Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tehdääns pino niistä tarhatätien ja opettajien kevätlahjoista just nyt!

Vierailija
17.05.2011 |

Joka vuotinen miettiminen, nyt lopettaa lapsi tosi kivassa eskarissa, ja kolema tätiä taas pitäisi muistaa, huoh. Niin että mitä te oikein ostatte, kertokaa!!!!!!!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte jotain isompaa ja järkevämpää kun jos jokainen tuo itse 20 kpl erilaisia mukeja kaikille!

Vierailija
22/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin joululahjaksi leffaliput, niistäkin kiiteltiin eivätkä jääneet nurkkiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin tyytyväinen, kun tuon hoksasin :) Esimerkiksi Robert's Coffeella on valmiita 5 euron kuponkeja.

Leffaliput laitan korvan taakse ensi joulua ajatellen :) Nyt keväällä taidan päätyä noihin kesäkukkiin.

t. 7

Vierailija
24/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin asiallinen heppu ja haluaisin häntä jollain tavalla muistaa hienosti menneestä 3 vuodesta mutta miten?

Vierailija
25/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista sokeroimatonta, "aitoa" suomalaista vadelmamehua lasipullossa ja sen seuraksi vähän hienompia pikkuleipiä. Sellofaaniin käärittynä tuli ihan nätti paketti.

Vierailija
26/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä hyvä lahja myös tarhantädille, mutta meillä vasta eka vuosi takana, joten ehkä eskarissa sitten. Mun ystävä on päiväkodissa ja on kuulemma pidetty lahja. Jos ei satu itse tykkäämään, voi tarjota vieraille tai antaa eteenpäin,

Vierailija
27/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kevätjuhlan yhteydessä vai vasta sitten, kun lapsikin lähtee kesälomille heinäkuun vaihteessa?

28/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko luokanvoimin opettajalle ja hänen perheelleen liput teatteriin, joku leijonakuningas esitys tais olla. muuten on ollu lahjakortteja tmv.

oikeasti toi kukkajuttu oli hauska idea, siis kesäkukkia pihalle tai amppeli! pistän korvantaa.

Vierailija
29/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä lahjoisin ammattiaan tekevää henkilöä?

Vierailija
30/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin se voi laukaista kesän kestävän juomaputken ja onpa open perheellä sitten kiva kesä. Näin on käynyt tuttavapiirissä.

Vierailija
31/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai viinipullo laukaisee juoppokauden...Ehkä on parempi vaan kun sanoo kiitos ja häipyy, ei pitäis aiheuttaa allergioita eikä muita kauheuksia.

Vierailija
32/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuohari mitä viime pe maistoin, Queen Berry! Maku on vadelmainen ja mustikkainen, jääkylmänä se oli ihan älyttämän hyvää!!!

Vierailija
33/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat ja hoitajat tekevät työtään ja kiittää voi kuluneesta vuodesta, mutta sen voi tehdä suullisesti.

Paras lahja on vilpitön kiitos-sana; ei tavara, eikä rahallinen lahja.

Sitäpaitsi, on noloa opettajana ottaa niitä edes vastaan. Yrittäkää jo luopua turhasta kulutuksesta.

Kiitos, ope

Vierailija
34/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope saoo ettei tarvii ostaa lahjaa, mutkun mä haluun, ja ostan kans :)

Vierailija
35/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy ja lapsen itse tekemä kortti saavat riittää. MInulle ainaki riittäisivät.

t. ope ja äiti

Vierailija
36/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ryhmässä on 5 hoitajaa, yksi näistä on lapsen omahoitaja. Omalle hoitajalle ostin kaksi pentikin käsipyyhettä+pentikin tuoksusaippuan. Neljälle muulle hoitajalle ostin jokaiselle yhdet pentikin käsipyyhkeet.

Ja kaikkien hoitajien korteissa on vielä sydämen muotoiset suklaat. :)

Yleensä ostan tarhantädeille, jotain mikä kuluu käytössä eli esim. pyyhkeet. koriste esineitä en veisi ikinä päiväkodin hoitajille/opettajille, koska ne yleensä jää vain kaapin perukoille.

Vierailija
37/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetehty cookie-mix purkki? Voisivat sitten vaikka päiväkodissa leipoa niistä lasten kanssa keksejä. Meillä mennään nyt pienellä budjetilla, joten lahjoihin ei todellakaan ole varaa satsata.

Tuollainen siis:

http://www.bellaonline.com/articles/art14409.asp

Ja tiedän hyvin, etteivät kaikki lapset voi niitä syödä (omammekin on allergikko). Voisi ehkä Semperin keksejä viedä myös paketillisen.

Vierailija
38/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta opet tekevät tärkeää työtä ja muistan heitä mielelläni. Palkkakaan ei ole niin suuri...

Vierailija
39/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin tulee sitä krääsää kuitenkin niin paljon.

Vierailija
40/40 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisenlainenlahja.fi:n kautta lahjoitukset, lapsien valitsemat.