Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAAILMAN TYPERIMMÄT turhakkeet.

Vierailija
20.05.2011 |

Mitä typeriä tavaroita Sinulle tulee mieleen?

Mikä on mielestäsi ollut typerin tavara jota ihmiset on ostaneet.

Itse kerron tässä yhden:

Nyt Bauhaussin mainoslehdessä poreallas pihalle. On naurettavuuden huippu. Typerän näköinen allas jossakin vihreällä nurmikolla.

Katsotaan vaan kuka tekee itsensä ensimmäisenä naurettavaksi ja saa hullunpaperit.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni turhia: kahvinkeitin - tekee kitkerää kahvia ja hitaasti, pressopannulla saa parempaa nopeammin ja vaivattomammin (vesi vedenkeittimeen, purut pannuun, kaada kuuma vesi päälle ja paina)

Hanki hyvä ihminen mokkamasteri!

kuule. kerroin jo tuossa, että osaan keittää hyvät kahvit.

Vierailija
62/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jäivät ainakin mansikansiivuttaja, sitruunaviipaleen puserrin ja valkosipulinkuorija (joka siis käytännössä oli silikoninen pussi, jossa valkosipulia pyöritellään). Muita potentiaalisia voittajaehdokkaita: Aromipesä (puuro hautuu kahdeksassa tunnissa vai miten se meni?) Robotti-imuri (miksi siitä on tehty pyöreä, jag bara frågar) Laite, joka puristaa teepussin kuivaksi Se aiemmin mainittu vaipparoskis, joka käärii ne vaipat johonkin tuoksuvaan kelmuun (oikeesti, tää on ympäristörikos!) City-maasturit

tää oli hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samppanjavispilä, teepussinpuristaja, vedenkeitin, moccamasteri, salaattilinko esimerkiksi

Vierailija
64/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kahvin ystävälle todella kätevä laita. Meidän keitin keittää minulle erittäin hyvää kahvia nopeasti ja vaivattomasti (vesi säiliöön, suodatinpussi paikoilleen, purut sinne ja paina).

Kyllä kahvinkeittimellä saa keitettyä hyvät kahvit. Itse keitän aina, kun muut eivät juo kahvia ja osaan kyllä keittää hyvät kahvit ja tuolle yhdelle jo kommentoinkin, että jos haluaa oikein hyvää kahvia niin vanhalla nokipannulla kun keittää niin sitä saa. kommentoin myös leipäkonetta ja kyllä se on typerä laite. jos on viinaan ja tupakkaan ja ravintoloihin varaa laittaa rahaa niin on varaa ostaa leipäpala kaupasta.

Eli esimerkiksi kaikki lapsiperheet, joissa on keliaakikko, laittavat rahaa viinaan ja tupakkaan??

Turhakkeita minusta: munankeitin, mansikankannan poistaja, kakun siivuttaja (siis vaakasuoraan, kun leipoo kakkua), banaanikotelo...

Englannissa kuulemma seikotushana oli valittu joku vuosi sitten vuoden turhakkeeksi. Siis sellainen, joka on lähes jokaisen suomalaiskodin lavuaarissa, eli ei tarvitse avata erikseen kylmää ja kuumaa hanaa.

Vierailija
65/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samppanjavispilä, teepussinpuristaja, vedenkeitin, moccamasteri, salaattilinko esimerkiksi

että käytän salaattilinkoa. Tykkään pestä salaatin ennen käyttöä ja muuten se jää turhan märäksi.

Vierailija
66/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäkone

Meillä syödään edullista ja terveellistä tuoretta leipää joka päivä eikä aikaa kulu itseltä kuin pari minuuttia. En vaihtaisi kaupan leipään ikinä!!

Vierailija
67/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin Usalaisessa postimyynti lehdessä rappuset sängyn viereen koiralle! Maksoi 60 dollaria. Oikeestaan koko lehti oli täynnä turhaketta.

Vierailija
68/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kahvin ystävälle todella kätevä laita. Meidän keitin keittää minulle erittäin hyvää kahvia nopeasti ja vaivattomasti (vesi säiliöön, suodatinpussi paikoilleen, purut sinne ja paina).

Kyllä kahvinkeittimellä saa keitettyä hyvät kahvit. Itse keitän aina, kun muut eivät juo kahvia ja osaan kyllä keittää hyvät kahvit ja tuolle yhdelle jo kommentoinkin, että jos haluaa oikein hyvää kahvia niin vanhalla nokipannulla kun keittää niin sitä saa. kommentoin myös leipäkonetta ja kyllä se on typerä laite. jos on viinaan ja tupakkaan ja ravintoloihin varaa laittaa rahaa niin on varaa ostaa leipäpala kaupasta.

Eli esimerkiksi kaikki lapsiperheet, joissa on keliaakikko, laittavat rahaa viinaan ja tupakkaan?? Turhakkeita minusta: munankeitin, mansikankannan poistaja, kakun siivuttaja (siis vaakasuoraan, kun leipoo kakkua), banaanikotelo... Englannissa kuulemma seikotushana oli valittu joku vuosi sitten vuoden turhakkeeksi. Siis sellainen, joka on lähes jokaisen suomalaiskodin lavuaarissa, eli ei tarvitse avata erikseen kylmää ja kuumaa hanaa.

Usko pois, on sellaisia kun minä, jotka osaavat tehdä kakkuja ja näpertää koristeita, mutta en koskaan saanut leikattua niitä kerroksia!

En edes hyvällä ja terävällä veitsellä. :DD

Vierailija
69/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
70/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäkone

Meillä syödään edullista ja terveellistä tuoretta leipää joka päivä eikä aikaa kulu itseltä kuin pari minuuttia. En vaihtaisi kaupan leipään ikinä!!

mun rahoista ei mene senttiäkään viinaan, eli se leivän leipominen ei ole rahanpuutteesta kiinni. Ihmisillä on todella idioottimaisia käsityksiä... Kaupan E-leipä ei vaan maistu hyvältä!!!

Vierailija
71/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vedenkeitin on itse asiassa ekologisempi kuin kattilassa keittäminen. "

Minä teen jopa niin, että keitän aina ensin veden vedenkeittimellä, jos keitän vaikkapa makaronia tai perunaa kattilassa - sekä nopeampaa että ekologisempaa. Meillä kun on vanhan perushella.

Vierailija
72/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytän salaattilinkoa. Tykkään pestä salaatin ennen käyttöä ja muuten se jää turhan märäksi.

Salaatti isoon muoviseen lävikköön, lautanen päälle ja ravistan. Ei ole enää liian märkää salaattia.

Vierailija
73/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkarinpyöritin

Vierailija
74/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkarinpyöritin

Missä se sitä tikkaria sitte pyörittää....?

Vierailija
75/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan vohvelia, lapsi myös. Ja vohvelit valmistuu suit-sait.

Vierailija
76/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipägrilli,kalahaarukka,jalkakylpyhärvelit, energiansäästölamput (ollaan pimeässä kalliimmin ja saastutetaan luontoa, lisäksi ne hajoavat 3kk välein), mariskoolit, kallit hierontalaitteet ( maksavat 10x enemmän kuin hierojalla käynti, eivätkä edes hiero), popcornkoneet ym.

Vierailija
77/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten paistetaan jos ei vohveliraudalla?

Vierailija
78/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäkone

mun rahoista ei mene senttiäkään viinaan, eli se leivän leipominen ei ole rahanpuutteesta kiinni. Ihmisillä on todella idioottimaisia käsityksiä... Kaupan E-leipä ei vaan maistu hyvältä!!!

joku muukin joka ei juo viinaa, mutta kun suomalaisista 99 % juo niin leipäkone on turha ja ostaisivat sillä rahalla vaan sen leivän kaupasta.

Vierailija
79/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painetaan nappi ja kas, tikkari pyörii eikä sitä tarvitse itse pyörittää...

tikkarinpyöritin

Missä se sitä tikkaria sitte pyörittää....?

Vierailija
80/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa koiran pääsevän sohvalle tai sängylle, koska sukulaiseni seurakoirat aina hyppäsivät tietylle penkille istumaan. Toinen koirista sai myöhemmin selkävaivoja, jotka menivät todella pahoiksi.

Koiran olisi pitänyt aina nostaa ja kun selkäongelmien riski huomattiin niin koiraa ei enää päästetty sohville tms. mutta joskus se itse sinne siltikin hyppi. Tuollaiset rappuset voivat säästää koiran selkävialta.