MAAILMAN TYPERIMMÄT turhakkeet.
Mitä typeriä tavaroita Sinulle tulee mieleen?
Mikä on mielestäsi ollut typerin tavara jota ihmiset on ostaneet.
Itse kerron tässä yhden:
Nyt Bauhaussin mainoslehdessä poreallas pihalle. On naurettavuuden huippu. Typerän näköinen allas jossakin vihreällä nurmikolla.
Katsotaan vaan kuka tekee itsensä ensimmäisenä naurettavaksi ja saa hullunpaperit.
Kommentit (113)
21 epähygieenisempi se on
samaa vettä siinä keittimessä viikkotolkulla. Mulla on vanha vedenkeitin, jossa on semmoinen kiekuravastus, ja keitän siinä aina suunnilleen tarvittavan määrän vettä - monethan keittää yhtä kupillista varten täyden keittimellisen. Ylijäävän veden kaadan pois.
En ole ikinä tehnyt kalkinpoistoa keittimelle, mutta kalkkia ei ole, koska en jätä vettä lillimään keittimeen.
yksikään ei ole vielä palanut, vanhat hehkulamput paloivat muutaman kuukauden välein. Energiansäästölamput syttyvät kyllä hitaammin, mutta ainakin me saamme ihan riittävästi niistä valoa :)
Voileipägrilli,kalahaarukka,jalkakylpyhärvelit, energiansäästölamput (ollaan pimeässä kalliimmin ja saastutetaan luontoa, lisäksi ne hajoavat 3kk välein), mariskoolit, kallit hierontalaitteet ( maksavat 10x enemmän kuin hierojalla käynti, eivätkä edes hiero), popcornkoneet ym.
nimetä yhtään turhaketta, mutta onhan maailma täynnä niitä. Kun vaikka lukee jotain sisustuslehteä, niin semmoisilta tavarakollaasisivuilta niitä voi bongata. Yllättävän moni herättää usein semmoisen "no tuollaistahan mä oon aina tarvinnu" -tunteen, kunnes järki saa voiton.
samaa vettä siinä keittimessä viikkotolkulla. Mulla on vanha vedenkeitin, jossa on semmoinen kiekuravastus, ja keitän siinä aina suunnilleen tarvittavan määrän vettä - monethan keittää yhtä kupillista varten täyden keittimellisen. Ylijäävän veden kaadan pois. En ole ikinä tehnyt kalkinpoistoa keittimelle, mutta kalkkia ei ole, koska en jätä vettä lillimään keittimeen.
se kiekuravastus näkyy.
kerää kaikenlaista töhnää ympärilleen ja kalkkeutuu.
osta sellanen missä teräspohja.
mitenkäs kuvittelet popkornia ennen tehdyn? Vieläkin löytyy kaupoista ns. tavallista popparia, eli laitat niitä nappuloita kattilaan jossa on tilkka öljyä, kuumennat ja kas kummaa, alkaa tulla popkornia :)
turhana kapistuksena vaan erittäin käytännöllisenä.
jos ruokatauolla käyt kotona syömässä niin laitatko sen leivän lämpiämään tavalliseen uuniin ja miten teet popcornia ilman mikroa?
turhana kapistuksena vaan erittäin käytännöllisenä. jos ruokatauolla käyt kotona syömässä niin laitatko sen leivän lämpiämään tavalliseen uuniin ja miten teet popcornia ilman mikroa?
Ostat popcornin jyviä, laitat kattilaan öljyä ja ne popparin siemenet. Ja kas, kun öljy kuumenee, siemenet poksuu ja saatte popcornia!
on muka turhake?
kun säästää energiaa niin miksi on turhake.
on myös kestävämpi kuin tavallinen hehkulamppu.
Mäkkärin lelut
piikkimatto
vesiskootteri
juotavan jugurtti muovipulloissa, mitä ei voi edes kierrättää!
kauppojen muovipussit
en ole enaa nahnyt, mutta silloin omien lasteni vaippa-aikana tata naureskeltiin
turhana kapistuksena vaan erittäin käytännöllisenä. jos ruokatauolla käyt kotona syömässä niin laitatko sen leivän lämpiämään tavalliseen uuniin ja miten teet popcornia ilman mikroa?
Ostat popcornin jyviä, laitat kattilaan öljyä ja ne popparin siemenet. Ja kas, kun öljy kuumenee, siemenet poksuu ja saatte popcornia!
voit ostaa popcorn pussin ja laittaa mikroon?
samaa vettä siinä keittimessä viikkotolkulla. Mulla on vanha vedenkeitin, jossa on semmoinen kiekuravastus, ja keitän siinä aina suunnilleen tarvittavan määrän vettä - monethan keittää yhtä kupillista varten täyden keittimellisen. Ylijäävän veden kaadan pois. En ole ikinä tehnyt kalkinpoistoa keittimelle, mutta kalkkia ei ole, koska en jätä vettä lillimään keittimeen.
se kiekuravastus näkyy.
kerää kaikenlaista töhnää ympärilleen ja kalkkeutuu.
osta sellanen missä teräspohja.
En todellakaan osta, kun on hyvä ja toimii! Mihin mä sitten tuon vanhan panen?
Sitä tulee käytettyä päivittäin ja lämpimiä leipiä ei kannata tehdä uunissa, koska uunin lämmitykseen ainakin meillä menee ihan järjettömästi aikaa ja epäilen, että normaali uuni vie enemmän sähköäkin kun se ensin lämpenee aikansa ja sitten niitä joutuu pitämään uunissakin vielä aikansa.
Popkornia saa tosiaan tehtyä helposti ihan normaalissa kattilassa jos vain on kansi kotona :) Hieman öljyä pohjalle. Olen monesti tehnyt.
Vohvelirautaa olen myös joskus käyttänyt voileipägrillinä.
voit ostaa popcorn pussin ja laittaa mikroon?
piikkimatto
Mä hommasin piikkimaton (kalliilla!) ennen kuin ne tuli muotiin, ja se on mulle kyllä todella tärkeä kapistus! Kärsin mm. tension neckistä ja unettomuudesta, ja saan matosta paljon apua. Joskus, kun en ole saanut tarpeeksi liikuntaa tai olen muuten jäkittänyt, piikkimatto on lyömätön kiputilojen hoidossa. Samoin auttaa nukahtamaan. En tulisi enää toimeen ilman, käytetään sitä molemmat miehen kanssa.
mulla on sellanen, ja käytän kun leivon täytekakkuja, nykyisin vaan aika harvoin. Veitsellä en minä ainakaan saa tasaisia paloja.
Öö, kattilassa? Juu, meillä kyllä käytetään mikroa moneenkin asiaan, ei sillä. Mutta poppareita siis voi tehdä kattilassakin :D
ja miten teet popcornia ilman mikroa?
Kattilaan öljyä, perään popcornin siemenet, hellalle poksumaan ja suola päälle. On muuten paljon parempaa kuin mikropopparit.
Mäkkärin lelut
Täysin turhaa roinaa, mikä lentää 5 minuutin jälkeen roskiin
turhana kapistuksena vaan erittäin käytännöllisenä.
jos ruokatauolla käyt kotona syömässä niin laitatko sen leivän lämpiämään tavalliseen uuniin ja miten teet popcornia ilman mikroa?