Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt puolisoasi? Mikä on ammattisi?

Vierailija
14.05.2011 |

Oletko nainen vai mies?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, myyjä, yhdessä ollaan oltu 13 vuotta.

Vierailija
22/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja

Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyistä aviomiestäni en varmasti petä myöskään.

Nainen 35v, asiantuntijatehtävissä

Vierailija
24/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Suhteemme voi hyvin, mutta varmaankin tulen vielä pettämään.

Olen nainen ja sairaanhoitaja.

Vierailija
25/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani 17-37 -vuotias. Nykyistä avovaimoani en ole 4 -vuoden suhteen aikana pettänyt kertaakaan. Joskin ensimmäisen yhdessäolokuukauden aikana olin todella lähellä ajautua vieraaseen petiin erittäin kauniin naisen iskuyritysten ja humalan seurauksena. Menin naisen luo jatkoille (ulkomailla), mutta kun hän lähenteli, niin jokin kilahti päässäni tyyliin: "Riittää, saatanan paska, tätä suhdetta et enää pilaa ainakaan itse pettämällä!" Päädyimme ainoastaan nukkumaan vierekkäin, suutelematta ja koskematta - minun aloitteestani. Tunsin jopa olevani ensimmäistä kertaa "sinut" itseni kanssa. Toki, jos avis olisi tuosta kuullut, niin olisi hän sen varmaan pettämiseksi laskenut...

En ole koskaan "iskenyt" seuraa mistään, mutta kauniit naiset ikähaarukassa 20-50 edelleen osoittavat kiinnostusta joka ainoassa maassa (matkustan paljon) ja minne tahansa menenkin. Menekki jopa kasvoi 35 -ikävuoden jälkeen! Kuvaavaa lienee se, että 17 -vuotiaana ensimmäinen tyttöystävä oli 16 -vuotias ja 37 -vuotiaana avioeron jälkeinen tyttöystävä oli 19 ja nykyinen avovaimonikin on "vasta" 24 -vuotias. Mutta itseäni vanhempiakin naisia on ollut kumppaneina ja ex-vaimo oli samanikäinen. 5 -vuoden liitto tosin kariutui, arvatkaa mihin??? Pettämisiini (monikossa). Joo, ja toki kahden eri kaverin naisen kanssa harrastanut seksiä (molemmat kerrat naisten aloitteesta).

En ole ylpeä aiemmista tekemisistäni, mutta yritän pitää nykyisen suhteeni "puhtaana" ainakin omalta puoleltani. Kumma juttu ne aikaisemmat pettämiset, koska minulla oli todella upeita seurustelukumppaneita, eikä itsetuntonikaan ole ollut erityisen huono.

T: M41

Miksi kirjoitat tällaisen pitkän sepustuksen, kun ketjun kysymykseen voi vastata yhdellä virkkeellä?

Minulta et ainakaan saa säälipisteitä, et edes myötätuntoa, et edes ymmärrystä koska tiedän miltä tuntuu olla tuo toinen osapuoli. Se tuskan määrä sai toivomaan hirveä konepellille.

Jos todella tietäisit millaista jälkeä olet tehnyt ihmisten sydämiin, et avautuisi tuolla tavalla.

Vierailija
26/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologi, nainen

Vierailija
27/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa esittelin itseni "sankarina"? Jätän ne sankariegoilut mielelläni vaikkapa juuri sinulle, joka varmasti ei ole paskoihin tekoihin sortunut:D Sitten taas toisaalta, vittuako sinä tiedät minun perhe- tms.-taustoistani? Pysyttele asialinjoilla asiallisten viestien suhteen. En minä mitään provoillut. T: se, kelle vastasit

Älä provosoidu - kirjoituksesi oli todellakin asiallinen ja varmaan moni muu kuin minä häkeltyi saamastasi palautteesta. Mikä lie urpo! Sun vastaus oli hyvä. :)

ohis

Päättelinkin "palautteesta", että jonkun lääkityksen säätötoimenpiteet eivät ole tuottaneet tulosta. Sen verran sekavaa tuo palaute oli.

