Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui on vähän vaarallisen näköisesti Martina sisustanut

Vierailija
19.05.2011 |

Tuota peiliä katsoin... Onkohan millään kiinni seinässä??

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kommentteja. miks ne ei siivoa pois noita viestejä?

Vierailija
22/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poistakaan nuo kamalat kirjoitukset, mutta nyt viestini ei ole enää siellä. Poistettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi siirtyi jatkettavaan lastensänkyyn jo heti vuoden täytettyään.

Vierailija
24/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään kauheita ollut. Nukkuvilta näyttivät ja rauhallisilta suurin osa.

Vierailija
25/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekvisiittana kuvauksissa:)

Vierailija
26/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poistakaan nuo kamalat kirjoitukset, mutta nyt viestini ei ole enää siellä. Poistettu?

oli se siellä vielä :)

Vierailija
27/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään kauheita ollut. Nukkuvilta näyttivät ja rauhallisilta suurin osa.

mutta kuka sairas runkkaa niitä katsoessaan?? Ja kuka haluaa sellaista lukea? Ja kuka kommentoi sellaisen kirjoituksen jälkeen että näyttivät suurin osa ihan nukkuvilta??????????????

Vierailija
28/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa,telkkari sijoitettu niin et lapsi näkee suoraan sängystä!!????

Vierailija
29/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan sivuilla siis...

Kun yrität, niin kysyvät sähköpostiosoitetta. Miksi? Minä en ainakaan anna. Seuloisivat sitten itse paremmin.

Vierailija
30/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan sivuilla siis... Kun yrität, niin kysyvät sähköpostiosoitetta. Miksi? Minä en ainakaan anna. Seuloisivat sitten itse paremmin.

Vierailija
31/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomuuksissa olleiden lasten kuville. Ja jos oikein pervo on, se runkkaa vaikka Anttilan kuvaston lastenvaatesivuja lukiessaan.

Vierailija
32/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomuuksissa olleiden lasten kuville. Ja jos oikein pervo on, se runkkaa vaikka Anttilan kuvaston lastenvaatesivuja lukiessaan.

mutta miksi tollasta sairasta paskaa annetaan olla siellä...?

Vierailija
33/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo esille. Sairaita ihmisiä rittää kuten 7- kommentit. Olis muuttanu uuteen asuntoon ja eikä tuonut sitä esille. Taitaa raha olla tosi tarpeeseen, että saa vuokransa maksettua.

Vierailija
34/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aller julkaisuille siitä et ne sallii Aitolehden ja Eerikäisen käyttää Victoriaa roskajulkisuudessa niin et kaiken maailman hullut laittaa törkeitä kommentteja lasta kohtaa.Kamalinta mitä mä löysin on Victoriaan kohdistuvia seksi-ja väkivalta fantasioita Martinan ja Eskon sivuilta.

Lapsen ulkonäkö ja älykkyys ruoditaan tosi rumasti.Miksei lastensuojeluviranomaiset puutu tohon.????Pelkkä puhuttelu vanhemmille vois riittää niin et ne pitäis lapsen pois kuvista ja jutuista.

Vierailija
35/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täälläkin jauhetaan mut mä olen sit ainoo jolla on selkärankaa antaa palautetta omalla nimellä ja annoin myös sähköpostiosoitteen.

Kyllä sitä ollaan niin huolissaan lapsesta mut raja menee siinä et pitäis tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa anonyymisti kotona.

No,jos joku osaa etsiä näitä ketjuja niin palaan mielelläni heti kertomaan otetaanko muhun yhteyttä palautteeni vuoksi.

Vierailija
36/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaus kysymyksen "oletko martinalla kylässä?" - jälkeiseen vastaukseen ...

Vierailija
37/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täälläkin jauhetaan mut mä olen sit ainoo jolla on selkärankaa antaa palautetta omalla nimellä ja annoin myös sähköpostiosoitteen. Kyllä sitä ollaan niin huolissaan lapsesta mut raja menee siinä et pitäis tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa anonyymisti kotona. No,jos joku osaa etsiä näitä ketjuja niin palaan mielelläni heti kertomaan otetaanko muhun yhteyttä palautteeni vuoksi.

Mihin se seiska tarvitsee sitä s-postiosoitetta? Voin kyllä kirjoittaa oman nimeni ilmon perään, mutta s-postiosoitetta tai puhelinnumeroani en ole jokapuolelle tyrkyttämässä. Niin jalo en ole, että viitsin tuollaisen takia käydä avaamassa jonkun ilmaispostin, jonka voin sitten unohtaa.

Vierailija
38/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi siirtyi jatkettavaan lastensänkyyn jo heti vuoden täytettyään.

Vierailija
39/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaus kysymyksen "oletko martinalla kylässä?" - jälkeiseen vastaukseen ...

En ymmärtänyt, mut mä olenkin tosikko :)

Vierailija
40/59 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aller julkaisuille siitä et ne sallii Aitolehden ja Eerikäisen käyttää Victoriaa roskajulkisuudessa niin et kaiken maailman hullut laittaa törkeitä kommentteja lasta kohtaa.Kamalinta mitä mä löysin on Victoriaan kohdistuvia seksi-ja väkivalta fantasioita Martinan ja Eskon sivuilta. Lapsen ulkonäkö ja älykkyys ruoditaan tosi rumasti.Miksei lastensuojeluviranomaiset puutu tohon.????Pelkkä puhuttelu vanhemmille vois riittää niin et ne pitäis lapsen pois kuvista ja jutuista.

Olen täysin samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme