Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut vaihto-oppilaana tai au pairina? Mikä oli ikävin kokemuksesi tuolta ajalta?

Vierailija
11.05.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajan ja työajan epämääräisyys, kun asuu työpaikalla. Parasta oli, että sain elää erittäin kansainvälisessä perheessä ja sain sujuvan saksankielen taidon.

Vierailija
2/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin naivi, että lähdin kaikkeen mukaan ja minua pantiin kyllä halvalla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa että tulin takaisin kaikki seksikokemukset blokkarissa.tästä aikaa yli 20vuotta.T:Taru

Vierailija
4/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa että tulin takaisin kaikki seksikokemukset blokkarissa.tästä aikaa yli 20vuotta.T:Taru

Valehtelivat kaiken, oli tulevaa lentäjää ja ties mitä paskaa ja olin niin lapsellinen, että annoin pillua kaikille. Tuonne kun lähtee niin pitää olla hyvä itsetunto ja tietää, että joutuu helposti panopuuksi jne.

Vierailija
5/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelivat kaiken, oli tulevaa lentäjää ja ties mitä paskaa ja olin niin lapsellinen, että annoin pillua kaikille. Tuonne kun lähtee niin pitää olla hyvä itsetunto ja tietää, että joutuu helposti panopuuksi jne.

Vierailija
6/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli narkkarista himouskovaiseksi ja raittiiksi kääntynyt ja poliisiksi pyrkivä kiihkoilija joka uhkasi lähettää minut takaisin kun sai minut kiinni YHDEN oluttölkin juomisesta.

Vierailija
7/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksiani, mutta tää taitaa olla Palstahullun riehuntaketju, joten antaa olla.

Vierailija
8/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli vaikeuksia vastaan, isäntäperhe halusi vaan päästä minusta eroon mahdollisimman kivuttomasti (itselleen) eikä sitä aluevalvojaakaan paljoa kiinnostanut. Se oli rankkaa, varsinkin kun vuoden alussa oli toitotettu, miten paljon meistä vaihtareista välitetään ja että isäntäperheisiin ja aluevalvojiin voi luottaa AINA.

Vierailija
9/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli se, että kukaan kohdemaassa ei oikeasti välitä Kun tuli vaikeuksia vastaan, isäntäperhe halusi vaan päästä minusta eroon mahdollisimman kivuttomasti (itselleen) eikä sitä aluevalvojaakaan paljoa kiinnostanut. Se oli rankkaa, varsinkin kun vuoden alussa oli toitotettu, miten paljon meistä vaihtareista välitetään ja että isäntäperheisiin ja aluevalvojiin voi luottaa AINA.

harvassa tapauksessa tässä kylmässä maailmassa on niin, että joku välittäisi lapsesta niinkun äiti (tai isä) rakastavat lastaan. Muut ovat vain korvikkeita.

Vierailija
10/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän meillä käyneet kemiat yhteen kun keittiön lattiaa piti hinkata joka päivä...

Sitten vaihdoin perhettä, ja se olikin sitten tosi ihana perhe, jossa kyllä välitettiin minustakin ihan aidosti.

Vierailija
11/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli joskus aivan hirveä nälkä, kun ruoka laitettiin toisinaan vasta 20 maissa, ja olin ehkä syönyt lounaalla viimeksi jotain salaattia tms. pientä En alussa ainakaan viitsinyt mennä itse jääkaapille. Myös rahan meno yllätti. bussi-/metroliput yms maksoivat ihan kauheasti, joten eipä sitä käyttörahaa juuri jäänyt. Myös ulkonakäyminen maksoi, joten olin aika "köyhä".

Vierailija
12/12 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla oli tosi hyviä perheitä. Tunsin, että musta välitettiin oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi