Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAAILMAN TYPERIMMÄT turhakkeet.

Vierailija
20.05.2011 |

Mitä typeriä tavaroita Sinulle tulee mieleen?

Mikä on mielestäsi ollut typerin tavara jota ihmiset on ostaneet.

Itse kerron tässä yhden:

Nyt Bauhaussin mainoslehdessä poreallas pihalle. On naurettavuuden huippu. Typerän näköinen allas jossakin vihreällä nurmikolla.

Katsotaan vaan kuka tekee itsensä ensimmäisenä naurettavaksi ja saa hullunpaperit.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit koneessa onnistuu paremmin, ei mene öljyä = terveellisempiä.

Vierailija
42/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään poppareita joihin ei tule juurikaan öljyä tai tehdään popparit kattilassa, jolloin tulee öljyä enemmän. Kumpi on terveellisempi vaihtoehto ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä iltaisin kun mennään nukkumaan käyn keittiön läpi harjalla mutta siinä kaikki. Imuri imuroi kotona yksin. Kun lapset ovat isällään on heidän huoneitten ovet kiinni, eli ei mene sinne mutta muuten imuri tekee duuninsa n 15 krt kuussa.

En aio luopua koneesta ikinä !

Vierailija
44/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään poppareita joihin ei tule juurikaan öljyä tai tehdään popparit kattilassa, jolloin tulee öljyä enemmän. Kumpi on terveellisempi vaihtoehto ?

epäterveellisenä, joten mulle ihan sama!

Vierailija
45/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kuitenkin puolustaa munakelloa ja ja salaattilinkoa. Mulla on munakelloja peräti 2 kpl. On kokatessa tosi kätevää kun ei tarvitse vahtia kelloa ja muistella milloin mikäkin pata pantiin porisemaan tai laatikko uuniin, vaan kello hälyttää.

Mun mielestä on puhuttu vain munankeittimestä, joka on ihan eri vempain.

Vierailija
46/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on tälläinen luonnonmukainen iso tontti.

Niitä on siitä kalliolta ikävä yrittää saada haravalla mihinkään.

Vierailija
47/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on tälläinen luonnonmukainen iso tontti.

Niitä on siitä kalliolta ikävä yrittää saada haravalla mihinkään.

Vierailija
48/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen suht paljon kakkuja, vähintään kerran kuussa ja käytän aina kakkusahaa. Tulee tasaiset välit.

Kyllä, jotkut käyttävät veistä ja menee levyt läpi jne jne.

Minä tykkään eikä mulla se ole turhake.

Vierailija
49/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettiin munakelloa turhakkeena. Siksi nousin puolustamaan sitä! On erittäin mahdollista, että huolimattomuuksissani luin väärin. Munakello tekee myös munankeittimen tarpeettomaksi :)

102

Mä haluan kuitenkin puolustaa munakelloa ja ja salaattilinkoa. Mulla on munakelloja peräti 2 kpl. On kokatessa tosi kätevää kun ei tarvitse vahtia kelloa ja muistella milloin mikäkin pata pantiin porisemaan tai laatikko uuniin, vaan kello hälyttää.

Mun mielestä on puhuttu vain munankeittimestä, joka on ihan eri vempain.

Vierailija
50/113 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelikonsoliaikaa...5

Vierailija
51/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäkone

Vierailija
52/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yksittäispussittaa piltin paskavaipan hajusteiden kera, lehtipuhallinen, banaaniteline, shampanjavispilä, lasten hiustenpesuun tarkoitettu renkula, jottei vesi valu simmuihin.....

Vierailija
53/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin turhake, joku pystyy aina perustelemaan.

Vierailija
54/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä typeriä tavaroita Sinulle tulee mieleen? Mikä on mielestäsi ollut typerin tavara jota ihmiset on ostaneet. Itse kerron tässä yhden: Nyt Bauhaussin mainoslehdessä poreallas pihalle. On naurettavuuden huippu. Typerän näköinen allas jossakin vihreällä nurmikolla. Katsotaan vaan kuka tekee itsensä ensimmäisenä naurettavaksi ja saa hullunpaperit.

joku yli 4000 € ?

mun mielestä nenäkarvojen poistolaite on siinä mielessä huono, että kuitenkin se nyppii vaikka sanotaan, että poistaa karvat hellävaroen.

