Lue keskustelun säännöt.
Mikäs Down keskustelu täällä on tänään??
01.05.2011 |
Onhan se toki "pelottava" ajatus saada vammainen lapsi, mutta voihan vamma olla jokin muukin ja pahempi kuin down.
Kommentit (2)
Downien elämä on turvattu alusta loppuun. Samaa ei voi sanoa tavislapsista. Kuinka moni down jää huumekoukkuun, jää pelihimon orjaksi tai ajaa humalaspäissään kolareita?
Vaikka vamma voi olla vakava, downit ovat positiivisia. Osaisipa taviksetkin olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vauvat ovat aina ihania, suloisia, rakastettavia, pusuteltavia, halattavia, kauniita, luttania, herttaisia... mitähän vielä... oli ne terveitä tai oli jokin kromosomivika tai vamma tai mitä vaan. Aina ne on ihania. Niin pieniä, pehmeä iho, se tuoksu ja pikku tuhina, öhinä...... Rakastan vauvoja!