutisoidaan muillekin, varsinkin ei-persuille!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoluetta jonka isä aurinkoisen tekemisiä koen pakoksi selitellä ihan. joka. päivä.

Kaikki muut Soinin ympärillä kiihkoilevat kuin PerSut. Niitä muita ahdistaa :D :D

Vierailija
2/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, minä ainakin lähetin jopa ehdokkaalleni Facebookissa viestiä, että ette todellakaan lähde Kokoomuksen ehdoilla hallitukseen. Olin todella tyytyväinen kun jäivät oppositioon ja se johti siihen, että muut puolueet rupesivat kääntämään takkia asiassa kun asiassa. Demarit ja vihreät pääasiassa pelasivat itsensä ihan vitsiosastoon.

Arhinmäki vittuili vielä Vappuna Soinille olettamastaan tulevasta takinkäännöstä ja nyt Paavo itse miettii kuumeisesti, miten kääntäisi oman takkinsa siten etteivät äänestäjät huomaisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai persut Pravdan juttuihin usko? Sehän valehtelee aina ja yrittää vain mustamaalata Soinia!

Vierailija
5/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai persut Pravdan juttuihin usko? Sehän valehtelee aina ja yrittää vain mustamaalata Soinia!

Vierailija
6/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä PS!

Vierailija
7/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt vihdoin Hesarin ja ei-persu-poolin TUNNUSTUS!?

Vierailija
8/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki persuja äänestäneet kuitenkaan.

Vierailija
11/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoluetta jonka isä aurinkoisen tekemisiä koen pakoksi selitellä ihan. joka. päivä.

Vierailija
12/12 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, minä ainakin lähetin jopa ehdokkaalleni Facebookissa viestiä, että ette todellakaan lähde Kokoomuksen ehdoilla hallitukseen. Olin todella tyytyväinen kun jäivät oppositioon ja se johti siihen, että muut puolueet rupesivat kääntämään takkia asiassa kun asiassa. Demarit ja vihreät pääasiassa pelasivat itsensä ihan vitsiosastoon.