Lue keskustelun säännöt.
Aina joka tilaisuudessa Suomessa tota samaa mansikkakakkua!
16.05.2011 |
Koulussa, eduskunnassa, lentoterminaalissa...
Eiks mitään muuta reseptiä löydy isoille kakuille?
Kommentit (4)
kesällä Suomen-lomalle. Joka ikisessä kyläpaikassa on mansikkakakkua. Vaikka se hyvää onkin, ei sitä kahta kertaa päivässä parin viikon ajan jaksa syödä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän kunnon mansikkakakkua saa kuin harvoin!
antaisivat syödä kakkunsa rauhassa.