Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina oletetaan, kun nainen on äitiyslomalla mies maksaa hänen elämisensä.

Vierailija
17.05.2011 |

Ei läheskään kaikki ole jollakin minimirahalla.

Nim. äitiyslomalainen jota ei elätä kukaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä sitä, että ollaan perhe, mutta nainen maksaa kaikki omat ja lasten menonsa itse, koska on itsenäinen ihminen eikä mikään elätti.

Vierailija
22/27 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi nöyrytä pyytelemään mieheltä rahaa. Siirtelen niitä nettipankissa ihan oma-aloitteisesti miehen tililtä omalleni, tarpeen mukaan, samalla kun maksan laskuja ja hoidan muutkin perheemme pankkiasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, jos nainen hoitaa kotona yhteisiä lapsia, ja näin ollen "kärsii" ansionmenetyksistä, niin miksi ihmeessä hän vielä suostuu "elättämään" itsensä ja monessa tapauksessa lapsensakin?

Mä taas en ymmärrä sitä, että ollaan perhe, mutta nainen maksaa kaikki omat ja lasten menonsa itse, koska on itsenäinen ihminen eikä mikään elätti.

Vierailija
24/27 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein, että yhteisen lapsen hankkiminen kaventaa väliaikaisesti vain äidin tulotasoa, että isä saa pitää oman tulotasonsa ennallaa?

Oli ne tulot nyt mitkä tahansa kummalla tahansa ennen lapsen syntymää?

Vierailija
25/27 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun rahoja ja sinun rahoja. Kyllä ne vaan kaikki ovat meidän rahoja, vaikka olisivatkin eri tileillä.

Olisi kamala joutua - kuten joku täällä - "nöyrtymään" ja pyytämään rahaa mieheltä. Jos minulla alkaa tili olla punaisella vien laskut miehelle, ja sanon että maksa sinä. Mies tekee samoin jos sillä tekee tiukkaa. Kummatkin tuomme oman panoksemme perheeseen; koska miehellä on parempi palkka tuo hän enemmän kuin minä, mutta häällä väliä, koska rahat käytetään koko perheen hyväksi, ja sekä minä että mies olemme osa perhettä.

Vierailija
26/27 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,mekin olemme perhe!Rahat on yhteiset,kaikki maksetaan yhes ja kunpiki ostaa mitä ostaa.Mulla on varalla myös oma tili.lähinnä sen vuoksi koska asumme miehen työn takia ulkomailla aina välillä.Usein mies sanookin että laitto mulle 500 koska huomas et olin käyttäny sieltä!Ei perheessä kuulu olla eri rahat!Miehen kuuluu olla MIES!!!PERHEEN PÄÄ!!KAPTEENI!!hÄNEN TULEE HUOLEHTIA LAUMASTAAN,NAISELLE PUUTERIRAHAT JA LAPSILLE MITÄ NE HALUU!

Vierailija
27/27 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luulin, että ap tarkoittaa, ettei miehen tarvitse elättää äippälomalla olevaa puolisoaan.

Mutta näin kun asia esitetään, niin olihan mullakin kahden ekan äitiysloman tulot isommat kuin miehellä palkka. Nyt kolmannen kohdalla miehen palkka jo ylittää mun äitiysrahat, mutta ei muakaan varsinaisesti elättää tarvitse.