Vierailija
55/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti keliaakikoille todella kätevä väline. Haluaisitko itse maksaa leivästä 6 e/pieni paketti (esim 4 sämpylää)? Gluteenitonta leipää on kallis ostaa ja helvetin hankala leipoa, leipäkone on siinä oikea aarre. Myös muissa kuin erityisruokavalioissa on mahdollista tehdä terveellistä, tuoretta ja lisäaineetonta leipää päivittäin ja säästää kauppakuluissa. En siis miellä samalla tavalla turhakkeeksi kuin munankeittimen - kuka ääliö nyt ei osaa keittää munia kattilassa?

Mielestäni turhia: kahvinkeitin - tekee kitkerää kahvia ja hitaasti, pressopannulla saa parempaa nopeammin ja vaivattomammin (vesi vedenkeittimeen, purut pannuun, kaada kuuma vesi päälle ja paina). Robotti-imurit - kuinka kätevää voi olla jos tarvitsee kuitenkin olla ite paikan päällä valvomassa ettei robotti kaatua rapussa tai törmää huonekaluihin ja lopeta liikkumista?

Vierailija
56/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kahvin ystävälle todella kätevä laita. Meidän keitin keittää minulle erittäin hyvää kahvia nopeasti ja vaivattomasti (vesi säiliöön, suodatinpussi paikoilleen, purut sinne ja paina).

Vierailija
57/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti keliaakikoille todella kätevä väline. Haluaisitko itse maksaa leivästä 6 e/pieni paketti (esim 4 sämpylää)? Gluteenitonta leipää on kallis ostaa ja helvetin hankala leipoa, leipäkone on siinä oikea aarre. Myös muissa kuin erityisruokavalioissa on mahdollista tehdä terveellistä, tuoretta ja lisäaineetonta leipää päivittäin ja säästää kauppakuluissa. En siis miellä samalla tavalla turhakkeeksi kuin munankeittimen - kuka ääliö nyt ei osaa keittää munia kattilassa? Mielestäni turhia: kahvinkeitin - tekee kitkerää kahvia ja hitaasti, pressopannulla saa parempaa nopeammin ja vaivattomammin (vesi vedenkeittimeen, purut pannuun, kaada kuuma vesi päälle ja paina). Robotti-imurit - kuinka kätevää voi olla jos tarvitsee kuitenkin olla ite paikan päällä valvomassa ettei robotti kaatua rapussa tai törmää huonekaluihin ja lopeta liikkumista?

vanhalla nokipannulla tulee parhaimmat kahvit jos viitsii keittää.

ja kyllä se on niin, että leipäkone on turha kapistus. jos on viinaankin varaa pistää rahaa niin sen erikoisleivänkin voi ostaa kaupasta.

Vierailija
58/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jäivät ainakin mansikansiivuttaja, sitruunaviipaleen puserrin ja valkosipulinkuorija (joka siis käytännössä oli silikoninen pussi, jossa valkosipulia pyöritellään).

Muita potentiaalisia voittajaehdokkaita:

Aromipesä (puuro hautuu kahdeksassa tunnissa vai miten se meni?)

Robotti-imuri (miksi siitä on tehty pyöreä, jag bara frågar)

Laite, joka puristaa teepussin kuivaksi

Se aiemmin mainittu vaipparoskis, joka käärii ne vaipat johonkin tuoksuvaan kelmuun (oikeesti, tää on ympäristörikos!)

City-maasturit

Vierailija
59/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni turhia: kahvinkeitin - tekee kitkerää kahvia ja hitaasti, pressopannulla saa parempaa nopeammin ja vaivattomammin (vesi vedenkeittimeen, purut pannuun, kaada kuuma vesi päälle ja paina)

Hanki hyvä ihminen mokkamasteri!

Vierailija
60/113 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kahvin ystävälle todella kätevä laita. Meidän keitin keittää minulle erittäin hyvää kahvia nopeasti ja vaivattomasti (vesi säiliöön, suodatinpussi paikoilleen, purut sinne ja paina).

Kyllä kahvinkeittimellä saa keitettyä hyvät kahvit. Itse keitän aina, kun muut eivät juo kahvia ja osaan kyllä keittää hyvät kahvit ja tuolle yhdelle jo kommentoinkin, että jos haluaa oikein hyvää kahvia niin vanhalla nokipannulla kun keittää niin sitä saa.

kommentoin myös leipäkonetta ja kyllä se on typerä laite. jos on viinaan ja tupakkaan ja ravintoloihin varaa laittaa rahaa niin on varaa ostaa leipäpala kaupasta.