Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kastelahjaksi, kun kummilusikka ei oikein ole mun tyylinen lahja. Sylikummi olen.

Vierailija
12.05.2011 |

Joku kestävä kuitenkin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut kummipojalleni tosi rakas koru.

Vierailija
42/52 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä ihana. Meidän lapsi sai sylikummiltaan tämän tyylisen:

http://www.walshbrothers.co.uk/watch_jewelry/ARCPN192.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran et itsekään lusikkaa käytä niin pilli on varmasti enemmän sun tyylinen.

Vierailija
44/52 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär sai kummitädiltään ison (n. 40cm korkean) tiffany-enkelin. On todella tärkeä tytölle. Ja kaunis, ajaton, kestävä.

Vierailija
45/52 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka on ainoa, mikä on minulla yhä käytössä. Myös hopeinen kastemalja on kaunis mutta eipä sille kauheasti tule käyttöä, jos ei kasta omia lapsia tai jää lapsettomaksi. Myös jonkun ehdottama hopeinen pilli voisi olla hauska ja vähän erikoisempi kuin pelkät kehykset ja lippaat, joita voi muutkin vieraat tuoda.

Vierailija
46/52 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen tai vaaleansininen (tai muun värinen) Aalto-vaasi.

Komppaan tätä Aaltovaasia. Tyylikäs lahja jolla on aikuisenakin vielä käyttöä. Toinen mielestäni hyvä idea Iittalan valikoimissa ovat nämä vitriinit.

http://www.iittala.fi/web/Iittalaweb.nsf/fi/tuotteet_sisustaminen_vitri…

Niitä löytyy erivärisinä niin tytöille kuin pojille ja soveltuvat vaikka hammas- tai hiuskiehkurarasioiksi.

Itse pidän kultaliikkeiden kummilusikkavalikoimia melko mauttomia, enkä niitä siksi halua. Oma lapsemme sai kummilusikaksi tähkäsarjan hopeajälkiruokalusikan, johon oli kaiverrettu tämän syntymätiedot. Tällä on ollut käyttöä, sillä meillä on muutenkin kyseisen sarjan hopealusikoita.

Vierailija
47/52 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kysyä kummilapsen vanhemmilta, olisiko heillä jotain toivetta. Meillä esikoinen sai valokuvakehyksen, jossa on syntymäpäivä, mitat yms. tiedot ja toivoisin kovasti, että myös toivottavasti meille suotavat muut lapset saisivat kehykset. Olisi kiva pitää ne esillä samassa paikassa kunnes lapsi on niin iso, että saa sen itselleen.

Vierailija
48/52 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilänjalka, jossa on kaiverruspaikat pituudelle, painolle, syntymäajalle ja päivälle.

Vierailija
49/52 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen desing on jo mainittukin, eli jotain aikaa kestävää, jonka voi ottaa sitten isompana käyttöön.

Laadukas lasten astiasto, esim. muumi-astiat ja aterimet.

Hyvä kirjasarja, satuja tai loruja.

Hopealusikat, kahvilusikat siis, ostin omalle kummipojalle, kun toinen kummi osti kummilusikan.

Tai sitten voi alkaa keräämään jotain, mitä kartuttaa vuosien aikana. Esim. osakesalkkua.

Tai taidetta, esim. grafiikkaa.

Vierailija
50/52 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se lusikka on tärkeä, etenkin jos muut lapset ovat sen saaneet. Itseä harmitti tosi paljon teininä kun en saanut kummiltani rippilahjaksi ristiä, vaan muunlaisen riipuksen, kun kaikki ystävät ja sisarukset oivat saaneet rippiristin.

Vaikka lusikka ei olisi kummin näköinen lahja, se SAATTAA olla vanhempien suurin toive (jos heillä itsellään on ja muilla lapsilla jne.). Tai sitten vanhemmat nimenomaan eivät ole innostuneita koko lusikka-perinteestä.

Vierailija
51/52 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se lusikka on tärkeä, etenkin jos muut lapset ovat sen saaneet. Itseä harmitti tosi paljon teininä kun en saanut kummiltani rippilahjaksi ristiä, vaan muunlaisen riipuksen, kun kaikki ystävät ja sisarukset oivat saaneet rippiristin.

Vaikka lusikka ei olisi kummin näköinen lahja, se SAATTAA olla vanhempien suurin toive (jos heillä itsellään on ja muilla lapsilla jne.). Tai sitten vanhemmat nimenomaan eivät ole innostuneita koko lusikka-perinteestä.

lapselle eikä kummille, niin miksi sen pitäisi olla kummin näköinen? Voihan siihen antaa oman valokuvan mukaan.

Vierailija
52/52 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ottakaahan asiasta selvää ennen kuin puhutte: http://www.sannas.fi/page/9/sannas-kaupan-tuotemerkit "Kastesormus on kaunis ketjussa kaulalla ensin äidillä ja lapsen kasvaessa hänellä itsellään. Kastesormus on lahja, joka säilyy! "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi