Sain just tietää että miesystävä kihloissa ja saanut kuukausi sitten lapsen
Mies ei vielä tiedä että tiedän, enkä tiedä miten sanoisin. Ei varmaan nähdä muutamaan päivään. Nyt mietin lähinnä, pitäisikö kertoa tuolle naiselle. On ilmeisen onnellinen pienen vauvan ja ihanan poikaystävänsä kanssa. Voi vittu. Kerronko vai en, ja jos niin miten? Tuskin uskoo kuitenkaan. Tavallaan tekis mieli heti soittaa tolla miehelle ja haistattaa pitkät, mutta sitten ehtii kehittää naisellensa jonkun selityksen hullusta naisesta ennenkun ehdin hänelle kertoa, jos kerron.
Kommentit (129)
Sinuna ap, laittaisin miehen itse kertomaan. Ja jos hän ei kerro, niin sitten sinä kerrot. On sitten vaimokkeen oma asia, miten hän tiedon kanssa etenee. Minä itse en pitäisi miestä nurkissa pyörimässä tuollaisen jälkeen ja olisin kyllä todella vihainen ja katkera, jos saisin kuulla, että joku on tiennyt, eikä kertonut.
tämän ketjun avovaimo asiaan suhtautuisi. Jo seuraava lause paljastaa ehdotuksesi vastuuttomuuden, "on sitten vaimokkeen oma asia miten hän tiedon kanssa etenee". Eli kerrotaan ja jätetään sitten oman onnensa nojaan, aivan kuin tämä nainen olisi tehnyt jotain väärää tai vastuussa miehen tekemisistä. Varmaan vauvankin hyvinvointi, joka siis korreloi suoraa äidin hyvinvointiin, on ihan vaan viattoman vaimokkeen "oma asia".
Miehestähän tässä oli kyse, älkää nyt herranjestas sitä unohtako!
Se pienen vauvan äiti on varmasti todella väsynyt öistä, kaikki aika ja energia menee vauvan hoitoon. Älä aiheuta lisätuskaa sille vastasynnyttäneelle äidille. Muutenkin tuo on minusta sinun ja sen miehen välinen juttu, naiselle kertominen tuo vaan sadistista tyydytystä sinulle eikä ainakaan naista auta juuri nyt millään tavalla, päinvastoin, sattuu tosi pahaan kohtaan.
Jos kerrot, niin sulle tulee todella paska fiilis etkä voita yhtään mitään.
jolle "petetty" kakkonen soitti tohkeissaan. Kysyin, mitä hän sillä soitolla haluaa saada aikaan, eronko? Ja koska soittaja ei osannut vastata niin muistutin, että minun luonani se mies nyt joka tapauksessa pääasiassa asustaa ja lapselle ristiäisiä laittaa. Niin että jos sen äijän haluaa, tulee mukana koko paketti eli minä ja lapsi.
sun vain tietävän millaisen urpån kanssa elelet.
niin en millään raaskisi kertoa tuollaista kuukausi sitten synnyttäneelle. Myöhemmin ehkä?
t. 42v
Sanot suoraan puhelimessa voisitteko tavata, asia on tärkeä ja järkyttävä mutta koskee hänen miestään ja hänen tulee tämä kuulla. Jos menet heidän kotonaan käymään niin odottakaa että mies tulee töistä kotiin. Siinäpä sitten on vähän pakko tunnustaa kun kummatkin naiset saman pöydän ääressä.
toisen naisen kotiin tällaisen asian kanssa? Että unohdetaan siellä asuva vauva ja järjestetään draamaa silkasta kostonhimosta. Mitähän hyötyä ap:lle tästä olisi? Ihan turha nöyryttää itseään ja järjetöntä suunnitellakaan tunkevansa vieraan ja viattoman naisen kotiin.
mielestä olet jopa VELVOLLINEN kertomaan tuolle naiselle. Vaikka se sattuu mutta itse haluaisin ehdottomasti tietää. Kun sinä jätät hänet, hän ottaa varmasti toisen naisen tilallesi - ei tuollaiset koskaan muutu joten tämän naisen tulee TOSIAAN tietää asiasta !
pidetään yhtä, siskot!
kaipaa moista "yhtä pitämistä".
mielestä olet jopa VELVOLLINEN kertomaan tuolle naiselle. Vaikka se sattuu mutta itse haluaisin ehdottomasti tietää. Kun sinä jätät hänet, hän ottaa varmasti toisen naisen tilallesi - ei tuollaiset koskaan muutu joten tämän naisen tulee TOSIAAN tietää asiasta !
avovaimolle kerrotaan? Me emme tiedä mitä avovaimo haluaa, mutta aika todennäköisesti hän ei halua hiljattain vauvan saaneena mitään järkytyksiä.
