G: Tehdääns pino niistä tarhatätien ja opettajien kevätlahjoista just nyt!
Joka vuotinen miettiminen, nyt lopettaa lapsi tosi kivassa eskarissa, ja kolema tätiä taas pitäisi muistaa, huoh. Niin että mitä te oikein ostatte, kertokaa!!!!!!!
Kommentit (40)
Mä ostin joululahjaksi leffaliput, niistäkin kiiteltiin eivätkä jääneet nurkkiin :)
Itsekin olin tyytyväinen, kun tuon hoksasin :) Esimerkiksi Robert's Coffeella on valmiita 5 euron kuponkeja.
Leffaliput laitan korvan taakse ensi joulua ajatellen :) Nyt keväällä taidan päätyä noihin kesäkukkiin.
t. 7
Erittäin asiallinen heppu ja haluaisin häntä jollain tavalla muistaa hienosti menneestä 3 vuodesta mutta miten?
sellaista sokeroimatonta, "aitoa" suomalaista vadelmamehua lasipullossa ja sen seuraksi vähän hienompia pikkuleipiä. Sellofaaniin käärittynä tuli ihan nätti paketti.
on mun mielestä hyvä lahja myös tarhantädille, mutta meillä vasta eka vuosi takana, joten ehkä eskarissa sitten. Mun ystävä on päiväkodissa ja on kuulemma pidetty lahja. Jos ei satu itse tykkäämään, voi tarjota vieraille tai antaa eteenpäin,
Nyt kevätjuhlan yhteydessä vai vasta sitten, kun lapsikin lähtee kesälomille heinäkuun vaihteessa?
Jollekin se voi laukaista kesän kestävän juomaputken ja onpa open perheellä sitten kiva kesä. Näin on käynyt tuttavapiirissä.
tai viinipullo laukaisee juoppokauden...Ehkä on parempi vaan kun sanoo kiitos ja häipyy, ei pitäis aiheuttaa allergioita eikä muita kauheuksia.
kuohari mitä viime pe maistoin, Queen Berry! Maku on vadelmainen ja mustikkainen, jääkylmänä se oli ihan älyttämän hyvää!!!
Opettajat ja hoitajat tekevät työtään ja kiittää voi kuluneesta vuodesta, mutta sen voi tehdä suullisesti.
Paras lahja on vilpitön kiitos-sana; ei tavara, eikä rahallinen lahja.
Sitäpaitsi, on noloa opettajana ottaa niitä edes vastaan. Yrittäkää jo luopua turhasta kulutuksesta.
Kiitos, ope
Ope saoo ettei tarvii ostaa lahjaa, mutkun mä haluun, ja ostan kans :)
Suklaalevy ja lapsen itse tekemä kortti saavat riittää. MInulle ainaki riittäisivät.
t. ope ja äiti
Lapsen ryhmässä on 5 hoitajaa, yksi näistä on lapsen omahoitaja. Omalle hoitajalle ostin kaksi pentikin käsipyyhettä+pentikin tuoksusaippuan. Neljälle muulle hoitajalle ostin jokaiselle yhdet pentikin käsipyyhkeet.
Ja kaikkien hoitajien korteissa on vielä sydämen muotoiset suklaat. :)
Yleensä ostan tarhantädeille, jotain mikä kuluu käytössä eli esim. pyyhkeet. koriste esineitä en veisi ikinä päiväkodin hoitajille/opettajille, koska ne yleensä jää vain kaapin perukoille.
itsetehty cookie-mix purkki? Voisivat sitten vaikka päiväkodissa leipoa niistä lasten kanssa keksejä. Meillä mennään nyt pienellä budjetilla, joten lahjoihin ei todellakaan ole varaa satsata.
Tuollainen siis:
http://www.bellaonline.com/articles/art14409.asp
Ja tiedän hyvin, etteivät kaikki lapset voi niitä syödä (omammekin on allergikko). Voisi ehkä Semperin keksejä viedä myös paketillisen.
Minusta opet tekevät tärkeää työtä ja muistan heitä mielelläni. Palkkakaan ei ole niin suuri...
saatte jotain isompaa ja järkevämpää kun jos jokainen tuo itse 20 kpl erilaisia mukeja kaikille!