Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset kasvonpiirteet saavat ihmisen vaikuttamaan tyhmältä/yksinkertaiselta?

Vierailija
13.05.2011 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohukainen, Hessu Hepo, Pekka-Puupää.

Näitähän riittää, laiha on aina ollut se hölmöyden ja yksinkertaisuuden symboli.

Laihuus on idiotismia ja siitä on paha laihuttaa.

Kohta seuraava on kuolema.

Vierailija
2/51 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia me kaikki ollaan, halusitte tai ette, hah hah haa!!

Vierailija
4/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveä naama, pottunenä ja suu useimmiten auki. Näytän varmaan aika idiootilta, mutta hyvä ainakin tiedostaa se itse :D

Vierailija
5/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni Helsingissä asuu aika monenkirjavaa sakkia, myös maalta ja muista kaupungeista muuttaneita.

Vierailija
6/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta just eilen katsoin bussissa (kun en ollut muistanut ottaa kirjaa mukaan eikä ollut parempaakaan tekemistä) yhtä naista joka piti suunsa auki koko sen n. 25 minuuttia joka siinä istui. Istuivat siis toiseen suuntaan kuin minä. Näyn teki huomiotaherättävämmäksi se että vieressä oli ilmeisesti hänen siskonsa, joka oli paljon hänen näköisensä ja lisäksi myös piti suunsa auki koko ajan. He eivät keskustelleet keskenään, istuivat vain suu auki ja tuijottivat eteensä.

Ei mitään tietoa heidän älykkyystasostaan, mutta oli se aika hölmön näköistä.

Vierailija
7/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on sanottu tyhmän näköiseksi, kun pidän suutani auki. Syy suun aukipitämiseen on siinä, että nenä on hyvin usein tukkoinen, kroonisesti tukossa. Ei ole kovin terveellistä olla happivajeessa. Mutta myönnän, että tyhmältä se varmaan näyttää. Joku kerta on pitänyt sanoa asiasta joillekin, jotka siinä suu auki möllöttävät ja ihmettelevät.

Vierailija
8/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerännäköisyyden aiheuttaa? Kuvittelisin, että se liittyy jotenkin mielikuviin lapsista (pikkulapsillahan usein nökerönenät) ja maalaisista savolaisista, joita pidetään aikamoisina juntteina.

Vierailija
9/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu siitä miten piirteet kenenkin kasvoissa istuvat ja yhdistyvät. Suosittelisin kuitenkin tutustumaan ihmisiin ja huomaamaan, että jotkut juntinkin näköiset voi olla tosi mukavia ja uskottavia ihmisiä :)

Vierailija
10/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika rumia lääkäreitä esimerkiksi tiedän, eivätkä kaikki opettajatkaan valitettavasti ole maailman kauneimpia ilmestyksiä, joten en usko, että älykkyys ja ulkonäkö välttämättä ovat toisiinsa mitenkään sidonnaisia asioita. Ja kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
11/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tyhjäpäinen idiootti, että olisi mielenkiintoista nähdä hänen oma pärstäkertoimensa.

Ei ole ulkonäöllinen asia älykkyys.

Vierailija
12/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä saa minultakin tuo "suu auki" kannatuksen.

Vielä kun suu on auki ja ylähuuli vähän vedettynä ylöspäin niin, että etuhampaat näkyy - tulee kyllä väistämättä mieleen, että montako hernettä oikeasti siellä korvien välissä seilaa, seilaako yhtään?

Ne, joilla nenä on tukossa, tuskin kuitenkaa pitävät monttuaan ammollaan sillä tyylillä.

Vierailija
13/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä korostuu huomattavasti jos henkilö on ylipainoinen. Mutta ei tämä päde likimainkaan jokaiseen ylipainoiseen, sillä moni heistä on välkyn ja filmaattisen oloinen kasvonpiirteiltään.

Mulla tulee ap:n aloituskysymyksestä mieleen se joku maajussillemorsian, josta piti ihan oikeasti miettiä, että onkohan tuo nyt perussuomalaisen näköinen vai vajukki.

Ja mulla ei ole mitään vajukkeja vastaan (onhan niitä lähipiirissä paljonkin), mutta pistää kieltämättä silmään, että moni ns. normaali suomalainen on aika vajaan näköinen.

Ja älkää nyt hernettä nenään vetäkö termeistä "vajukki" ja "vajaa". Kait te nyt tiedätte, että "sokko" ja "näkkäri" ovat näkövammaisten keskuudessa relevantteja termejä ihan samoin kuin homo voi toista homoa kutsua "homppeliksi".

Vierailija
14/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on pottunenä ja leveä naama? Itse ajattelen asian niin, että vaikka joku saattaa ulospäin näyttää yksinkertaiselta piirteidensä takia, totuus on useimmiten ihan toinen. Mutta nyt puhutaan ensivaikutelmista - oma naama on käyntikortti, halusi tai ei. ap

niin tyhjäpäinen idiootti, että olisi mielenkiintoista nähdä hänen oma pärstäkertoimensa.

Vierailija
15/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on pottunenä ja leveä naama? Itse ajattelen asian niin, että vaikka joku saattaa ulospäin näyttää yksinkertaiselta piirteidensä takia, totuus on useimmiten ihan toinen. Mutta nyt puhutaan ensivaikutelmista - oma naama on käyntikortti, halusi tai ei. ap

Että ulkonäkö ja äly olisivat toisiinsa vaikuttavia tekijöitä. Sorry, pitäisikö sinun hommata hieman itseluottamusta? Av-mammat ovat sitten aivan oma rotunsa ja muistakaahan, että ihminen aikuistuu lähempänä kolmeakymmentä vasta. Sen huomaa välillä näistäkin palstan vastauksista.

Vierailija
16/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa vastata takaisin :) Anteeksi vain. ap

Että ulkonäkö ja äly olisivat toisiinsa vaikuttavia tekijöitä. Sorry, pitäisikö sinun hommata hieman itseluottamusta? Av-mammat ovat sitten aivan oma rotunsa ja muistakaahan, että ihminen aikuistuu lähempänä kolmeakymmentä vasta. Sen huomaa välillä näistäkin palstan vastauksista.

Vierailija
17/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kuin suurin osa suomalaisista keski-ikäisistä ämmistä: nyrpeä ilme, naama norsunvitulla, pikkuleuka, pienet silmät, kapeat huulet, lyhyet hiukset.

Ja suuri osa teinitytöistä vaikuttaa kehitysvammaisilta: semmonen hymyolemätön teininirppa. Aina kun näen semmoisen, toivon että mustat miehet raiskaisivat ne.

Vierailija
18/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään hinnasta.

minkälainen kuvotus on ihminen, joka vääntää tänne ( tai minne tahansa ) tollasen aloitusen? pahempaa on vain se, että aika monet vajakkilampaat ovat hänelle jopa vastanneet.

hyi helvetti. ootte vastenmielisiä.

Vierailija
19/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkin ihmisistä, siitä miten he toimivat ja mitä eleillään, ilmeillään ja ulkonäöllään viestivät. Etenkin olen kiinnostunut siitä, mitä viestejä itse välitän ulospäin. Kuten varmaan luit aikaisemmasta tekstistäni, lukeudun vastausten perusteella itsekin tähän porukkaan, joka saattaa ensinäkemältä vaikuttaa yksinkertaiselta. Mutta tämähän ei ole mikään TOTUUS. Ymmärrätkö? ap

mistään hinnasta.

minkälainen kuvotus on ihminen, joka vääntää tänne ( tai minne tahansa ) tollasen aloitusen? pahempaa on vain se, että aika monet vajakkilampaat ovat hänelle jopa vastanneet.

hyi helvetti. ootte vastenmielisiä.

Vierailija
20/51 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjä katse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi