Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyödyit MM kullasta?

Vierailija
16.05.2011 |

Saitko jotain extraa kun suomi voitti mm kultaa?

Tuliko palkankorotus?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään.

Vierailija
22/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä olisi iloinen mieli muutenkin kuin vain kisojen aikaan.

Kyllä sitä kaipaisi iloisuutta mm. työpaikoille, mutta kun suomalainen on aina äreä töissä ja liikenteessä.

Kun katselee näitä keskustelujen avauksia niin aika paljon on negatiivista ihmisten elämässä.

Itse olen kuitenkin iloinen aina ja perheeni myös. Ei meillä riidellä koskaan ja 19 vuotias poika ja 16 vuotias tyttö ovat kuin aurinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai väitätkö tosiaan, että jos minä nyt vaikka ilahdun lapsen tuomasta kukkasesta, on minun iloisuuteni vain siitä kiinni? Ei se ole vain yhdestä asiasta kiinni. Iloitsen niin kukkasesta, MM-kullasta, ystävistä, kesästä, mansikoista, saamastani suukosta, hyvästä uutisesta kuin hyvästä kirjastakin.

Joskus on niin, että on iloinen, mutta tulee jostakin asiasta vielä iloisemmaksi.

Sunnuntai oli perheessämme mukava päivä muutenkin, mutta jännä matsi ja MM-kulta sai mielen vielä iloisemmaksi.

Mikä siinä on niin ihmeellistä?

Vierailija
24/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai väitätkö tosiaan, että jos minä nyt vaikka ilahdun lapsen tuomasta kukkasesta, on minun iloisuuteni vain siitä kiinni? Ei se ole vain yhdestä asiasta kiinni. Iloitsen niin kukkasesta, MM-kullasta, ystävistä, kesästä, mansikoista, saamastani suukosta, hyvästä uutisesta kuin hyvästä kirjastakin. Joskus on niin, että on iloinen, mutta tulee jostakin asiasta vielä iloisemmaksi. Sunnuntai oli perheessämme mukava päivä muutenkin, mutta jännä matsi ja MM-kulta sai mielen vielä iloisemmaksi. Mikä siinä on niin ihmeellistä?

olet lisäkseni hyvällä tuulella muutenkin, mutta kun usea on vain iloinen MM kullan takia.

radiossa tuli 11 - 12 välillä tänään joku ohjelma jossa ilmeisesti jotain ulkolaissyntyistä haastateltiin.

otti juuri kantaa tähän, että tämä MM kulta ei jäisi vain meidän mieliin yksistään vaan on muitakin asioita joista pitäisi iloita ja olla ylpeä.

Vierailija
25/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne ainuttakaan!

Vierailija
26/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne ainuttakaan!

jotka ovat muuten suurimman osan vuodesta kiukkuisia, mutta MM kullan aikaan iloisia.

Vierailija
27/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultahuumassa vauva alulle ja annetaan sen nimeksi Jytky :D

Kerran siis niksautettiin ilman kumia ja nyt sitten katsotaan josko tärppäisi tuosta yhdestä kultakerrasta... saas nähdä kuinka käy...

Vierailija
28/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuule vuosikymmenen synttärit

Vierailija - 17.05.11 01:08 (ID 12687617)

yksi niistä tyhmistä, jotka luulee, että jos oma synttäri on samana päivänä kuin mm kulta niin itsestä tulee joku maailman napa.

heh, heh, heh, heh, heh, heh..............................................heh, heh, heh, heh, heh.........................................................heh, heh, heh...........

Vierailija
29/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultahuumassa vauva alulle ja annetaan sen nimeksi Jytky :D Kerran siis niksautettiin ilman kumia ja nyt sitten katsotaan josko tärppäisi tuosta yhdestä kultakerrasta... saas nähdä kuinka käy...

luulee, että vauvasta tulee joku kuuluisuus kun on laitettu mm kullan aikoihin alulle?

heh, heh, heh, heh.............................................

luuseri sun vauvastas tulee kuten itsekin olet..............heh. heh. heh..................................heh, heh, heh...........

Vierailija
30/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curren näköiseksi.

Siitäpäs saitte.

Vierailija
31/34 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuule vuosikymmenen synttärit

Vierailija - 17.05.11 01:08 (ID 12687617)

yksi niistä tyhmistä, jotka luulee, että jos oma synttäri on samana päivänä kuin mm kulta niin itsestä tulee joku maailman napa.

heh, heh, heh, heh, heh, heh..............................................heh, heh, heh, heh, heh.........................................................heh, heh, heh...........

Meillä vaan sattui hyvät kemut paranemaan entisestään. Vuosikymmenen sanoin siksi, kun ne oli tasavuosia.

Vierailija
32/34 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa

Vierailija
33/34 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesää.

Vierailija