Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlainen prosessi oikeasti olisi 3-vuotiaan antaminen adoptioon?

Vierailija
13.05.2011 |

Jos marssisin tosissani jonnekin (missä näitä adoptioita oikein hoidetaankaan) ja sanoisin, että haluan antaa 3-vuotiaani adoptoitavaksi, kun en jaksa hänen kanssaan, niin siitäkö se vaan hoituisi? Paperit kuntoon ja sillä selvä? Kuinkahan nopeasti muksulle hoituisi uusi koti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle koittaa edes jonkimoinen tulevaisuus.

Vierailija
2/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae apua tervhoitajalta, psykiatrilta tms

mistä kiikastaa sulla???

lapsia otetaan huostaan ja sijoitetaan perheisiin kyllä, jos oikeesti vakavia ongelmia on ...

mä mielelläni ottaisin pienen lapsen, olen ajtatellut sijaisvanhemmuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae apua tervhoitajalta, psykiatrilta tms

mistä kiikastaa sulla???

lapsia otetaan huostaan ja sijoitetaan perheisiin kyllä, jos oikeesti vakavia ongelmia on ...

mä mielelläni ottaisin pienen lapsen, olen ajtatellut sijaisvanhemmuutta

joku käski antamaan lapsen adoptioon.

En kysynyt siis tosissani, vaikka vieläkin ottaa kyllä aivoon.

ap

Vierailija
4/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten asioita lähdetään selvittämään. Jos lapsen vanhemmat ei halua lasta, etsitään lapsen lähipiiristä varmaan ensin joku muu, kenen luokse lapsi voi mennä. esim. isovanhemmat tai täti/setä.

Jos vielä jonun ajan päästä vanhemmat haluavat luovuttaa lapsen adoptioon, tehdään siitä paperit. sijaisperhe varmaan tällaisessta tapauksessa etitään sen mukaan, että lapsi voi jäädä heille pysyvästi ja siitä kenties adoptioon. prosessi on pitkä, ehkä vuosia.

Ja pelkkä äidin sana ei riitä, adoptioon antamisessa pitää luonnollisesti olla myös lapsen isän suostumus, jos lapsi on tunnustettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi