Sain just tietää että miesystävä kihloissa ja saanut kuukausi sitten lapsen
Mies ei vielä tiedä että tiedän, enkä tiedä miten sanoisin. Ei varmaan nähdä muutamaan päivään. Nyt mietin lähinnä, pitäisikö kertoa tuolle naiselle. On ilmeisen onnellinen pienen vauvan ja ihanan poikaystävänsä kanssa. Voi vittu. Kerronko vai en, ja jos niin miten? Tuskin uskoo kuitenkaan. Tavallaan tekis mieli heti soittaa tolla miehelle ja haistattaa pitkät, mutta sitten ehtii kehittää naisellensa jonkun selityksen hullusta naisesta ennenkun ehdin hänelle kertoa, jos kerron.
Kommentit (129)
jolle "petetty" kakkonen soitti tohkeissaan. Kysyin, mitä hän sillä soitolla haluaa saada aikaan, eronko? Ja koska soittaja ei osannut vastata niin muistutin, että minun luonani se mies nyt joka tapauksessa pääasiassa asustaa ja lapselle ristiäisiä laittaa. Niin että jos sen äijän haluaa, tulee mukana koko paketti eli minä ja lapsi.
ole rehellinen ja sano, että luulit miehen olevan vapaa ja toivota heille hyvää jatkoa.
haluaisi toisen vauvan ap:n kanssa?
jolle "petetty" kakkonen soitti tohkeissaan. Kysyin, mitä hän sillä soitolla haluaa saada aikaan, eronko? Ja koska soittaja ei osannut vastata niin muistutin, että minun luonani se mies nyt joka tapauksessa pääasiassa asustaa ja lapselle ristiäisiä laittaa. Niin että jos sen äijän haluaa, tulee mukana koko paketti eli minä ja lapsi.
Kai se toinen halusi saada aikaan sen, että sinulla on täydet tiedot joiden perusteella päättää, haluatko enää olla sen miehen kanssa. Ja miettisit kaksi kertaa ennen kuin teet lisää lapsia.
Mä ainakin haluaisin tietää jos mun mies pettäisi.
Oot sinäkin varsinainen pahvi nainen he he. Koska soittaa kolmonen? Paas pikapaketti matkaan jo..
Yhden naisen pikavauhtia laittanut raskaaksi ja kihlannut ja alkanut sitten hakea mieluisampaa vaimoa. Kun uusi nainen on raskaana, voikin sitten sitä lupaansa tavoitella tämän perhesuhteen perusteella eikä enää tarvitse niin täysillä peitellä uutta suhdettaan, koska ero ensimmäisestä naisesta ei enää olisi katastrofi...
sinuna olisin ihan hiljaa, enkä ilmoitaisi mitään sille naiselle. Kaverillesi sanoisin vain nyt on loppu, minun kanssa et enää pelleile. Kiinostas vain oletko sinä siinä riippunut, ja onko mies yrittänyt lopettaa seurustelun kanssasi.
liittyykö mun asiani vauvaan, eli olenko raskaana. En tiedä mitä ihmeen maailmanennätystä yrittää tehdä, että monta naista ja lasta saman vuoden sisällä vai mitä. Lupasi, että yrittää huomenna päästä juttelemaan "jos töiltään ehtii". Nyt rupesin kuitenkin miettimään onko fiksua puhua kasvotusten edes. Toisaalta haluaisin nähdä miehen ilmeen ja kuulla ne epätoivoiset selitykset mitä yrittää kiireissään keksiä, mutta nyt rupes pelottaan, että jos toi mies ei kerta ollut yhtään se joksi luulin, niin mistä sen tietää vaikka tappaisi mut vaan etten kerro avokille tai jotain.
Missään nimessä siis en aio suhdetta jatkaa vaikka olisi kuinka ihanat selitykset.
ap
suhde lähti ihan yhdenyön jutusta, minä sen halusin pitääkin, mutta mies halusi enemmän. Alkuunsa tein miehelle selväksi, etten halua muutakuin seksiä, koska olen ollut niin vähän aikaa sinkkuna, mies sanoi että ihan ok, mutta haluisi enemmänkin. Nyt ollaan sitten edetty, ja viime viikonloppuna mies sanoi ensimmäisen kerran että rakastaa minua. En siis voi sanoa, että minä olisin roikkunut.
ap
Mies käy öisin panemassa?
Itsehän olet tuohon tyytynyt eli et ilmeisesti muuta ole kaivannutkaan?
vaimolle pahaa? Miksi haluat noille eron, kun sä et kuitenkaan tuota miestä halua? Vai haluatko sittenkin? Haluatko, että se mies eroaa siitä vaimostaan ja ottaakin sut, vai mikä ihme on sun motiivi kertoa sille naiselle? Miksei se nainen saa elää onnellista vauvaperheen elämää, miksi haluat pilata sen kertomalla? Äläkä väitä, että se mies sen on pilannut, ei ole, jos kukaan ei tuolle naiselle mitään kerro.
Sinuna unohtaisin koko miehen, lopettaisin yhteydenpidon kokonaan enkä soisi enää ajatustakaan ko. miehelle. Sulla taitaa kuitenkin olla suunnitelmat napata tuo mies, et sä muuten sitä haluaisi enää nähdäkään.
vaimolle pahaa? Miksi haluat noille eron, kun sä et kuitenkaan tuota miestä halua? Vai haluatko sittenkin? Haluatko, että se mies eroaa siitä vaimostaan ja ottaakin sut, vai mikä ihme on sun motiivi kertoa sille naiselle? Miksei se nainen saa elää onnellista vauvaperheen elämää, miksi haluat pilata sen kertomalla? Äläkä väitä, että se mies sen on pilannut, ei ole, jos kukaan ei tuolle naiselle mitään kerro. Sinuna unohtaisin koko miehen, lopettaisin yhteydenpidon kokonaan enkä soisi enää ajatustakaan ko. miehelle. Sulla taitaa kuitenkin olla suunnitelmat napata tuo mies, et sä muuten sitä haluaisi enää nähdäkään.
Parempi heti.
ettet tapaa miestä, vaan puhutte puhelimessa. Voi suuttua kunnolla, kun jätät sen. Pikku sika oikein, kun vielä vauvauutisia havittelee. Hyi olkoon.
mulle sattui melkein samalla tavalla, ilman facebookkeja tosin. Paljastui, että mies on kihloissa ja käyvät lapsettomuushoidoissa avokkinsa kanssa. Työasiat oli meilläkin syynä kerta viikkoon tapaamisissa.
Mulla kuitenkin alkoi epäilyttämään, kun mies ei vastannut puhelimeen, kun oli mun luona öitä tai kun soitti mulle, niin oli aina ulkona/autossa.
Niinpä kerran ratsasin sen puhelimen ku nukku ja olihgan siellä viestiä avokilta jne.
Otin välittömästi yhteyttä avovaimoon ja vastaanotto oli ihan järkyttävä! Hän tiesi minusta ja miehellä oli lupa toisiin naisiin!!! Avovaimo oli vain toivonut, ettei mies sekaantuisi naisiin, joilla on lapsia, ettei lapset sitten kiinny... Juuri edellisenä iltana esittelin miehen lapselleni. Suhdettamme kesti reilu 6kk. Onneksi katsoin sen puhelimen, olisin varmasti vieläkin "jalkavaimona"!
Ja niin paljon kuin toivonkin että tämä kaikki olisi vain mielikuvitukseni tuotetta, NIIN EI OLE!
Olin ihan säpäleinä koko ihminen lähemmäs vuoden. Mulla meni luottamus ihmiseen ihan totaalisesti.
. nyt rupes pelottaan, että jos toi mies ei kerta ollut yhtään se joksi luulin, niin mistä sen tietää vaikka tappaisi mut vaan etten kerro avokille tai jotain.
ap
Menkää puistoon kävelemään tai rauhalliseen kahvilaan/ ravintolaan. Soita jollekin ystävälle, jos voi tulla seuraksesi tapaamisen jälkeen.
Itse tuona avokkina varmaan haluaisin tietää. Yhden illan hairahdusta en ehkä, mutta noin pitkään jatkuneen kaksoiselämän kyllä. Mutta en tekstarilla, vaan soittamalla. Järkytysthän se on joka tapauksessa, muta tekstari on liian epämääräinen.
mulle sattui melkein samalla tavalla, ilman facebookkeja tosin. Paljastui, että mies on kihloissa ja käyvät lapsettomuushoidoissa avokkinsa kanssa. Työasiat oli meilläkin syynä kerta viikkoon tapaamisissa. Mulla kuitenkin alkoi epäilyttämään, kun mies ei vastannut puhelimeen, kun oli mun luona öitä tai kun soitti mulle, niin oli aina ulkona/autossa. Niinpä kerran ratsasin sen puhelimen ku nukku ja olihgan siellä viestiä avokilta jne. Otin välittömästi yhteyttä avovaimoon ja vastaanotto oli ihan järkyttävä! Hän tiesi minusta ja miehellä oli lupa toisiin naisiin!!! Avovaimo oli vain toivonut, ettei mies sekaantuisi naisiin, joilla on lapsia, ettei lapset sitten kiinny... Juuri edellisenä iltana esittelin miehen lapselleni. Suhdettamme kesti reilu 6kk. Onneksi katsoin sen puhelimen, olisin varmasti vieläkin "jalkavaimona"! Ja niin paljon kuin toivonkin että tämä kaikki olisi vain mielikuvitukseni tuotetta, NIIN EI OLE! Olin ihan säpäleinä koko ihminen lähemmäs vuoden. Mulla meni luottamus ihmiseen ihan totaalisesti.
Todella sairaita ihmisiä on olemassa. Sairastuttavat omat perheensä ja lapsensa kaksinaamaisuudellaan ja tuhoavat ihmisia valheillaan. En meinaa uskoa, että noin pahoja ihmisiä on edes olemassa.
Mies käy öisin panemassa?
Itsehän olet tuohon tyytynyt eli et ilmeisesti muuta ole kaivannutkaan?
vaan alkuunsa sanoin, että en halua mitään vakavaa, mutta ajan myötä rakastuin ja suhde eteni ihan kunnon seurusteluksi.
Ja en halua vaimokkeelle pahaa, enkä todellakaan halua miestä itselleni, jos jotain en siedä niin pettämistä. Mutta jos itse olisin tuon vaimon asemassa niin haluaisin tietää, enkä toisaalta tiedä voinko elää sen tiedon kanssa että jotain naista tolleen kusetetaan enkä kerro. Toisaalta taas en halua rikkoa kenenkään perhettä enkä särkeä tuoreen äidin sydäntä.
ap
Kyllä vaimolle pitää kertoa, millainen pilluhakki mies on. Hänellä on oikeus tietää. Mutta älä missään nimessä jatka suhdetta miehen kanssa, lupaileepa mitä tahansa.