Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään älykästä kampaajaa?

Vierailija
18.05.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tällä tarkoita että kaikkien tulisi olla politiikasta kiinnostuneita mutta yritäpäs kampaajalla ottaa aiheeksi. Minun kampaaja on aivan ihana ihminen mutta ei suunnilleen tiedä on suomen pääministeri. Tietää kyllä omasta alastaan mutta ei juuri muusta.

Hmm.. voisikohan olla mahdollista, että teitä kiinnostaa eri asiat? En minäkään erota auton osia toisistaan (mitä nyt niitä joita tarvitsen autolla ajamiseen), mutta mieheni on erittäin taitava autoa korjaamaan. Minä taas olen kiinnostunut kasveista ja puutarhanhoidosta kun mieheni ei esim. erota koivun lajeja toisistaan.

varmasti ollaan eri asioista kiinnostuneita mutta kuten sanoin niin kampaajani yleissivistys on olematon, ja se tulee hänen puheistaan erittäin selvästi esille.

Tämä ei tarkoita että hän olisi jotenkin huonompi ihminen - aivan ihana ihminen! miksi muuten olisin ollut hänen asiakkaansa jo 8 vuoden ajan?

hän ei vain ole penaalin terävin kynä. piste

sinä sitten "älykkäänä" ihmisenä päättelit että kaikki muutkin kampaajat on tyhmiä kun sinunkin kampaajasi on?

Vierailija
2/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajia ei vissiin vielä olla muistettukaan haukkua? Vaihtelu virkistää. Suurinpiirtein kaikki muut matalapalkkaiset naiset on jo haukuttukin.

mutta en muista ennen nähneeni näin avoimen "aktiivista" aloitusta kuin tässä ketjussa. Kieltämättä ihan piristävä pikku aloitus, ei sen puoleen. ;D

T. Eräs parturi-kampaajaksi vuonna kukka ja ruukku valmistunut hömppänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikää siitä, ilkeät palstamammat!

Vierailija
4/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli viime käynnillä vastaan yksi, jonka kanssa ei puhuttu sitten varmaankaan samaa kieltä, vaikka suomeksi sujuvasti juteltiinkin. Lopputulos oli nimittäin jotain ihan muuta kuin pyysin.

Miten löytäisin Helsingistä kampaajan, joka osaa leikata sovitun mitan, ei 15 senttiä sovitun 4-5 sijaan, ei kerrosta hiuksia jos nimenomaan sovitaan että sitä ei saa tehdä ja vielä värjäisi luonnollisen näköisen värin?

Vierailija
5/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ystäväni on kampaaja ollut nyt muutaman vuoden, pääsi juuri lääkikseen kun ajatteli vaihtaa alaa. Ekalla kerralla vielä pääsi. Joten siinäpä näpäytyksenä sinulle lehmä. :)

Vierailija
6/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole ollut mitään vikaa. Nykyinen kampaajani, jonka luona olen käynyt jo muutaman vuoden, on fiksu, kiva ja erittäin hyvä työssään.

Koulumenestyksistä en tiedä mitään, mutta en ole ihan varma onko älykäs = hyvä koulussa. Koulussa kysytään suorituskykyä, äly on luovempaa.

Vierailija
7/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun ilmaisussasi tai ihmissuhdetaidoissasi on jotakin häikkää, kun kommentistasi päätellen jo useampi kampaaja on leikannut ja värjännyt tukkasi väärin? Sinähän valitset itse värin värikartasta ...

Jos kampaaja näyttää leikkaavan liikaa, asiakas voi avata suunsa ja sanoa esim, "Ei noin paljon". Paitsi tietysti jos hän on nenä kiinni Seiskassa eikä huomaa mitä omalle päälle tapahtuu.

23

Taas tuli viime käynnillä vastaan yksi, jonka kanssa ei puhuttu sitten varmaankaan samaa kieltä, vaikka suomeksi sujuvasti juteltiinkin. Lopputulos oli nimittäin jotain ihan muuta kuin pyysin.

Miten löytäisin Helsingistä kampaajan, joka osaa leikata sovitun mitan, ei 15 senttiä sovitun 4-5 sijaan, ei kerrosta hiuksia jos nimenomaan sovitaan että sitä ei saa tehdä ja vielä värjäisi luonnollisen näköisen värin?

Vierailija
8/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tullut mieleen että sinun ilmaisussasi tai ihmissuhdetaidoissasi on jotakin häikkää, kun kommentistasi päätellen jo useampi kampaaja on leikannut ja värjännyt tukkasi väärin? Sinähän valitset itse värin värikartasta ...

Jos kampaaja näyttää leikkaavan liikaa, asiakas voi avata suunsa ja sanoa esim, "Ei noin paljon". Paitsi tietysti jos hän on nenä kiinni Seiskassa eikä huomaa mitä omalle päälle tapahtuu.

23

sanoo oman sanottavansa omista hiuksistaan kesken käsittelynkin (mielellään kuitenkin ennen värjäystä tai permistä... ;) ). Aina saa kysyä, sanoa ja kommentoida.

Omasta ulkonäöstähän siinä asiakaspalvelutilanteessa sentään on kyse; keskustelu ja kommentointi ei ole missään tapauksessa kiellettyä.

Kenenkään ei myöskään tarvitse istua tuolissa hiljaa kauhun lamaannuttamana tuijottamassa peilistä omasta mielestään aivan kauhistuttavaa lopputulosta, ellei sellaista (lopputulosta) tahdo. Jossain vaiheessa voi ja saa viheltää pelin poikki, mikäli tilanne menee liian hermoja raastavaksi.

Jos lopputulos ei kuitenkaan miellytä, kampaajan kanssa voi aina sopia korjausleikkauksesta tai -värjäyksestä. Ei se kampaajakaan opi tietämään asiakaan makua, jos toinen ei osaa vaatia rahoilleen tahtomaansa vastinetta ja kertoa toiveistaan tarpeeksi selkeästi. Kuulostaa ehkä ikävältä sanottuna, mutta niin se vain menee.

t. 19

Vierailija
9/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelee nyt yliopistossa toista alaa.

Vierailija
10/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on vaikeasti määriteltävä asia. Jos tarkoitetaan perinteisten älykkyystestien mukaista älykkyyttä, se ei välttämättä paljon päällepäin näy. Pidän kyllä monia kampaajia fiksuina. Varsinkin kampaajien sosiaalinen äly, kommunikaatiotaidot ja tietenkin esteettinen silmä ja hienomotoriset taidot herättävät usein ihailuni. Itse olen opettaja.

Vierailija
11/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajia ei vissiin vielä olla muistettukaan haukkua? Vaihtelu virkistää. Suurinpiirtein kaikki muut matalapalkkaiset naiset on jo haukuttukin.

ei yrittäjät ainakaan ole matalapalkkasia?Vai onko susta 3tonnia käteen pikkuraha??

Vierailija
12/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kosmetologeja tunnen peräti 2 kpl. Toinen on mensan jäsen. (eihän se kerro kuin ÄO:stä mutta silti) :-D

Vierailija
13/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kattoo noita koulutukseen pääsemiseen tarvittavia päättötodistuksen keskiarvoja, niin ei sinne koulutukseen joka tyttö menekään! Olisko alin ollu 8,5 ainakin meidän seudun ammattikoulussa.

No, kiinostuksen kohteet voi tietty olla muuta kuin ydinfysikka, mut silti:D

Joten älä oo katkera!

Vierailija
14/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki siis ihan daijuja ja bimboja blondeja, siis daa. Kuinkas muuten? Onneks tunnen ihan sikana älykkäitä av-mammoi niinku ap:n.

Vierailija
15/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka älykäs pitäisi olla? Ihan normaaliälyisiä olen tavannut, ja se riittää minulle. En tiedä olivatko mensalaisia tms., en sitä muistakaan ihmisistä tiedä.

Vierailija
16/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tällä tarkoita että kaikkien tulisi olla politiikasta kiinnostuneita mutta yritäpäs kampaajalla ottaa aiheeksi. Minun kampaaja on aivan ihana ihminen mutta ei suunnilleen tiedä on suomen pääministeri. Tietää kyllä omasta alastaan mutta ei juuri muusta.

Vierailija
17/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tunnen, yksilöitä ne on kampaajatkin.

Vierailija
18/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kattoo noita koulutukseen pääsemiseen tarvittavia päättötodistuksen keskiarvoja, niin ei sinne koulutukseen joka tyttö menekään! Olisko alin ollu 8,5 ainakin meidän seudun ammattikoulussa.

No, kiinostuksen kohteet voi tietty olla muuta kuin ydinfysikka, mut silti:D

Joten älä oo katkera!

Arvosanat ei kerro henkilön yleissivistyksestä mitään. Kuka vain osaa lukea!

Vierailija
19/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin, onko edes kapasiteettia olemassa! Se on tietty eri asia, kuinka sitä käyttää.

Vierailija
20/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. voisikohan olla mahdollista, että teitä kiinnostaa eri asiat? En minäkään erota auton osia toisistaan (mitä nyt niitä joita tarvitsen autolla ajamiseen), mutta mieheni on erittäin taitava autoa korjaamaan. Minä taas olen kiinnostunut kasveista ja puutarhanhoidosta kun mieheni ei esim. erota koivun lajeja toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi