Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espritin vaatteista, onko pientä kokoa?

Vierailija
07.05.2011 |

Vai millaisia ovat mitoitukseltaan? Kuinkahan pitkiä erityisesti hihat ovat pitkähihaisissa paidoissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heidän housuissaan on eri lahkeenpituuksia, eli on vaikka koko 40 jossa valittavana lyhyt, normaali tai pitkä lahkeenpituus. Tämä näppärää koska monesti jos ostaa koon X housut ja lahje jää liian lyhyeksi ja ottaa kokoa isomman, niin housut eivät enää muuten istu yhtä hyvin oikeanmittaisen lahkeen kanssa.

Vierailija
2/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni koot on pieniä. meidän n. 78cm todella hoikka tyttö käyttää 86cm paitoja eikä ole juuri kasvunvaraa missään. housuissa ei niinkään ole mielestäni pieniä

naistenvaatteet on aika normikokosia eli ainakaan itse ei ole tarvinnut ostaa mitään isompaa kokoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä en ainakaan omaa kokoani suurempia ole joutunut ostamaan.

Jos käyt nettisivuilla, niin siellä on myös esitettynä arvio kyseisen vaatteen koosta, siis onko se merkinnän mukainen, pienempi vai väljempi.

Vierailija
4/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja trikoopaidat kutistuu pesussa pituudesta ärsyttävästi. En ole enää aikoihin ostanut kun ovat napapaitoja ensimmäisen pesun jälkeen.

Vierailija
5/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta jotenkin kumman lyhyhihaisia kun bodienkin käyttöikä lppuu aina siihen hihojen loppumiseen. mutta kokoa suuremman saa paidoista ottaa. housut on kapeaa mutta suht normaalia mitoitusta. kirpparill espritin vaatteet on lähes kaikki aivan priimakuntoisia, aika kestävää tavaraa hintaan nähden.

naistenvaatteissa taas hihat on mulle riittäny hyvin, mutta mulla ei oo missään muussakaan merkissä ollu sen takia ongelmaa

Vierailija
6/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin farkuissa mulle menee Espritiltä pienempi koko kuin H&M:ltä.

Vierailija
7/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ainakin suht normi kokoa. Lasten pienehköjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän