Miksi olet täälä? Ulos nauttimaan tästä ihanasta auringonpaisteesta
Haastan: Jokainen tämän lukenut lähtee ulkoilemaan juuri nyt (jos se suinkin on mahdollista).
Minä menin jo... Ilmoita jos lähdit haasteeseen!
Kommentit (22)
Olin jo aiemmin ulkona, mutta koko päivän ollu flunssainen olo. Kolottaa ja väsyttää.
Ja muutenkin, ei mulle toi ilma niin ees merkkaa. Talvella olen ihan samanlailla ulkona kun keväällä / kesällä.
oli pakkoulkoilua kun kävelin kauppakeskuksesta kotiin. Bussilippu meni vanhaksi perjantaina enkä viitsinyt ostaa lippua tälle päivälle kun en sitä muuten tarvitse. Huomenna sitten työmatkalla ostan lipun.
tuulista, pilvistä, kylmää ja sateista.
tihkua. Eoipäsilti, ulkoilla voi aina se on vaatteet, mitkä ratkaisee.
Nyt sattuu olemaan pienen oman hetkeni aika. Olen painaku koko päivän ja nyt on huoahduksen aika.
pilvistä ja tuulista ja kylmää, ei sentään (vielä) sada.
taaperon kanssa ja nyt se nukkuu. Ja meilläpäin ei ainakaan paista aurinko ja on muutenkin viileä sää.
Kun on kaksi koiraa, tulee ulkoiltuu vähintää neljästipäivässä ilman haasteitakin.
Nyt oon koneella ja pysyn sisällä, sil kohta menee paisti uuniin eli ruokaa laittelen samalla ku datailen :)
Täällä mikään aurinko paista. Vaivaiset 9 astetta "lämmintä", tuulee pohjoisesta ja kohta sataakin. Aamulenkin olen käynyt, se riittää, vieläkin reidet jäässä sen jälkeen.
Mutta otan haasteen vastaan ja lähen lenkille. Johan tässä koneella on tullu notkuttua.
7, oletko edes katsonut ulos? Ei Espoossa eikä koko pääkaupunkiseudulla tai etelä-Suomessa sada vettä.
ja on melko lämmintäkin. En vaan jaksa enää/vielä olla ulkona, laiskotuttaa :)
ja on kylmä. Etelä-suomessa siis.
ja täällä ei paista, viileää ja tuulista, saaattaa kosta sadellakin. En ole menossa, autoilemaan saatan mennä :>
Kylmä siellä on ainakin. Eilen oli ihan hanskakeli, hyi.
piha on muuttunut viikossa. Täällä näkyy vilaus auringosta, mutta on niin pirun kylmä ja väsy.
t: viime yönä etelän lomalta kotiutunut
aika huono saavutus, hyi teitä :D
Juu, Joensuussa tämä ihana aurinko paistaa taivaalla. Mitari nyttää 18 varjon puolella. tuulee juuri sopivasti. Oli ihana sää heittää lenkki. Lasillinen kylmää jäävettä ja läppäri.
Sitten lähen laittaa kukat ulos