Tiedän ton tilanteen, kun se valehtelijaksi osoittautunut ihminen vaan pysyy "ihon alla" eikä se rakkaus katoa, vaikka järjen mukaan pitäisi vihata.
Ei se mies ainakaan niin lopeta pettämistä, että se mahdollistetaan ilman seuraamuksia. Kiva avokillekin, kun tulee joskus ilmi, että mies on koko ajan pettänyt, naista vain vaihtanut. Saa vielä jonkun sukupuolitaudin tuliaisena. Kyllä kannattaa kertoa. Vauva on vielä niin pieni että helpompi erota nyt (jos erota sitten edes haluavat) tai käsitellä pettämisasia nyt perusteellisesti. Vaikeampi sitten kun lapsi/lapset isompia, osaa surrakin enemmän vanhampien eroa. Vauvan kanssa on helpompaa. Ja saa avovaimokin mahdollisuuden löytää toisen kunnollisemman kumppanin jonka kanssa perhe-elämää viettää. Meillä on vain tämä yksi elämä. Miksi viettää se pettäjän kanssa?
t.35v nainen - jos täällä pitää ikäkin laittaa oman näkemyksen tueksi...
Mulle kävi vähän samalla lailla. Lapsia ei onneksi ollut kummallakaan. Seurustelin miehen kanssa yli puoli vuotta kun sain yhteisiltä kavereilta kuulla että hän on menossa seuraavana kesänä naimisiin. Työkaverinsa olivat siis vahingossa törmänneet hääkutsulistaan ja kertoivat siitä minulle.
Tämä mies eli kihlattunsa kanssa etäsuhteessa ja täällä toisella paikkakunnalla ihan avoimesti oli suhteessa minun kanssani. Meidän suhde tietysti loppui sillä sekunnilla. Mietin kauan pitäisikö minun kertoa tällä tulevalle vaimolle asiasta, mutta en sitä lopulta tehnyt. Tilanne oli sen verran rankka henkisesti että päätin pitää vain huolta itsestäni.
Todellakin jos mies pettää pitää sen avokin saada siitä tieto. Se voi sit itse päättää mitä ukolle tekee, heittääkö pihalle vai katteleeko tollasta k.päätä. Jos mun ukko menis ja pettäis se sais samantien ettii ittelleen uuden paikan missä asuis. En todellakaa kattois äijää joka käy panemassa muita. Meillä on lapsia ja ollaan oltu yli 20v yhdessä ja rakastan miestäni aivan älyttömästi, mut jos jotain tollasta tapahtus en todellakaan antais anteeks.
Parhaan palveluksen teet sille avovaimolle, kun lopetat suhteen mieheen heti. Samalla kerrot miehelle, että mielestäsi hän on todella paskamainen tyyppi, kun vedättää kahta naista noin järkyttävällä tavalla. Haukut ukon pystyyn ja jätät avovaimon rauhaan. Ehkä mies tajuaa silloin edes jotain.
Mieheni on pettänyt minua, ja vaikka kertoi siitä itse, on se sellainen järkytys ja kammottava uutinen, että tuntui kuin puukolla olisi pistetty mahaan. Viikot sen jälkeen oli ihan kauheita ja lasten hoito todella tuskallista, vaikka ne olivat jo isompia (2 ja 5). Voisin vain kuvitella, miten vielä hirveämpää olisi kuulla sama uutinen toiselta, tuntemattomalta naiselta! Toki tuollaisen haluaa tietää, mutta kannattaa miettiä tilannetta. Tässä tilanteessa mielestäni on parempi, että saisit miehen päähän järkeä edes omalta osaltasi, ja hän sitten kertoo avovaimolleen jos kertoo. Mutta sinuna en menisi sotkemaan kuvioita yhtään enempää.
Sanot suoraan puhelimessa voisitteko tavata, asia on tärkeä ja järkyttävä mutta koskee hänen miestään ja hänen tulee tämä kuulla. Jos menet heidän kotonaan käymään niin odottakaa että mies tulee töistä kotiin. Siinäpä sitten on vähän pakko tunnustaa kun kummatkin naiset saman pöydän ääressä.
Ihanko totta joku voisi kuvitella tunkeutuvansa toisen naisen kotiin tällaisen asian kanssa? Että unohdetaan siellä asuva vauva ja järjestetään draamaa silkasta kostonhimosta. Mitähän hyötyä ap:lle tästä olisi? Ihan turha nöyryttää itseään ja järjetöntä suunnitellakaan tunkevansa vieraan ja viattoman naisen kotiin.
Tai haluaa kostaa tälle naiselle jostain! Haloo. Naisen on syytä tietää totuus. Jos ajattelisin itseni samaan asemaan niin haluaisin tietää vaikka hoitaisin vauvaa öisin ja olisin väsynyt yms. En katselisi vaan sormien välistä tuota hommaa vaan jättäisin mieheni jos olisi minulle noin tehnyt. On sitten vauva pieni tai ei.
Parhaan palveluksen teet sille avovaimolle, kun lopetat suhteen mieheen heti. Samalla kerrot miehelle, että mielestäsi hän on todella paskamainen tyyppi, kun vedättää kahta naista noin järkyttävällä tavalla. Haukut ukon pystyyn ja jätät avovaimon rauhaan. Ehkä mies tajuaa silloin edes jotain.
Mieheni on pettänyt minua, ja vaikka kertoi siitä itse, on se sellainen järkytys ja kammottava uutinen, että tuntui kuin puukolla olisi pistetty mahaan. Viikot sen jälkeen oli ihan kauheita ja lasten hoito todella tuskallista, vaikka ne olivat jo isompia (2 ja 5). Voisin vain kuvitella, miten vielä hirveämpää olisi kuulla sama uutinen toiselta, tuntemattomalta naiselta! Toki tuollaisen haluaa tietää, mutta kannattaa miettiä tilannetta. Tässä tilanteessa mielestäni on parempi, että saisit miehen päähän järkeä edes omalta osaltasi, ja hän sitten kertoo avovaimolleen jos kertoo. Mutta sinuna en menisi sotkemaan kuvioita yhtään enempää.
Jos mies on noin mulkku niin kohauttaa hartioita ja etsii toisen naisen tilalle koska ei ole jäänyt kiinni omalle avovaimolleen asiasta. Eihän tuossa ole mitään järkeä ettei sille naiselle kerrota totuutta paskasta ukosta.
kaikille ja laita ukko ite kertomaan se asia. Miks ihmeessä naiset auttaa näissäkin asioissa ja ovat huonon viestin viejiä. Voithan jälkeenpäin käydä tapaamassa häntä ja selittää asian!
Samoin isä pitäisi laittaa itse kertomaan lapsilleen jos jättää perheen! Mut ei äitee se selittelee asioita ja on se huonon viestin kertoja!
Kukaanhan meistä ei tunne tuota avovaimoa ja tiedä kuinka vahva ihminen hän on. Itse vain muistelen miten onnensa kukkuloilla sitä on kun on saanut vauvan, ja kokee olevansa oikea perhe, tuntee suurta yhteenkuuluvuutta miehen kanssa jne.. Sitten tulee joku täysin tuntematon nainen kertomaan, että by the way, miehesi muuten pani mun kanssa just eilen ja tätä on jatkunut kuukausia.. Se olisi tavallaan oikein, mutta ihan kauheaa kuulla. Tosin kauheaa se on missä tilanteessa tahansa, kuten kerroin. Mutta itse esim. säästelin ystävääni vastaavalta uutiselta, yksityiskohdilta miehensä pettämisestä, koska ystävä oli jo pelkän tiedon perusteella psykiatrisessa hoidossa.. Eli en todella alkanut enää kuormittaa häntä enempää, vaikka hän pyysikin kertomaan kaikki tietoni. Tiesin, että siitä ei hyvää seuraa.
Jos mies on noin mulkku niin kohauttaa hartioita ja etsii toisen naisen tilalle koska ei ole jäänyt kiinni omalle avovaimolleen asiasta. Eihän tuossa ole mitään järkeä ettei sille naiselle kerrota totuutta paskasta ukosta.
avovaimolle kertomiseen. Ap on ollut suhteessa miehen kanssa ja silloin hän tekee omat ratkaisunsa miehen suhteen, mutta jättää tietenkin avovaimon vauvoineen rauhaan. Naisella on oikeus tietää, no joo, mutta onko se ap:n asia mennä kenenkään mieltä pahoittaan? Pakottakoon sitten miehen kertomaan, mutta ei kukaan halua tuollaista kuulla toiselta naiselta ja toisaalta, se mistä ei tiedä ei myöskään loukkaa. Kostonhimo on aina erittäin alhaista ja todella huono syy kiusata ketään, kaikkein vähiten juuri synnyttänyttä naista! Mies jää ennen pitkää kiinni kuitenkin enkä itse ottaisi missään nimessä vastuuta toisten elämän sekoittamisesta, ajatelkaa nyt vähän vauvankin hyvinvointia.
Jo pikkulapset opetetaan häpeämään kanteemista ja täällä uhotaan silmät kiiluen kuinka "ukko laitetaan kiemurtelemaan". Eihän se ole tuon naisen vika jos mies on sika. Uskomatonta että ap edes ajattelee tässä tilanteessa vetävänsä asiaan muita kuin miehen itsensä.
Miksi kertoa? Ihan oikeastiko vain "naisen parhaaksi"?