Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan ok olla ottamatta lastaan jkt vkl luokseen remontin takia?

Vierailija
27.06.2009 |

10-vuotiaani ei ole tervetullut isänsä luo, koska isä ja kumppaninsa remontoivat ok-taloaan. Remontti tehdään autotalliin, joka muutetaan huoneeksi. Niinpä isä on siirtänyt isävkl:t äitinsä luokse. Itse ei siellä kuitenkaan käy kuin syömässä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yh:t aina kuvittelevat että etävanhemman on automaattisesti pakko ottaa lapsi luokseen? Se on oikeus, mutta ei velvollisuus jos ei halua.

Vierailija
2/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etä-äiti, ja myös meillä on uuden mieheni kanssa remontti meneillään. Lapseni eivät tule meille tänä kesänä, vaan menevät omalle äidilleni. Käyn heitä siellä tervehtimässä.

Ei lapset voi rempan keskellä pörrätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittakaa nyt yh:t tajuta. Se on oikeus tavata lapsiaan, ei velvollisuus. Älkää laskeko sen varaan että lapsenne ovat tervetulleita isukille joka toinen vkl.

Isällä on omakin elämä ja jos itse olette joustamattomia ettekä anna isän muulloin tavata lastaan, niin omapa on ongelmanne jos isä sanookin että ei käy tänä vkl.

Vierailija
4/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on helpompi muuttaa. Ap:n tapauksessa en kyllä tiedä kun kuitenkin pikaisesti lounaalla näkevät.

Vierailija
5/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon nykyaikana ihmiset vieraantuu normaalista arjesta? Omat lapset ei voi tulla äidille kun äippä remppaa? Toisaalta tuollainen ääliö sopiikin paremmin etä-äidiksi. Toivottavasti isoäiti ei aloita remonttia..muutoin lapsipoloset eivät pääsisi äidin suvun luo ollenkaan?!

Vierailija
6/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä tapaa noinkin vähän lapsiaan muutenkin. Koita nyt äitipuoli tajuta, että äidillä on oikeus odottaa, että isä pitää edes niistä harvoista tapaamisista kiinni, eikä keksi verukkeita.

koittakaa nyt yh:t tajuta. Se on oikeus tavata lapsiaan, ei velvollisuus. Älkää laskeko sen varaan että lapsenne ovat tervetulleita isukille joka toinen vkl. Isällä on omakin elämä ja jos itse olette joustamattomia ettekä anna isän muulloin tavata lastaan, niin omapa on ongelmanne jos isä sanookin että ei käy tänä vkl.

Vierailija
7/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta oli koko projektin ajan mukana. Samoin tuttavaperheen 4 lasta oli rakennuksella mukana. Onko etävanhemmuus= lupa tehdä kaikkea ilman tiellä olevia lapsia?

Ihmeellistä, että voikin omat lapset ärsyttää. Etävanhemmuus = halu päästä elämässä vähemmällä, paeta vastuuta ja viettää mukavaa oman persereiän ympärillä olevaa elämää.

Vierailija
8/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etä-äiti, ja myös meillä on uuden mieheni kanssa remontti meneillään. Lapseni eivät tule meille tänä kesänä, vaan menevät omalle äidilleni. Käyn heitä siellä tervehtimässä. Ei lapset voi rempan keskellä pörrätä.

Jos ex-miehesi tekee remonttia omassa kodissaan?

Vierailija
9/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitämästä heistä huolta. Aika luuserimaista, että ap:n lapsen isä tunkee lapsen OMAN äitinsä hoitoon. Vähän priorisointia kehiin.

Ja tuo rikkiviisas äitipuoli voisi pitää typerät mölyt mahassaan. Huomaa, että on lapseton ja mustasukkainen pölkkypää.

Vierailija
10/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluavat niin kovasti sitä OMAA aikaa..voi hemmetti sentään! :D

Joku on vanhempi 24h/pv joku taas vanhempi 24h/kk ja tämä jälkimmäinen vanhempi pitää tilannetta tasavertaisena.

Vierailija
11/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mikä ääliö toi yks "äiti"puoli,toivon mukaan mun lapsille ei koskaan tule tuollaista äitipuolta elämäänsä!ja jos oman lapsen saat niin sehän menee tietenkin näiden "etä"lasten edelle!!!

kannattaisi ensin miettiä ja sit kirjoittaa,etävanhempi kun pääsee muutenkin vastuusta ja kaikesta muusta!Remontti ei voi olla este tavata omia lapsiaan..aargh!!!Mitä sitten kun ns.lähivanhempi sairastuu esim.vatsatautiin tai kauheaan kuumeeseen?Koska etävanhempi ottaa lapsen/lapset silloin hoitoon ja auttaa?!

Vierailija
12/60 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tuollainen??

Vierailija
13/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyyltä haiskahtaa. Toivottavasti lapsi edes viihtyy mummolassa. 

Vierailija
14/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi yh:t aina kuvittelevat että etävanhemman on automaattisesti pakko ottaa lapsi luokseen? Se on oikeus, mutta ei velvollisuus jos ei halua.

Miksi joku voi ajatella omasta lapsestaan noin?

Vierailija
15/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koittakaa nyt yh:t tajuta. Se on oikeus tavata lapsiaan, ei velvollisuus. Älkää laskeko sen varaan että lapsenne ovat tervetulleita isukille joka toinen vkl.

Isällä on omakin elämä ja jos itse olette joustamattomia ettekä anna isän muulloin tavata lastaan, niin omapa on ongelmanne jos isä sanookin että ei käy tänä vkl.

Sitten, kun ei käy ollenkaan alkaa itku keksitystä etäännyttämisestä.

Vierailija
16/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna adoptioon.

Vierailija
17/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin mies ajattelee just noin. 

Vierailija
18/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin mies ajattelee just noin. 

Valitettavasti. Nämä samat ukonkuvatukset kuitenkin heittäytyvät uhriksi, kun ollaan niin kamalasti etäännytetty. 

Vierailija
19/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheet, joissa vanhemmat yhdessä ja tehdään remonttia, niin heittävätkö he lapset pois jaloistaan useiksi päiviksi? Ei. 

Vierailija
20/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä on lapselle, että hän menee isälleen? On koko viikonlopun yksin, koska muut tekevät remonttia. Minusta isä ajattelee lapsen parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi