Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina joka tilaisuudessa Suomessa tota samaa mansikkakakkua!

Vierailija
16.05.2011 |

Koulussa, eduskunnassa, lentoterminaalissa...



Eiks mitään muuta reseptiä löydy isoille kakuille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisivat syödä kakkunsa rauhassa.

Vierailija
2/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä Suomen-lomalle. Joka ikisessä kyläpaikassa on mansikkakakkua. Vaikka se hyvää onkin, ei sitä kahta kertaa päivässä parin viikon ajan jaksa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
4/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kunnon mansikkakakkua saa kuin harvoin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän