Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain just tietää että miesystävä kihloissa ja saanut kuukausi sitten lapsen

Vierailija
17.05.2011 |

Mies ei vielä tiedä että tiedän, enkä tiedä miten sanoisin. Ei varmaan nähdä muutamaan päivään. Nyt mietin lähinnä, pitäisikö kertoa tuolle naiselle. On ilmeisen onnellinen pienen vauvan ja ihanan poikaystävänsä kanssa. Voi vittu. Kerronko vai en, ja jos niin miten? Tuskin uskoo kuitenkaan. Tavallaan tekis mieli heti soittaa tolla miehelle ja haistattaa pitkät, mutta sitten ehtii kehittää naisellensa jonkun selityksen hullusta naisesta ennenkun ehdin hänelle kertoa, jos kerron.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele sitä naista vauvan kans!anna sen nauttia vauvasta nyt,älä tuhoo sit.mies on kusipää,jätä se heti.ajattele sitä vauvaa,se siinä kärsii kun äiti järkyttyy ja maito loppuu ym.jätä se mies.heti huomenna!!

tämä on vanhemman,jo elämää nähneen äidin vastaus!

Vierailija
62/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainoastaan se on varmaa että ap ei jää tuollaiselle miehelle ainoaksi, siksi on parempi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan pihalla. oon niin v*tun vihanen et voisin oikeesti repiä sen jätkän pään irti. Miten joku voi olla tollanen? Panna täällä muijaa ja vakuutella rakkauttaan ja palata avovaimon ja vauvan luo kotiin.

ap

Vierailija
64/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoisin että lopetat sen suhteen lyhyellä tekstiviestillä ja sen jälkeen et enää vastaa yhteydenottoihin etkä avaa ovea. Mutta sen naisen jättäisin rauhaan, ei niiden parisuhteen tila kuulu sulle. Älä tuota tuskaa sille juuri synnyttäneelle naiselle.

Olen ollut noissa kengissä, missä sinä nyt ja jätin "lapsettoman matkatyötä tekevän sinkku"- miehen heti, kun asia selvisi ihan oman systerin taloyhtiön pihamaalla ja lisävalaistusta shokkihoitoon sain systeriltä. Maailma on pieni.... Harkitsin kertomista, mieli teki kostaa, mutta siskoni takoi järkeä päähäni (ehkä naapuruussuhteidenkin takia). Koska kuitenkin lapset kärsii erosta eniten, niin pidin turpani kiinni. Jos se mies on joskus kiinni jäädäkseen, se jää. Mutta mun takia ne lapset ei itke, että missä isi on. Ota huomioon, että se hormonihuuruinen yövalvonut vaimo ei ehkä ajattele järkevästi ja voi tulla ikkunasi alle yöllä huutamaan huoraa - vaikka oletkin syytön.

Vierailija
65/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin, että itselleni kerrotaan, mutta kuten joku jo sanoikin, tuoreelta äidiltä voi loppua maidontulo tuollaisen järkytyksen vuoksi. En siis kertoisi ainakaan vähään aikaan. Miehen jättäisin joko viestillä/puhelimitse tai tosiaan julkisella paikalla. Lisäksi olisi hyvä sopia jonkun kaverin kanssa tapaaminen sen jälkeen, jottei mies voi seurata sinua kotiisi.

Uskomattomia sikoja sitä onkin. Voimia teille kaikille petetyiksi tulleille!

Vierailija
66/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ei liity suhteeseenne mitenkään, älä kosta hänelle tai miehelle toisen naisen kautta. Soita miehelle ja kerro että tiedät, lopeta suhde.

Et ole vastuussa miehen muista suhteista.

Paras ohje.

Vierailija
67/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä, et vaimo.

Jätä mies lyhyellä ilmauksella, että tiedät hänen toimistaan.

Vaimo elää omaa elämäänsä ja uskoo miehen rakkautta halutessaan.

Mies jatkaa porhallustaan vailla omaatuntoa.

Jossain vaiheessa tulee raja vastaan hänellekin.

Tavallaan onni kannaltasi, että tuo homma paljastui. Mielestäni sinulle kuuluu parempi elämä.

Onnea sille tielle.

Vierailija
68/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tein minä. Olin raskaana ja harkitsin vammaisaborttia. Meille tuli riita ja mies lähti lätkimään. Sitten se yritti palata, mutta mulle ei sopinut "vielä". Tarvitsin aikaa. Siinä tilanteessa mies otti puhelinkirjan esille ja rupesi soitteleen naisille (vastaisi varmaan Facebookia), joiden nimiä siinä oli. Eräs nainen ilmestyi pikaisesti paikalle. Mies jäi oleskelemaan sen kanssa. En tiedä mitä niiden suhteelle tapahtui.

Tein abortin. Kului jotain 3 kk. Mies tuli kosimaan. En tiennyt mikä tilanne oli sen toisen naisen kanssa. Heitin äijän ulos, vaikka minulla oli kovasti tunteita. Kesti monta vuotta, mutta mies meni tuon toisen naisen kanssa naimisiin.

Äijästä on tullut hirviö. Säälittää. Olen todella pahoillani, että näin kävi.

Aborttikin oli turha. Sai naisen kanssa kaksoset. Ihmiset kertoivat mulle, että äijää mies haki kaikenlaisista baareista kotiin. Joku vuosi sitten poliisi soitti minulle ja pyysi minua todistajaksi. Minun piti todistaa minkälaista elämää mies vietti tiettynä vuonna. Oliko ehkä ihan rappiolla? Tuo sattui olemaan niitä aikoja jolloin on saanut kaksoset. Juu, on siis tainnut olla dokuna puistonpenkillä. Nyt se on jo vanha äijä.

Välillä tuntuu siltä kuin joku muu olis elänyt mun elämää!

Vierailija
69/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon miehen jäljiltä ja vaimo tyytyköön osaansa autuaan tietämättömänä.

Vierailija
70/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pienen vauvan äiti on varmasti todella väsynyt öistä, kaikki aika ja energia menee vauvan hoitoon. Älä aiheuta lisätuskaa sille vastasynnyttäneelle äidille.

Muutenkin tuo on minusta sinun ja sen miehen välinen juttu, naiselle kertominen tuo vaan sadistista tyydytystä sinulle eikä ainakaan naista auta juuri nyt millään tavalla, päinvastoin, sattuu tosi pahaan kohtaan.

Vierailija
71/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että se olisi joku kosto naista kohtaan ja hänet on turha sekoittaa juttuun?

Palvelus se on ja inhimillistä kertoa tuolle naiselle millainen mies hänellä on!!!

Vierailija
72/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies kertomaan. Sano miehelle, että kerrotko sinä vai minä.

Vierailija
73/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että se olisi joku kosto naista kohtaan ja hänet on turha sekoittaa juttuun?

Palvelus se on ja inhimillistä kertoa tuolle naiselle millainen mies hänellä on!!!

pariviikkoisen vauvan äitinä olisi kaivannut mitään uutispommia ainakaan vuoteen, vaikka mies olisi pettänytkin. Sitä on niin herkässä tilassa ja maailma on täysin mullistunut, että toinen mullistus veisi elämältä pohjan pois.

Kai se on niinkin, että kun ikää tulee niin elämä ei olekaan niin mustavalkoista enää. Että kun mies pettää niin heti on tietenkin kerrottava naiselle. Parikymppisenä ajattelin noin, mutta nyt yli 3-kymppisenä sitä huomaakin, ettei asiat aina ole niin yksiselitteisiä ja kerrasta poikki -mentaliteetti ei enää tunnukaan niin hyvältä idealta.

Vierailija
74/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan puhelimessa voisitteko tavata, asia on tärkeä ja järkyttävä mutta koskee hänen miestään ja hänen tulee tämä kuulla. Jos menet heidän kotonaan käymään niin odottakaa että mies tulee töistä kotiin. Siinäpä sitten on vähän pakko tunnustaa kun kummatkin naiset saman pöydän ääressä.

Vierailija
75/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella on oikeus tietää totuus.

Kauheaa miten jotkut edes kehtaa sanoa ettei naiselle kannata kertoa. Jos ap nyt hipsii pois kuvioista hiljaa niin varmasti mies etsii jostain toisen naikkosen ja avovaimon pitäisi olla tästä autuaan tietämätön niinkö? Ihan niinkuin miestä puolustellaan tekemisistään ettei tulisi mitään seurauksia. KAMALAA

Vierailija
76/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap, laittaisin miehen itse kertomaan. Ja jos hän ei kerro, niin sitten sinä kerrot. On sitten vaimokkeen oma asia, miten hän tiedon kanssa etenee.

Minä itse en pitäisi miestä nurkissa pyörimässä tuollaisen jälkeen ja olisin kyllä todella vihainen ja katkera, jos saisin kuulla, että joku on tiennyt, eikä kertonut.

Vierailija
77/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETKÄ KERRO SILLE NAISELLE MITÄÄN!!MITÄ SINÄ VOITAT SILLÄ!!AJATTELE SITÄ VAUVAA!!SE VAUVA TÄSSÄ KÄRSII JOS ÄITI JÄRKYTTYY!!TÄÄLLÄ TAAS PIKKUTYTÖT NEUVOO SUA!MINÄ OLEN 39 V JA SEN VERRAN ELÄMÄÄ NÄHNYT ETT NÄITÄ JUTTUJA ON -JA TULEE-VALITETTAVASTI!

Lopeta suhde,nuole haavasi.Et sinä tee palvelusta sille äidille jos kerrot!Vauva-aika on niin herkkää aikaa,se jättää arvet,vauva aistii äidin surun ja masentuu.

Oikeesti,nyt järki käteen!!!

Vierailija
78/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kamalaa sille juuri vauvan saaneelle tietämättömälle naiselle!

ja kyllä mielestäni tuollainen kusipää pitäisi käräyttää! ;(

mutta jos sulla ei ole miesystäväsi numeroa niin miks et kysy sitä häneltä? mä en tajua.. enkä tota fb juttuu. jos te olette fb:ssä kavereita niin näkyyhänn miehen suhdetilanne sullekin?

Vierailija
79/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETKÄ KERRO SILLE NAISELLE MITÄÄN!!MITÄ SINÄ VOITAT SILLÄ!!AJATTELE SITÄ VAUVAA!!SE VAUVA TÄSSÄ KÄRSII JOS ÄITI JÄRKYTTYY!!TÄÄLLÄ TAAS PIKKUTYTÖT NEUVOO SUA!MINÄ OLEN 39 V JA SEN VERRAN ELÄMÄÄ NÄHNYT ETT NÄITÄ JUTTUJA ON -JA TULEE-VALITETTAVASTI! Lopeta suhde,nuole haavasi.Et sinä tee palvelusta sille äidille jos kerrot!Vauva-aika on niin herkkää aikaa,se jättää arvet,vauva aistii äidin surun ja masentuu. Oikeesti,nyt järki käteen!!!

kerrot myöhemmin. joskus vuoden päästä?

Vierailija
80/129 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten fb:ssä näkyy kauan kihloissa, sinne saa laitettua vuosipäivän näkyville!

ja ite kertoisin sille naiselle, vaikka niin huolehditte maidon tulosta! mistä tiedätte imettääkö vauvaa muutenkaan, tai tuleeko maitoa kuitenkaan, taikka millasta se kotielämä heillä on. ei välttämättä niin ruusuista kuin facebookissa annetaan ymmärtää, saattais olla jopa helpotus naiselle kuulla totuus!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi