Hui on vähän vaarallisen näköisesti Martina sisustanut
Tuota peiliä katsoin... Onkohan millään kiinni seinässä??
Kommentit (59)
että poistakaan nuo kamalat kirjoitukset, mutta nyt viestini ei ole enää siellä. Poistettu?
Oma lapsi siirtyi jatkettavaan lastensänkyyn jo heti vuoden täytettyään.
mitenkään kauheita ollut. Nukkuvilta näyttivät ja rauhallisilta suurin osa.
että poistakaan nuo kamalat kirjoitukset, mutta nyt viestini ei ole enää siellä. Poistettu?
oli se siellä vielä :)
mitenkään kauheita ollut. Nukkuvilta näyttivät ja rauhallisilta suurin osa.
mutta kuka sairas runkkaa niitä katsoessaan?? Ja kuka haluaa sellaista lukea? Ja kuka kommentoi sellaisen kirjoituksen jälkeen että näyttivät suurin osa ihan nukkuvilta??????????????
Kattokaa,telkkari sijoitettu niin et lapsi näkee suoraan sängystä!!????
Seiskan sivuilla siis...
Kun yrität, niin kysyvät sähköpostiosoitetta. Miksi? Minä en ainakaan anna. Seuloisivat sitten itse paremmin.
Seiskan sivuilla siis... Kun yrität, niin kysyvät sähköpostiosoitetta. Miksi? Minä en ainakaan anna. Seuloisivat sitten itse paremmin.
onnettomuuksissa olleiden lasten kuville. Ja jos oikein pervo on, se runkkaa vaikka Anttilan kuvaston lastenvaatesivuja lukiessaan.
onnettomuuksissa olleiden lasten kuville. Ja jos oikein pervo on, se runkkaa vaikka Anttilan kuvaston lastenvaatesivuja lukiessaan.
mutta miksi tollasta sairasta paskaa annetaan olla siellä...?
tuo esille. Sairaita ihmisiä rittää kuten 7- kommentit. Olis muuttanu uuteen asuntoon ja eikä tuonut sitä esille. Taitaa raha olla tosi tarpeeseen, että saa vuokransa maksettua.
Aller julkaisuille siitä et ne sallii Aitolehden ja Eerikäisen käyttää Victoriaa roskajulkisuudessa niin et kaiken maailman hullut laittaa törkeitä kommentteja lasta kohtaa.Kamalinta mitä mä löysin on Victoriaan kohdistuvia seksi-ja väkivalta fantasioita Martinan ja Eskon sivuilta.
Lapsen ulkonäkö ja älykkyys ruoditaan tosi rumasti.Miksei lastensuojeluviranomaiset puutu tohon.????Pelkkä puhuttelu vanhemmille vois riittää niin et ne pitäis lapsen pois kuvista ja jutuista.
Kovasti täälläkin jauhetaan mut mä olen sit ainoo jolla on selkärankaa antaa palautetta omalla nimellä ja annoin myös sähköpostiosoitteen.
Kyllä sitä ollaan niin huolissaan lapsesta mut raja menee siinä et pitäis tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa anonyymisti kotona.
No,jos joku osaa etsiä näitä ketjuja niin palaan mielelläni heti kertomaan otetaanko muhun yhteyttä palautteeni vuoksi.
viittaus kysymyksen "oletko martinalla kylässä?" - jälkeiseen vastaukseen ...
Kovasti täälläkin jauhetaan mut mä olen sit ainoo jolla on selkärankaa antaa palautetta omalla nimellä ja annoin myös sähköpostiosoitteen. Kyllä sitä ollaan niin huolissaan lapsesta mut raja menee siinä et pitäis tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa anonyymisti kotona. No,jos joku osaa etsiä näitä ketjuja niin palaan mielelläni heti kertomaan otetaanko muhun yhteyttä palautteeni vuoksi.
Mihin se seiska tarvitsee sitä s-postiosoitetta? Voin kyllä kirjoittaa oman nimeni ilmon perään, mutta s-postiosoitetta tai puhelinnumeroani en ole jokapuolelle tyrkyttämässä. Niin jalo en ole, että viitsin tuollaisen takia käydä avaamassa jonkun ilmaispostin, jonka voin sitten unohtaa.
Oma lapsi siirtyi jatkettavaan lastensänkyyn jo heti vuoden täytettyään.
viittaus kysymyksen "oletko martinalla kylässä?" - jälkeiseen vastaukseen ...
En ymmärtänyt, mut mä olenkin tosikko :)
Aller julkaisuille siitä et ne sallii Aitolehden ja Eerikäisen käyttää Victoriaa roskajulkisuudessa niin et kaiken maailman hullut laittaa törkeitä kommentteja lasta kohtaa.Kamalinta mitä mä löysin on Victoriaan kohdistuvia seksi-ja väkivalta fantasioita Martinan ja Eskon sivuilta. Lapsen ulkonäkö ja älykkyys ruoditaan tosi rumasti.Miksei lastensuojeluviranomaiset puutu tohon.????Pelkkä puhuttelu vanhemmille vois riittää niin et ne pitäis lapsen pois kuvista ja jutuista.
Olen täysin samaa mieltä.
mitä kommentteja. miks ne ei siivoa pois noita viestejä?