Ei sinulle M41. Minunkin mielestäni sinun tarinasi oli lähinnä säälittävä. Kyllähän se nyt taivaan tosi on, että itsetunnossa on aukkoa tuollaista paskaa harjoittaessaan, joku on vinksahtanut päässäsi. Ja nyt kuvittelet ansaitsevasi sankarinkruunun kun olet niin mahtava ettet (ehkä) enää petä.

Tiedätkös, että myös naiset etsivät niitä helppoja panoja ja sinä kuulostat juuri sllaiselta.

Vierailija
28/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja, nainen.

Vierailija
29/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Suhteemme voi hyvin, mutta varmaankin tulen vielä pettämään.

Olen nainen ja sairaanhoitaja.

Mikä sinua ajaa pettämään, jos suhteessa kaikki hyvin?

Vierailija
30/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani 17-37 -vuotias. Nykyistä avovaimoani en ole 4 -vuoden suhteen aikana pettänyt kertaakaan. Joskin ensimmäisen yhdessäolokuukauden aikana olin todella lähellä ajautua vieraaseen petiin erittäin kauniin naisen iskuyritysten ja humalan seurauksena. Menin naisen luo jatkoille (ulkomailla), mutta kun hän lähenteli, niin jokin kilahti päässäni tyyliin: "Riittää, saatanan paska, tätä suhdetta et enää pilaa ainakaan itse pettämällä!" Päädyimme ainoastaan nukkumaan vierekkäin, suutelematta ja koskematta - minun aloitteestani. Tunsin jopa olevani ensimmäistä kertaa "sinut" itseni kanssa. Toki, jos avis olisi tuosta kuullut, niin olisi hän sen varmaan pettämiseksi laskenut...

En ole koskaan "iskenyt" seuraa mistään, mutta kauniit naiset ikähaarukassa 20-50 edelleen osoittavat kiinnostusta joka ainoassa maassa (matkustan paljon) ja minne tahansa menenkin. Menekki jopa kasvoi 35 -ikävuoden jälkeen! Kuvaavaa lienee se, että 17 -vuotiaana ensimmäinen tyttöystävä oli 16 -vuotias ja 37 -vuotiaana avioeron jälkeinen tyttöystävä oli 19 ja nykyinen avovaimonikin on "vasta" 24 -vuotias. Mutta itseäni vanhempiakin naisia on ollut kumppaneina ja ex-vaimo oli samanikäinen. 5 -vuoden liitto tosin kariutui, arvatkaa mihin??? Pettämisiini (monikossa). Joo, ja toki kahden eri kaverin naisen kanssa harrastanut seksiä (molemmat kerrat naisten aloitteesta).

En ole ylpeä aiemmista tekemisistäni, mutta yritän pitää nykyisen suhteeni "puhtaana" ainakin omalta puoleltani. Kumma juttu ne aikaisemmat pettämiset, koska minulla oli todella upeita seurustelukumppaneita, eikä itsetuntonikaan ole ollut erityisen huono.

Miksi kirjoitat tällaisen pitkän sepustuksen, kun ketjun kysymykseen voi vastata yhdellä virkkeellä?

Minulta et ainakaan saa säälipisteitä, et edes myötätuntoa, et edes ymmärrystä koska tiedän miltä tuntuu olla tuo toinen osapuoli. Se tuskan määrä sai toivomaan hirveä konepellille.

Jos todella tietäisit millaista jälkeä olet tehnyt ihmisten sydämiin, et avautuisi tuolla tavalla.

Enkä tarvitse sääliä sinulta tai muiltakaan. Kirjoitin ainoastaan siksi, että ehkä joku tajuaa paremmin, että ei se pettäminen elämää paremmaksi tee ja että joillakin se on kroonista, kuten minulla on ollut...

Vai tarkoititko, että minun kannattaisi jatkaa samalla pettäjän tiellä loppuelämäni?

M41

Vierailija
31/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti.. Sairaanhoitaja minäkin.

Vierailija
32/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoitusneuvoja, nainen

Vierailija
33/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarvitse sääliä sinulta tai muiltakaan. Kirjoitin ainoastaan siksi, että ehkä joku tajuaa paremmin, että ei se pettäminen elämää paremmaksi tee ja että joillakin se on kroonista, kuten minulla on ollut...

Vai tarkoititko, että minun kannattaisi jatkaa samalla pettäjän tiellä loppuelämäni?

M41

että mikä tarve sulla on selitellä tekojasi vaikka olisit voinut vastata yhtä yksinkertaisesti kuin suurin osa vastaajista.

Luulen, että kaikki kyllä tietävät, että pettäminen ei yleensä elämää paremmaksi tee ja että on olemassa kroonisia pettäjiä.

Ei meitä kiinnosta sun nimetön tarinasi, se selittämisen tarve on susta itsestäsi lähtöisin.

Vierailija
34/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa esittelin itseni "sankarina"? Jätän ne sankariegoilut mielelläni vaikkapa juuri sinulle, joka varmasti ei ole paskoihin tekoihin sortunut:D Sitten taas toisaalta, vittuako sinä tiedät minun perhe- tms.-taustoistani? Pysyttele asialinjoilla asiallisten viestien suhteen. En minä mitään provoillut. T: se, kelle vastasit

Älä provosoidu - kirjoituksesi oli todellakin asiallinen ja varmaan moni muu kuin minä häkeltyi saamastasi palautteesta. Mikä lie urpo! Sun vastaus oli hyvä. :)

ohis

Päättelinkin "palautteesta", että jonkun lääkityksen säätötoimenpiteet eivät ole tuottaneet tulosta. Sen verran sekavaa tuo palaute oli.

Ei sinulle M41. Minunkin mielestäni sinun tarinasi oli lähinnä säälittävä. Kyllähän se nyt taivaan tosi on, että itsetunnossa on aukkoa tuollaista paskaa harjoittaessaan, joku on vinksahtanut päässäsi. Ja nyt kuvittelet ansaitsevasi sankarinkruunun kun olet niin mahtava ettet (ehkä) enää petä.

Tiedätkös, että myös naiset etsivät niitä helppoja panoja ja sinä kuulostat juuri sllaiselta.

En ole sanonut, että olen nyt "mahtava" vaan nimenomaan, että vaikka olen onnellinen nykysuhteessa, aiemmat pettämiset edelleen harmittavat.

Ihan "helpoksi panoksi" en sentään itseäni kutsuisi. Minulla ei ole useita kymmeniä seksisuhteita, kuten niin monella naisellakin nykyään, vaan minulla on ollut nuoresta asti sellaisia 4-6 vuoden suhteita, joissa kussakin olen pettänyt 1-3 ihmisen kanssa, vaikka tilaisuuksia on sadellut nimenomaan työn ja kovan matkustamisen kautta. Olen ollut siis hyvin "valikoiva pettäjä" ja suurimmalle osalle iskuyrityksistä olen sanonut "kiitos ei".

Mitä tulee itsetuntoon, niin en usko, että olisin pystynyt luomaan kansainvälistä uraa maailmalla kovin heikolla itsetunnolla. Olet saattanut lukeakin minusta joskus vaikkapa Hesarista.

Vierailija
35/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

En ole sanonut, että olen nyt "mahtava" vaan nimenomaan, että vaikka olen onnellinen nykysuhteessa, aiemmat pettämiset edelleen harmittavat.

Ihan "helpoksi panoksi" en sentään itseäni kutsuisi. Minulla ei ole useita kymmeniä seksisuhteita, kuten niin monella naisellakin nykyään, vaan minulla on ollut nuoresta asti sellaisia 4-6 vuoden suhteita, joissa kussakin olen pettänyt 1-3 ihmisen kanssa, vaikka tilaisuuksia on sadellut nimenomaan työn ja kovan matkustamisen kautta. Olen ollut siis hyvin "valikoiva pettäjä" ja suurimmalle osalle iskuyrityksistä olen sanonut "kiitos ei".

Mitä tulee itsetuntoon, niin en usko, että olisin pystynyt luomaan kansainvälistä uraa maailmalla kovin heikolla itsetunnolla. Olet saattanut lukeakin minusta joskus vaikkapa Hesarista.

nimenomaan tarvetta selitellä tällä tavalla tekojaan, vaan normaalit ihmiset vastaavat kuten suurin osa on vastannut tähän ketjuun.

Ja normaaleille ihmisille tulee tällaisesta selittelystä mieleen tällaisia vaihtoehtoja:

-brassailee teoillaan, hakee "sankarikruunua"

-hakee säälipisteitä kun on niin katuvainen

-jne.

Onko kukaan muuten koskaan sanonut sua narsistiksi? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn :)

Vierailija
36/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä provosoidu - kirjoituksesi oli todellakin asiallinen ja varmaan moni muu kuin minä häkeltyi saamastasi palautteesta. Mikä lie urpo! Sun vastaus oli hyvä. :) ohis

Päättelinkin "palautteesta", että jonkun lääkityksen säätötoimenpiteet eivät ole tuottaneet tulosta. Sen verran sekavaa tuo palaute oli. T: M41

Ei sinulle M41. Minunkin mielestäni sinun tarinasi oli lähinnä säälittävä. Kyllähän se nyt taivaan tosi on, että itsetunnossa on aukkoa tuollaista paskaa harjoittaessaan, joku on vinksahtanut päässäsi. Ja nyt kuvittelet ansaitsevasi sankarinkruunun kun olet niin mahtava ettet (ehkä) enää petä. Tiedätkös, että myös naiset etsivät niitä helppoja panoja ja sinä kuulostat juuri sllaiselta.

En ole sanonut, että olen nyt "mahtava" vaan nimenomaan, että vaikka olen onnellinen nykysuhteessa, aiemmat pettämiset edelleen harmittavat. Ihan "helpoksi panoksi" en sentään itseäni kutsuisi. Minulla ei ole useita kymmeniä seksisuhteita, kuten niin monella naisellakin nykyään, vaan minulla on ollut nuoresta asti sellaisia 4-6 vuoden suhteita, joissa kussakin olen pettänyt 1-3 ihmisen kanssa, vaikka tilaisuuksia on sadellut nimenomaan työn ja kovan matkustamisen kautta. Olen ollut siis hyvin "valikoiva pettäjä" ja suurimmalle osalle iskuyrityksistä olen sanonut "kiitos ei". Mitä tulee itsetuntoon, niin en usko, että olisin pystynyt luomaan kansainvälistä uraa maailmalla kovin heikolla itsetunnolla. Olet saattanut lukeakin minusta joskus vaikkapa Hesarista.

pukin lisäksi olet vielä kuuluisa pukki! :D

Vierailija
37/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

nimenomaan tarvetta selitellä tällä tavalla tekojaan, vaan normaalit ihmiset vastaavat kuten suurin osa on vastannut tähän ketjuun.

Ja normaaleille ihmisille tulee tällaisesta selittelystä mieleen tällaisia vaihtoehtoja:

-brassailee teoillaan, hakee "sankarikruunua"

-hakee säälipisteitä kun on niin katuvainen

-jne.

Onko kukaan muuten koskaan sanonut sua narsistiksi? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn :)

Ja vastaus narsismitiedusteluun on kyllä. Kyllä minua on haukuttu narsistiksikin - muutamaankin otteeseen. Varsinkin naisten taholta.

Vierailija
38/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kusetetuksi olen tullut aikasemmissa suhteissa ihan tarpeeksi! halveksin pettäjiä.

lähihoitaja,kotiäiti.

Vierailija
39/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORA,HIORA JA HUORA

ei saa huoraksi haukkua, jos ei ole nähnyt maksua otettavan. Lutkia vaan, selkärangattomia luusereita :)

Vierailija
40/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkija, suhde 13 v., nainen 34 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme