Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt puolisoasi? Mikä on ammattisi?

Vierailija
14.05.2011 |

Oletko nainen vai mies?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen lastenhoitajana päiväkodissa.

Vierailija
2/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja, nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikko :p

Vierailija
5/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tule pettämään miestäni. Olen sairaanhoitaja ja nainen.

Vierailija
6/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kysymyssarjaan pitäisi lisätä vielä "kauanko valisuhteesi on kestänyt?".

Vierailija
7/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt (ei oltu silloin tosin vielä naimisissa), nainen olen ja lääkäri.

Vierailija
8/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta voit saada varmaan aika tarkkaa dataa kumpi sukupuoli pettää enemmän, se on sivusto missä naimisissa olevat henkilöt etsivät petikumppaneita...

http://bit.ly/sitoutumis-vapaa

Vierailija
9/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttorirotta

Vierailija
10/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ja nainen.

Vierailija
11/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pettänyt 3 kertaa 20 vuoden aikana ja olen mies, tehdastyöläinen

Vierailija
12/45 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja lähihoitaja.

Vierailija
13/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani 17-37 -vuotias. Nykyistä avovaimoani en ole 4 -vuoden suhteen aikana pettänyt kertaakaan. Joskin ensimmäisen yhdessäolokuukauden aikana olin todella lähellä ajautua vieraaseen petiin erittäin kauniin naisen iskuyritysten ja humalan seurauksena. Menin naisen luo jatkoille (ulkomailla), mutta kun hän lähenteli, niin jokin kilahti päässäni tyyliin: "Riittää, saatanan paska, tätä suhdetta et enää pilaa ainakaan itse pettämällä!" Päädyimme ainoastaan nukkumaan vierekkäin, suutelematta ja koskematta - minun aloitteestani. Tunsin jopa olevani ensimmäistä kertaa "sinut" itseni kanssa. Toki, jos avis olisi tuosta kuullut, niin olisi hän sen varmaan pettämiseksi laskenut...

En ole koskaan "iskenyt" seuraa mistään, mutta kauniit naiset ikähaarukassa 20-50 edelleen osoittavat kiinnostusta joka ainoassa maassa (matkustan paljon) ja minne tahansa menenkin. Menekki jopa kasvoi 35 -ikävuoden jälkeen! Kuvaavaa lienee se, että 17 -vuotiaana ensimmäinen tyttöystävä oli 16 -vuotias ja 37 -vuotiaana avioeron jälkeinen tyttöystävä oli 19 ja nykyinen avovaimonikin on "vasta" 24 -vuotias. Mutta itseäni vanhempiakin naisia on ollut kumppaneina ja ex-vaimo oli samanikäinen. 5 -vuoden liitto tosin kariutui, arvatkaa mihin??? Pettämisiini (monikossa). Joo, ja toki kahden eri kaverin naisen kanssa harrastanut seksiä (molemmat kerrat naisten aloitteesta).

En ole ylpeä aiemmista tekemisistäni, mutta yritän pitää nykyisen suhteeni "puhtaana" ainakin omalta puoleltani. Kumma juttu ne aikaisemmat pettämiset, koska minulla oli todella upeita seurustelukumppaneita, eikä itsetuntonikaan ole ollut erityisen huono.

T: M41

Vierailija
14/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani 17-37 -vuotias. Nykyistä avovaimoani en ole 4 -vuoden suhteen aikana pettänyt kertaakaan. Joskin ensimmäisen yhdessäolokuukauden aikana olin todella lähellä ajautua vieraaseen petiin erittäin kauniin naisen iskuyritysten ja humalan seurauksena. Menin naisen luo jatkoille (ulkomailla), mutta kun hän lähenteli, niin jokin kilahti päässäni tyyliin: "Riittää, saatanan paska, tätä suhdetta et enää pilaa ainakaan itse pettämällä!" Päädyimme ainoastaan nukkumaan vierekkäin, suutelematta ja koskematta - minun aloitteestani. Tunsin jopa olevani ensimmäistä kertaa "sinut" itseni kanssa. Toki, jos avis olisi tuosta kuullut, niin olisi hän sen varmaan pettämiseksi laskenut...

En ole koskaan "iskenyt" seuraa mistään, mutta kauniit naiset ikähaarukassa 20-50 edelleen osoittavat kiinnostusta joka ainoassa maassa (matkustan paljon) ja minne tahansa menenkin. Menekki jopa kasvoi 35 -ikävuoden jälkeen! Kuvaavaa lienee se, että 17 -vuotiaana ensimmäinen tyttöystävä oli 16 -vuotias ja 37 -vuotiaana avioeron jälkeinen tyttöystävä oli 19 ja nykyinen avovaimonikin on "vasta" 24 -vuotias. Mutta itseäni vanhempiakin naisia on ollut kumppaneina ja ex-vaimo oli samanikäinen. 5 -vuoden liitto tosin kariutui, arvatkaa mihin??? Pettämisiini (monikossa). Joo, ja toki kahden eri kaverin naisen kanssa harrastanut seksiä (molemmat kerrat naisten aloitteesta).

En ole ylpeä aiemmista tekemisistäni, mutta yritän pitää nykyisen suhteeni "puhtaana" ainakin omalta puoleltani. Kumma juttu ne aikaisemmat pettämiset, koska minulla oli todella upeita seurustelukumppaneita, eikä itsetuntonikaan ole ollut erityisen huono.

Säälittävän vanhuksen sepityksiä. Iskisin päähäsi puunuijalla jos vain voisin. En tee sitä sillä olet päättäny viettää rauhallista perhe-elämää egosi kanssa. Minä olen panomies. Olen kaikkien aikojen suurin panomies ja sinä olet vain tuhatjalkasen pari jalkaa, lopun TUHANSIEN (MINUN KANSSA).

Olen panomies jote naisesi ei ole turvassa minulta. Eihän sinultakaan ollut kukaan turvassa. Metsästän naisia. Panen heidät aluille. Olen panija. Olet harrastanut seksiä. Minä myös, minulla on peruskoulun yhteiskuntatieteiden oppi takanani ja käyttämätön kondomi, jota en tule koskaan käyttämään.

Olen aina taustalla, olen nuorempi jannu, kestävämpi ja kokeneempi jannu.

Peitämme patut.

T. jungsteri panempiröörimies aka lukiolurkki fuckbuddy

Vierailija
15/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoran pojat

Paska jätkä. Siinähän se. Et ole tämän elokuvan sankari. Sankarit eivät petä. Eikä sankareilla ole huonoa itsetuntoa. Siinäpä selität lapsillesi silmästä silmään mikä isä on miehiään, ihan kirkkain silmin. "isä on huoran poika", pyydän Lare: ETkös heitä hiekkaa silmille. Ja Larehan heittää hiekkaa huoripukin silmille. Lare ei olekkan isänsä poikia, vaikka tavallaan onkin. Siinäpä meillä kaksi marjaa.

Vierailija
16/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuoden teinisuhteessa (ei ammattia :p ) ja 8 vuoden avoliitossa (konttorirotta) petin joitain kertoja suutelu-, kopelointi- ja suuseksiasteelle. Nykyisessä seurustelusuhteessa en ole pettänyt enkä petä.

Vierailija
17/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoran pojat

Paska jätkä. Siinähän se. Et ole tämän elokuvan sankari. Sankarit eivät petä. Eikä sankareilla ole huonoa itsetuntoa. Siinäpä selität lapsillesi silmästä silmään mikä isä on miehiään, ihan kirkkain silmin. "isä on huoran poika", pyydän Lare: ETkös heitä hiekkaa silmille. Ja Larehan heittää hiekkaa huoripukin silmille. Lare ei olekkan isänsä poikia, vaikka tavallaan onkin. Siinäpä meillä kaksi marjaa.

Missä vaiheessa esittelin itseni "sankarina"? Jätän ne sankariegoilut mielelläni vaikkapa juuri sinulle, joka varmasti ei ole paskoihin tekoihin sortunut:D Sitten taas toisaalta, vittuako sinä tiedät minun perhe- tms.-taustoistani? Pysyttele asialinjoilla asiallisten viestien suhteen. En minä mitään provoillut.

T: se, kelle vastasit

Vierailija
18/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa esittelin itseni "sankarina"? Jätän ne sankariegoilut mielelläni vaikkapa juuri sinulle, joka varmasti ei ole paskoihin tekoihin sortunut:D Sitten taas toisaalta, vittuako sinä tiedät minun perhe- tms.-taustoistani? Pysyttele asialinjoilla asiallisten viestien suhteen. En minä mitään provoillut. T: se, kelle vastasit

Älä provosoidu - kirjoituksesi oli todellakin asiallinen ja varmaan moni muu kuin minä häkeltyi saamastasi palautteesta. Mikä lie urpo! Sun vastaus oli hyvä. :)

ohis

Vierailija
19/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija, nainen.

Vierailija
20/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa esittelin itseni "sankarina"? Jätän ne sankariegoilut mielelläni vaikkapa juuri sinulle, joka varmasti ei ole paskoihin tekoihin sortunut:D Sitten taas toisaalta, vittuako sinä tiedät minun perhe- tms.-taustoistani? Pysyttele asialinjoilla asiallisten viestien suhteen. En minä mitään provoillut. T: se, kelle vastasit

Älä provosoidu - kirjoituksesi oli todellakin asiallinen ja varmaan moni muu kuin minä häkeltyi saamastasi palautteesta. Mikä lie urpo! Sun vastaus oli hyvä. :)

ohis

Päättelinkin "palautteesta", että jonkun lääkityksen säätötoimenpiteet eivät ole tuottaneet tulosta. Sen verran sekavaa tuo palaute oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi