Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään liiviliikkeessä ja mun liivikoko on 80 I!

Vierailija
15.05.2011 |

Siis 80 I(ii), huhhuh! Ja sieltä löytyi tasan 1 malli kaikkien neljän mallin joukosta, joka istui kunnolla. Ei ole kivaa ei.

Pienempiä kokoja oli pilvin pimein, A kuppejakin... Miksi ihmeessä, kun ei A-kuppiset välttämättä edes tarvitse liivejä, vai?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppiselle liivit tuo toppausta.

Vierailija
2/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuppikokoni on sentään "vain" E!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä sivusto isorintaiselle. Ja kyllä hyvä liiviliike myös tilaa sinulle omaa kokoasi, jos hyllyssä ei ole.

t.G75

Vierailija
4/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltä LUMINGERIE!!!!!!!!!JEEE!!

T.H75 =)

Vierailija
5/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitaa se perse tasapainottaa tuon koon :))

Vierailija
6/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta ympärysmitta oli 70, sitä kokoa varsinkin on hankala löytää.

Vierailija
7/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 80 I(ii), huhhuh! Ja sieltä löytyi tasan 1 malli kaikkien neljän mallin joukosta, joka istui kunnolla. Ei ole kivaa ei. Pienempiä kokoja oli pilvin pimein, A kuppejakin... Miksi ihmeessä, kun ei A-kuppiset välttämättä edes tarvitse liivejä, vai?

siis 80 long. Jo on pitkat.

Vierailija
8/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sinulle! Helposti löysit, kun sentään neljästä mallista yksi sopi. Minun kokoni olisi 75G. Noin 15 vuotta olen sitä sopivaa mallia etsinyt ulkomaalaisia nettikauppoja myöten. Olen päätynyt ostamaan lähinnä sopivat, joita on kaksi ruotsalaista mallia, ja ompelen niitä istuvammiksi.

Vierailija
9/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin 80A muuttui 75DD kooksi. Riippuu ihan liiviliikkeestä/merkistä mikä on oikea koko. Changen liivit esim. mitoitukseltaan todella suurta. Mulla siis oikeasti pienet rinnat mutta changen liivit 75DD.

Vierailija
10/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko 95 I ja on todella vaikea löytää liivejä. Maksavatkin hitosti.

Vierailija
11/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla on koko 70D, ja hankalaa on löytää sopivia liivejä. Tekis mieli pienennyttää rinnat.

Vierailija
12/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko on 70G. Tilaan nettikaupoista. Mun tytöt tilasivat juuri itselleen kokoa 65E ja 65D. Niitäkin löytyi ihan kivasti.

Vierailija
13/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitaa se perse tasapainottaa tuon koon :))

MITÄ YHTEISTÄ ON PERSEELLÄ JA TISSIEN KOOLLA???OTAMME OSAA,ETTÄ OLET TISSITÖN,MITÄ JOS SIIRTYISIT TOISEEN KETJUUN???

TOIVOO:PIKKUPYLLYINEN ISOTISSINEN MÖHÖMAHAINEN MAMMA;)

Vierailija
14/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin 80A muuttui 75DD kooksi. Riippuu ihan liiviliikkeestä/merkistä mikä on oikea koko. Changen liivit esim. mitoitukseltaan todella suurta. Mulla siis oikeasti pienet rinnat mutta changen liivit 75DD.

SULLA ON NYT KYLLÄ JOTKUT MITAT IHAN PIELESSÄ..YMPÄRYSMITTA ei MUUTU JOS OIKEA KOKO,KUPPI KORKEINTAAN YHDELLÄ...DD-KUPPISENA ET OLE PIENIRINTAINEN!

Vierailija
15/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70 I ja lisäksi hyvin kapeat hartiat. Kun löytyy sopiva kuppikoko, niin ei löydy sopivaa ympärysmittaa. Ja jos sekin kuin ihmeenkaupalla löytyisi, niin liivit on AINA suunniteltu jollekin hiton amazonille ja olkaimet tippuu tai ovat vähintäänkin väärässä paikassa. Ja näitä hinkkejä ei kannatella pelkästään pyhällä hengellä. Kalliitakin ovat kaikki ja netistä ostaminen on ihan helvettiä. Usein on itku lähellä, kun tajuan, että taas pitäisi uudet liivit jostain kaivaa.

Bikineistä en aio edes aloittaa.

Vierailija
16/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksoi? Mulla koko 95 I ja on todella vaikea löytää liivejä. Maksavatkin hitosti.

-ap, jolla nuorempana ennen raskauksia ja muutama kilo hoikempana, kuppikoko oli 65F-70E (silloinkin oli vaikeaa löytää liivejä).

Vierailija
17/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa panna teitä tissien väliin ja kaikki miehet aattelee, miten sais teidät sänkyyn kun näkee teidän tissinne.

Vierailija
18/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70 I ja lisäksi hyvin kapeat hartiat. Kun löytyy sopiva kuppikoko, niin ei löydy sopivaa ympärysmittaa. Ja jos sekin kuin ihmeenkaupalla löytyisi, niin liivit on AINA suunniteltu jollekin hiton amazonille ja olkaimet tippuu tai ovat vähintäänkin väärässä paikassa. Ja näitä hinkkejä ei kannatella pelkästään pyhällä hengellä. Kalliitakin ovat kaikki ja netistä ostaminen on ihan helvettiä. Usein on itku lähellä, kun tajuan, että taas pitäisi uudet liivit jostain kaivaa. Bikineistä en aio edes aloittaa.

se on suomalainen kauppa!Aivan loistavat neuvot,jos olkaimet tippuu,sulla on väärä koko!!

Siellä kuppeja d-e-m ja 60/65-iiiisooo EDULLISIA!!!VAIN SUOMEN KAUPOISSA MAKSAT KISKURIHINNAN!!!Muissa maissa ei tarvi g-kuppisen maksaa 120 e ja tyytyä yhteen malliin!!

Vierailija
19/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SULLA ON NYT KYLLÄ JOTKUT MITAT IHAN PIELESSÄ..YMPÄRYSMITTA ei MUUTU JOS OIKEA KOKO,KUPPI KORKEINTAAN YHDELLÄ...DD-KUPPISENA ET OLE PIENIRINTAINEN!

liiviliikkeessä mitoitusta suurta. Eli siellä tuo on mahdollista. myös myyjä sanoi että heidän mitat ovat suuremmat. Varmaan että asiakkaalle tulis hyvä mieli ja mieluummin alitajuisesti ostavat sieltä isompaa kuppia. On kyllä tosi hyviä liivejä siellä, tuon tukevampia en ole mistään löytänyt ja kunnon tehosteetkin (irroitettavat). Rintani siis mahtuu kämmeneeni eli ei ole iso mutta mahtuu juuri ja juuri tuohon DD kuppiin.

Vierailija
20/29 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppiset tarvitsisi liivejä ? Mulle ei tulis mieleenkään olla ilman, en tykkäis kun tissit heiluis liikkuessa ja nännit näkyis paidan läpi.