Lue keskustelun säännöt.
onko kukaan perheellinen löytänyt toisen miehen?
16.05.2011 |
Ja lähtenyt tämän matkaan. Onko jättänyt lapsensa ja perheensä? Miten onnistui? Ja oliko uusi mies parempi?
Kommentit (3)
että vaihtamalla mies todellakin parani!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
katsos me sitoudutaan kun hankitaan lapsia eikä elellä teinien tavoin!
millainen ihminen pystyy lapsensa jättämään vaikka miehen pystyiskin... :O menneisyytensä kanssa pitää elää eikä unohtaa sitä. terkuin miestä lennosta vaihtanut ja exän kanssa asiallisissa väleissä oleva yhteishuoltaja :)