Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kaloreita syöt päivässä jos laihdutat?

Vierailija
13.05.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 kaloria riittää nutraillen hyvin.

Vierailija
22/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun asti. Mä haluan nopeasti läskeitsät eroon ja tiedän kyllä tasan mitkä on ne terveelliset elämäntavat. Itse osa nutrailen 700kcal per päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 kaloria riittää nutraillen hyvin.

Niin riittää! Alun parin päivän päänsärky kun mulla hellitti, niin tuli mahtava olo! Välillä illalla huomaan, että oho, yksi pussi syömättä niin saa "mässätä" illalla :D

Vierailija
24/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla normaali kulutus ilman liikuntaa noin 1500 kcal. Ikää siis jo 44 vuotta :)

Eli laihdutan lähinnä liikunnalla. Alle 1300 kcal ei ole enää käsittääkseni ihan terveellistä ilman liikunnan lisäämistä.

Vierailija
25/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla mallilla laihdutin siis viime kesänä 10 kiloa kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
26/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajetta jää 700 joka päivä. Ei ole nälkä ja laihduttaminen on hauskaa.

Vierailija
27/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla normaali kulutus ilman liikuntaa noin 1500 kcal. Ikää siis jo 44 vuotta :)

Eli laihdutan lähinnä liikunnalla. Alle 1300 kcal ei ole enää käsittääkseni ihan terveellistä ilman liikunnan lisäämistä.

Nutrilet-pusseihin on lisätty vitamiinit, hivenaineet yms. niin, että ihan terveellisesti voi kaksi viikkoa mennä pelkillä niillä. Itse jätin multitabsitkin syömättä nutrausajalta, kun olisi tullut otettua sitten päällekäin kaikenlaista. Yli sen ajan nutrilettejä pelkkänä ravintona ei suositella ilman lääkärin valvontaa...

Vierailija
28/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika matalille kalorit,joten lähteekin varmaan kivasti? viikossa,kuukaudessa? -kiinnostus heräsi

Vierailija
29/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy luonteenlujuutta mennä pelkillä nutreilla, mutta tuloksia tulee! Toimii hyvin aloituspyrähdyksenä, eli ruokailutottumuksiakin on muutettava, jotta saat pysyviä tuloksia. Mutta näin kevääseen, kun bikinikelit kolkuttelee, toimii hyvin :)

Pelkillä nutreilla voi pudottaa siis useita kiloja muutamassa viikossa. Yleisin on kai pari-kolme kiloa / viikko. Riippuu aloituspainosta ja BMI:Stä