Kävin tänään liiviliikkeessä ja mun liivikoko on 80 I!
Siis 80 I(ii), huhhuh! Ja sieltä löytyi tasan 1 malli kaikkien neljän mallin joukosta, joka istui kunnolla. Ei ole kivaa ei.
Pienempiä kokoja oli pilvin pimein, A kuppejakin... Miksi ihmeessä, kun ei A-kuppiset välttämättä edes tarvitse liivejä, vai?
Kommentit (29)
Mulla on 70 I ja lisäksi hyvin kapeat hartiat. Kun löytyy sopiva kuppikoko, niin ei löydy sopivaa ympärysmittaa. Ja jos sekin kuin ihmeenkaupalla löytyisi, niin liivit on AINA suunniteltu jollekin hiton amazonille ja olkaimet tippuu tai ovat vähintäänkin väärässä paikassa. Ja näitä hinkkejä ei kannatella pelkästään pyhällä hengellä. Kalliitakin ovat kaikki ja netistä ostaminen on ihan helvettiä. Usein on itku lähellä, kun tajuan, että taas pitäisi uudet liivit jostain kaivaa. Bikineistä en aio edes aloittaa.
se on suomalainen kauppa!Aivan loistavat neuvot,jos olkaimet tippuu,sulla on väärä koko!!
Siellä kuppeja d-e-m ja 60/65-iiiisooo EDULLISIA!!!VAIN SUOMEN KAUPOISSA MAKSAT KISKURIHINNAN!!!Muissa maissa ei tarvi g-kuppisen maksaa 120 e ja tyytyä yhteen malliin!!
Sanoin, että nettikaupoista ostaminen on helvettiä. Luuletko, että puhun vastoin parempaa tietoa? En maksa liiveistäni 120 euroa koskaan. Aina on kyllä liivit löytyneet, mutta se on raskas prosessi, minulle ja myyjälle. Eikä sitä voi todellakaan hoitaa missään nettikaupassa.
mulle tuon kuppikoon katsonut ja ilman liivejä heiluu. Ei nää A-kuppiin mahtuvatkaan ole kaikki samalla muotilla tehtyjä : )
mutta taitaa se perse tasapainottaa tuon koon :))
MITÄ YHTEISTÄ ON PERSEELLÄ JA TISSIEN KOOLLA???OTAMME OSAA,ETTÄ OLET TISSITÖN,MITÄ JOS SIIRTYISIT TOISEEN KETJUUN???
TOIVOO:PIKKUPYLLYINEN ISOTISSINEN MÖHÖMAHAINEN MAMMA;)
möhömaha ja iso perse kuuluu vissiin tooodella isoihin tisseihin... tai jos on kokoa s ja tissit kokoa ö niin silikonit kyseessä :) (tarkennan, että koko ö on vitsillä kirjoitettu)
A-kuppiset tarvitsisi liivejä ? Mulle ei tulis mieleenkään olla ilman, en tykkäis kun tissit heiluis liikkuessa ja nännit näkyis paidan läpi.
Ei pienet rinnat (siis A-kupit) pahemmin mihinkään heilu!Ihanaa, jos mulla olis niin pienet rinnat! En todellakaan käyttäis mitään liivejä, joitain nättejä aluspaitoja/toppeja ehkä, jottei näkyis paidan läpi!
Öö, mun kokoni on 65B/70A, ja todellakin tarvitsen liivit esim. juostessani. Pienetkin rinnat kuitenkin heiluu sen verran, että tuntuu epämukavalta ja kivuliaaltakin juostessa. Eikä terhakoita nännejä todellakaan peitetä aluspaidalla tai topilla. Ilman liivejä ne törröttää turhan näkyvästi paitojen läpi.
kävin 80A muuttui 75DD kooksi. Riippuu ihan liiviliikkeestä/merkistä mikä on oikea koko. Changen liivit esim. mitoitukseltaan todella suurta. Mulla siis oikeasti pienet rinnat mutta changen liivit 75DD.
Siis kuppikokoni on 75-80 c, joissain malleissa d, mut liiviliikkeessä kokoni olikin 75F-75G.. Mutta niillä liiviliikkeen liiveillä tuntuu että tissit hävis kokonaan..
Jep, mulla on koko 70D, ja hankalaa on löytää sopivia liivejä. Tekis mieli pienennyttää rinnat.
mut rahalla saa, hän maksaa ilomielin 150e hyvitä ja istuvista liieistä.
Koko on 70G ja heikot oli valikoimat. Ekaksi erehdyin menemään Changen liikkeeseen ja siellä loppui koot kesken kun mitoitus niissä on tosiaan mitä sattuu. Onneksi sitten muista liikkeistä löytyi kahdet kivat vaikka niillä hintaa olikin enemmän kuin ruotsalaisketjujen liiveillä. Netistä en jaksa tilata kun hyvä istuvuus on muustakin kuin kuppikoosta kiinni ja sitä palauttelurumbaa en jaksaisi.
Ei pienet rinnat (siis A-kupit) pahemmin mihinkään heilu!
Ihanaa, jos mulla olis niin pienet rinnat! En todellakaan käyttäis mitään liivejä, joitain nättejä aluspaitoja/toppeja ehkä, jottei näkyis paidan läpi!