Paljonko kaloreita syöt päivässä jos laihdutat?
Kommentit (29)
loppuun asti. Mä haluan nopeasti läskeitsät eroon ja tiedän kyllä tasan mitkä on ne terveelliset elämäntavat. Itse osa nutrailen 700kcal per päivä.
600 kaloria riittää nutraillen hyvin.
Niin riittää! Alun parin päivän päänsärky kun mulla hellitti, niin tuli mahtava olo! Välillä illalla huomaan, että oho, yksi pussi syömättä niin saa "mässätä" illalla :D
Mulla normaali kulutus ilman liikuntaa noin 1500 kcal. Ikää siis jo 44 vuotta :)
Eli laihdutan lähinnä liikunnalla. Alle 1300 kcal ei ole enää käsittääkseni ihan terveellistä ilman liikunnan lisäämistä.
Tuolla mallilla laihdutin siis viime kesänä 10 kiloa kahdessa kuukaudessa.
vajetta jää 700 joka päivä. Ei ole nälkä ja laihduttaminen on hauskaa.
Mulla normaali kulutus ilman liikuntaa noin 1500 kcal. Ikää siis jo 44 vuotta :)
Eli laihdutan lähinnä liikunnalla. Alle 1300 kcal ei ole enää käsittääkseni ihan terveellistä ilman liikunnan lisäämistä.
Nutrilet-pusseihin on lisätty vitamiinit, hivenaineet yms. niin, että ihan terveellisesti voi kaksi viikkoa mennä pelkillä niillä. Itse jätin multitabsitkin syömättä nutrausajalta, kun olisi tullut otettua sitten päällekäin kaikenlaista. Yli sen ajan nutrilettejä pelkkänä ravintona ei suositella ilman lääkärin valvontaa...
Kuulostaa aika matalille kalorit,joten lähteekin varmaan kivasti? viikossa,kuukaudessa? -kiinnostus heräsi
Kysyy luonteenlujuutta mennä pelkillä nutreilla, mutta tuloksia tulee! Toimii hyvin aloituspyrähdyksenä, eli ruokailutottumuksiakin on muutettava, jotta saat pysyviä tuloksia. Mutta näin kevääseen, kun bikinikelit kolkuttelee, toimii hyvin :)
Pelkillä nutreilla voi pudottaa siis useita kiloja muutamassa viikossa. Yleisin on kai pari-kolme kiloa / viikko. Riippuu aloituspainosta ja BMI:Stä
600 kaloria riittää nutraillen hyvin.