Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Miksi tälläisiä ihmisiä on OLEMASSA??

Vierailija
19.05.2011 |

Kyseessä on poikani "tyttöystävä", erittäin lapsellinen tapaus, vaikka kyseessä onkin jo kaksi aikuista.

Yksinkertainen ääliö, sellainen JUST ärsyttävä pikkulikka joka ei tajua hevonvittuakaan mistään.

Elää kuin omissa maailmoissaan, haaveilee kokoajan, näyttääkin 90% ajasta ihan idiootilta.

Luulee voivansa puhua kaikille ihmisille " sillai tiäks, tosi rennosti" ARGHHH, mulla nousee savu korvista jos joku puhuu mulle tuolla tavalla.

PUHUU LAPSILLE JA KOIRILLE SAMALLA TAVALLA! Ihan kuin kyseessä olisi kaksi samanarvoista olentoa!

Ja muka pitää lapsista.

Ei syö ikinä veitsellä ja haarukalla! ja jos syökin niin näyttää siltä ettei osaa.

Ei osaa kokata.

Ei osaa leipoa.

Ei saa mitään aikaiseksi.

ARGHHH järki lähtee tuon ihmisen kanssa. Poikani on siis 24, tyttö 18

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asustelee vielä äitin kanssa yhdessä, vai...? Kertoo myös paljon pojastasi, jos on kerran kelpuuttanut tyttöystäväkseen tän "toivottoman" typykän.

Vierailija
22/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sen sijaan asuu vielä vanhempiensa helmoissa.

Musta tää tytteli on vaan aivan liian nuori ja tyhmä mun pojalleni.

Ja oletan että vieraillessa anoppikokelaan luona, tunnetaan pöytätavat, eli käytetään haarukkaa ja veistä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sen sijaan asuu vielä vanhempiensa helmoissa.

Musta tää tytteli on vaan aivan liian nuori ja tyhmä mun pojalleni.

Ja oletan että vieraillessa anoppikokelaan luona, tunnetaan pöytätavat, eli käytetään haarukkaa ja veistä.

-ap

Olen 32 enkä vieläkään käytä haarukkaa ja veistä. Daa.

Kyllä virallisissa tilaisuuksissa mutta naurettavaa musta on vaatia kuninkaallista käyttäytymistä.

Vierailija
24/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan pk-seudun pissikseltä? Minulla oli samanlainen tapaus kotona ja puhuin pojalle vähän siihen sävyyn, että se jätti sen.

Vierailija
25/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sen sijaan asuu vielä vanhempiensa helmoissa. Musta tää tytteli on vaan aivan liian nuori ja tyhmä mun pojalleni. Ja oletan että vieraillessa anoppikokelaan luona, tunnetaan pöytätavat, eli käytetään haarukkaa ja veistä. -ap

ettäs tiedät. No, onneksi valinta on poikas, ei sun. Varmaan ihan mukavaa vastapainoa sellanen tytteli tuollaiselle pilkunnussijaäidille! :D

Vierailija
26/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan imee hyvin tms?

Vierailija
27/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehno yritys.

Millainen aikuinen ihminen haukkuu juuri täysi-ilkäiseksi tullutta nuorta aikuista joka ei ole vielä kenties ihan kypsä, so?

Pikkulikka joka ei ajua hevonvittuakaan ja näyttääkin idiooilta! Eikä osaa tehrä sun mammanojalles eres bullaa! Kuuntelehan ittees...

Vierailija
28/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en syö haarukalla ja veitsellä koskaan vaan pelkällä haarukalla, enkä osaakaan syödä haarukalla ja veitsellä.

Leipoa olen alkanut ihan muutama vuosi sitten.

ruokaa laitan , kun on pakko, jos ei olis lapsia niin en varmasti kokkais mitään.

Anoppini kanssa en ole tekemisissä, eikä poikansakaan tapaa häntä kuin kolmen vuoden välein maximissaan..

Vierailija
29/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen, joka tekee ruokaa ja silittää kalsarit.

Vierailija
30/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osaa varmaan käyttää hyvin käsiään, jakojenväliä ja suutaan? Ei tiedä vaikka antaa kakkostakin välillä ja imee viimeisenkin spermatipan mailan päästä.

Vierailija
31/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osaa varmaan käyttää hyvin käsiään, jakojenväliä ja suutaan? Ei tiedä vaikka antaa kakkostakin välillä ja imee viimeisenkin spermatipan mailan päästä.

kysäse ap, josko sun mieheskin haluaisi kokeilla ja antaa tyttelille hyväksyntänsä. Vähän vaihtelua sun kuivuneelle ja umpeenkasvaneelle tavaralle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän