Lue keskustelun säännöt.
Hih mulla on musta liisattu auto,esitän rikasta
Kommentit (4)
ei ihme että maan asiat on niin hyvin, teitä on niiin monta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaatimattomimpia kun ei tarvitse mitään esittää.
ei ihme että maan asiat on niin hyvin, teitä on niiin monta.
kommunisti se siellä on ryöminyt kolostaan ihmisten ilmoille?
No, hupinsa kullakin. Kivat sulle.