Sain just tietää että miesystävä kihloissa ja saanut kuukausi sitten lapsen
Mies ei vielä tiedä että tiedän, enkä tiedä miten sanoisin. Ei varmaan nähdä muutamaan päivään. Nyt mietin lähinnä, pitäisikö kertoa tuolle naiselle. On ilmeisen onnellinen pienen vauvan ja ihanan poikaystävänsä kanssa. Voi vittu. Kerronko vai en, ja jos niin miten? Tuskin uskoo kuitenkaan. Tavallaan tekis mieli heti soittaa tolla miehelle ja haistattaa pitkät, mutta sitten ehtii kehittää naisellensa jonkun selityksen hullusta naisesta ennenkun ehdin hänelle kertoa, jos kerron.
Kommentit (129)
"Miksi sä haluat sille
vaimolle pahaa? Miksi haluat noille eron, kun sä et kuitenkaan tuota miestä halua? Vai haluatko sittenkin? Haluatko, että se mies eroaa siitä vaimostaan ja ottaakin sut, vai mikä ihme on sun motiivi kertoa sille naiselle? Miksei se nainen saa elää onnellista vauvaperheen elämää, miksi haluat pilata sen kertomalla? Äläkä väitä, että se mies sen on pilannut, ei ole, jos kukaan ei tuolle naiselle mitään kerro."
Minulla on pieni vauva, on ollut jo neljä kertaa ja silläkin uhalla ettei maitoa tulisi järkytyksestä tms. haluaisin todellakin tietää!!! Ihme pullossa eläjiä täällä, mikään ei ole pahempaa kuin elää valheessa. Ja mies saisi rusinat pullasta.
Eihän tämä mies mikään sika olekaan, sillähän on vaan ihan kauhea vavvakuume! Ehkä se on kyntänyt vakoja ja levittänyt siementään pitkin Suomea. Mieshän on oikea yhden miehen spermapankki. Sääli vain, että kusipäisyys on periytyvä ominaisuus.
Itse häivyttäisin k.o. tyypin elämästäni välittömästi ja ilman perusteluja.
jokaiseen otolliseen vakoon.
todella toivon että ilmestyy. Ajattelin antaa hänelle mahdollisuuden olla rehellinen minulle, jos/kun ei ole niin sanon mitä tiedän ja jätän (jätän siis joka tapauksessa, mutta musta ois tosi kiva jos mies vois edes loppumetreillä puhua totta, säilyis ees joku pikkiriikkinen arvostus).
Vielä en tiedä mitä avovaimon kanssa teen. En todellakaan halua kostaa kenellekään, vaikka olenkin vihainen paitsi omastani, mutta enemmän tuo avovaimon ja vauva puolesta. En vaan usko, että mun omatunto kestää jos en kerro. Samaisessa tilanteessa itse haluaisin tietää, ja kuten joku sanoi, mies tuskin jättää pettämisen minuun (ja varmasti on nytkin muita kun minä ja avokki). Lisäksi vaimon olisi ihan hyvä käydä testeissä, minä käyn tänään.
ap
Miksi ukolla sitten olisi jo vauvakuume ap:n kanssa.
avokille.
Perustelut:
olen itse ollut tuollainen "ensimmäinen nainen" ja syyllistän taatusti myös sen horon, jonka sänkyyn mies on hypännyt. Miksi en syyllistäisi, kun kukaan ei ole minulle sen kummempaa totuutta kertonut (edelleenkään, eli huora siellä exän kanssa on aviorikoksen tehnyt)?
Haluatko siis huoran maineen, kun ja jos asia tulee ilmi? Vai pelastatko oman maineesi ja vierität syyn sinne minne se kuuluu?
avokille.
Perustelut:
olen itse ollut tuollainen "ensimmäinen nainen" ja syyllistän taatusti myös sen horon, jonka sänkyyn mies on hypännyt. Miksi en syyllistäisi, kun kukaan ei ole minulle sen kummempaa totuutta kertonut (edelleenkään, eli huora siellä exän kanssa on aviorikoksen tehnyt)?
Haluatko siis huoran maineen, kun ja jos asia tulee ilmi? Vai pelastatko oman maineesi ja vierität syyn sinne minne se kuuluu?
Ja ainoastaan se on varmaa että ap ei jää tuollaiselle miehelle ainoaksi, siksi on parempi kertoa.
"Miksi sä haluat sille vaimolle pahaa? Miksi haluat noille eron, kun sä et kuitenkaan tuota miestä halua? Vai haluatko sittenkin? Haluatko, että se mies eroaa siitä vaimostaan ja ottaakin sut, vai mikä ihme on sun motiivi kertoa sille naiselle? Miksei se nainen saa elää onnellista vauvaperheen elämää, miksi haluat pilata sen kertomalla? Äläkä väitä, että se mies sen on pilannut, ei ole, jos kukaan ei tuolle naiselle mitään kerro." Minulla on pieni vauva, on ollut jo neljä kertaa ja silläkin uhalla ettei maitoa tulisi järkytyksestä tms. haluaisin todellakin tietää!!! Ihme pullossa eläjiä täällä, mikään ei ole pahempaa kuin elää valheessa. Ja mies saisi rusinat pullasta.
toisen elämän - kihlatun ja lapsen. Lopeta suhde samantien. Soita vaan miehen kihlatulle ja kerro tilanne hänellekin, on hänelläkin oikeus tietää asiasta. Aika liero mies, kun ei ole rehellinen mihinkään suuntaaan.Tsemppiä sulle!
tarkoitatko, että olit valmis jatkamaan liittoa sivuvaimona?
Miten sitä pystyy?
Miksi kertoa miehelle mitään kun hänkään ei ole vaivautunut kertomaan mitään?
En alentuisi soittelemaan mihinkään... mies puhuu kuitenkin tämän toisen naisen ympäri ja sinusta tehdään kateellinen ämmä joka haluaa viedä toisen miehen.
Ihmeellisiä neuvoja täällä, ettei vaimolle kerrottaisi.
Mieshän hyppää vaosta vakoon, ja kerää ties mitä tauteja joita kantaa kotiin!
On siis vaimon ja vauvan ETU että saavat tietää!! Tieto voi estää vauvaa ja äitiä saamasta vaikka hepatiittejä tai HIViä!! Jos Ap jättää kertomatta, voi mies tosiaan kerätä jostain vakavankin taudin, joka sitten tarttuu petettyyn puolisoon ja siitä rintamaidon välityksellä vauvaan!!
Jospa kiinni jääminen saisi miehen ainakin huolehtimaan suojaseksistä, vaikke petturin tapoja muuttaisikaan.
t. Eräs joka on joskus ollut samassa tilanteessa petettynä vaimona ja pelännyt tauteja niin itsensä kuin vauvansa puolesta.
pitää kertoa avovaimolle. ei ole ap:n tehtävä ruveta 'suojelemaan' ketään. mies, joka on pettänyt vähintään kahta naista, jääköön selvittelemään sotkujaan.
Todennäköisyys, että tuollainen liero tekee niin muidenkin kanssa, on suuri. Ja tosiaan riski avovaimon ja viattoman vastasynyneen sairastua johonkin kivaan pikku tuliaistautii, on suhteellisen suuri.
Aivan hirveä tilanne joka osapuolelle, myös ap:lle, mutta minullakin on sympatiat etenkin tuon juuri synnyttäneen naisen puolella. Olisin romahtanut vastaavassa tilanteessa täysin. Muutenkin oli todella vaikeaa, kun vauva ei ollutkaan ihan terve, ja kuukausien itkuinen "baby blues" taisi olla jotain muuta kuin pikku alakuloa näin jälkikäteen ajatellen. Siihen vielä päälle tuollainen pommi, niin en todella tiedä mitä olisi tapahtunut. Hirviö tuo mies, en voi tajuta että joku voi tehdä toiselle noin - mikä on mennyt kehityksessä pieleen, että voi kohdella toista ihmistä tuolla tavalla..
Tosi vaikea päätös kertoako vai ei tuolle naiselle: henkisesti tieto voi olla täysin romuttava, mutta tuo tautiaspekti on myös varteenotettava joten ehkä kertoisin siitä huolimatta että tieto saa valtavat mittasuhteet tuoreen äidin elämässä.
Tsemppiä ap:lle tilanteen hoitamiseen ja omien haavojen paranteluun.
Mitä ap miehen ja hänen puolisonsa suhde sinulle kuuluu? Sehän on ihan naisen oma asia ottaa selvää mitä ukko puuhailee.
Hoida vain oma tonttisi.
Jo olet järkevä niin poistut suhteesta takavasemmalla aika vikkelään voit sanoa syyn ihan rehellisesti.
Musta alkoi tuntumaan että sama mies on huijannut minua.
vähän kuin oman huonon olon keventämistä? minusta tuntuu paskalle niin haluan että muistakin tuntuu?
EIkö riitä että sinä tiedät ja teet omat ratkaisu. Jokainen tekee omat virheensä..... kyllä se avokki ajallaan siellä huomaa mikä mies oikein on
avokille.
Perustelut:
olen itse ollut tuollainen "ensimmäinen nainen" ja syyllistän taatusti myös sen horon, jonka sänkyyn mies on hypännyt.
jos hän on tietämättään sekaantunut varattuun mieheen. Mieshän siinä petturi on, eikä nainen mikään horo.
Itse olen seurustellut aikoinaan perheellisen, naimisissa olevan miehen kanssa. Hänellä oli eri paikkakunnalla asunto sillä oli siellä töitten takia usein pitempiä aikoja. Asunto oli askeettinen mutta ajattelin että ei kaikki kaipaa suurta määrää rojuja ympärilleen. Vahingossa sain tietää.
miksi sinä olisit huonon viestin viejä ja auttaisit näin petturia? Mieti vähän!
Laita mies itse kertomaan avokilleen. Anna aikaa kaksi päivää jos ei kerro sano, että otat todistajan mukaan ja menette yhdessä tapaamaan avokkia! Ota sitä ennen teistä kuvia yhdessa kotonasi -ihan todisteeksi.
Jos joudut avokin kanssa kasvokkain pyydä anteeksi ja sano ettet tiennyt. Ole hänelle ystävällinen:)