Mitä luulette, miksi Halla-aho ei tykkää kuvistaan?
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194678311158/artikkeli/ju…
Mikä kuvissa mahtaa olla vikana Halla-ahon mielestä? Minusta ne on ihan tavallisia.
Kommentit (64)
Noi on ihan tavallisia. Alan epäillä persoonallisuushäiriötä tai suuruusharhaa omasta tärkeydestään.
kaikki joilla on huono itsetunto taikka vääristynyt minäkuva, ei pidä valokuvistaan taikka ovat kamalan tarkkoja mitä kuvia julkaistaan.
- Valokuvaaja.
Mielestäni siinä miehessä on ensi hetkestä lähtien ollut jotain perustavalla tavalla epämiellyttävää. En puhu hänen mielipiteistään, vaan ensivaikutelmasta, joka ihmisen olemuksesta syntyy. Tämä vahvisti tuota mielikuvaa: kyseessä on pikkusieluinen vouhkaaja, joka on omasta mielestään (ainoa) aina oikeassa.
Törkeää äänestäjien kohtelua tuollainen, ettei anna joillekin lehdille lausuntoja. Kansanedustajan velvollisuus on puhua medialle!! Potkut eduskunnasta sellaisille, jotka alkavat kehitellä omia henkilökohtaisia mustia listojaan siitä keille puhuvat ja keille eivät!
edes tietäisi/muistaisi tuota kuvaa, jos mies itse ei olisi tehnyt siitä numeroa.
edes tietäisi/muistaisi tuota kuvaa, jos mies itse ei olisi tehnyt siitä numeroa.
Ja ihan yhtä "huonoja" tai vielä paljon paljon huomopia kuvia on julkaistu muistakin. Esim. Kiviniemestä oli vaalien jälkeen aivan karmeita irvistyskuvia iltiksissä.
kaikki joilla on huono itsetunto taikka vääristynyt minäkuva, ei pidä valokuvistaan taikka ovat kamalan tarkkoja mitä kuvia julkaistaan.
- Valokuvaaja.
ja uskon valokuvaajan sanaan. Yksi tuttavani on juuri tämmöinen ihminen. Hänellä itsetunto-ongelmat ovat niin pahoja, että vieraammassa seurassa keksii tarinoita - hän on siis patologinen valehtelija. Tuttujen kanssa on helpompaa, mutta osa jutuista pitää kyllä aina suodattaa. Kuvien ottaminen hänestä on mahdotonta! Olemme toimineet yhdessä eräässä yhdistyksessä ja ottaneet kuvia yhdistyksen lehteen. Tästä ihmisestä joutuu ottamaan kymmeniä kuvia, ennen kuin sopiva löytyy.
Mielestäni siinä miehessä on ensi hetkestä lähtien ollut jotain perustavalla tavalla epämiellyttävää. En puhu hänen mielipiteistään, vaan ensivaikutelmasta, joka ihmisen olemuksesta syntyy. Tämä vahvisti tuota mielikuvaa: kyseessä on pikkusieluinen vouhkaaja, joka on omasta mielestään (ainoa) aina oikeassa.
Törkeää äänestäjien kohtelua tuollainen, ettei anna joillekin lehdille lausuntoja. Kansanedustajan velvollisuus on puhua medialle!! Potkut eduskunnasta sellaisille, jotka alkavat kehitellä omia henkilökohtaisia mustia listojaan siitä keille puhuvat ja keille eivät!
voisi nyt tehdä pikatutkimuksen poliitikkoja esittävistä lehtikuvista. Mun mielestä Urpilaisesta on välillä ollut ihan kauheita kuvia, Kiviniemikin pääsi julkisuuteen, kun kuvattiin takamusta. Stubb se vasta hassu onkin hampaineen. Onkohan Kataisesta ollut huonoja otoksia? Soinista nyt ainakin on ollut, eikä se ole valittanut.
Mun silmään noi kuvat on ihan neutraaleja. En olisi ajatellut niistä mitään erikoista ilman tätä kohua.
vaikuttaa kyllä oudolta koko tapaus ja panee mittimään, mitä siinä on oikeasti takana.
voisi nyt tehdä pikatutkimuksen poliitikkoja esittävistä lehtikuvista. Mun mielestä Urpilaisesta on välillä ollut ihan kauheita kuvia, Kiviniemikin pääsi julkisuuteen, kun kuvattiin takamusta. Stubb se vasta hassu onkin hampaineen. Onkohan Kataisesta ollut huonoja otoksia? Soinista nyt ainakin on ollut, eikä se ole valittanut.
Mun silmään noi kuvat on ihan neutraaleja. En olisi ajatellut niistä mitään erikoista ilman tätä kohua.
vaikuttaa kyllä oudolta koko tapaus ja panee mittimään, mitä siinä on oikeasti takana.
Kiviniemihän on aika kaunis nainen, mutta säännöllisesti hänestä julkaistaan aivan hirveitä kuvia, samoin Urpilaisesta. Ja monesta, monesta muusta!
Halla-aho luulee voivansa pysyä yksityishenkilönä, mutta eihän se nyt herran jumala enää onnistu! Panee kyllä kyseenalaistamaan herran mielenterveyden.
Kiviniemihän on aika kaunis nainen, mutta säännöllisesti hänestä julkaistaan aivan hirveitä kuvia, samoin Urpilaisesta. Ja monesta, monesta muusta!
Halla-aho luulee voivansa pysyä yksityishenkilönä, mutta eihän se nyt herran jumala enää onnistu! Panee kyllä kyseenalaistamaan herran mielenterveyden.
hommalaiset ja muut, että mikä noissa kuvissa oikeasti on huonoa? Tai miten se halla-aho perusteli kuvien huonoutta? Perusteliko se netissä, kun ei toimittajalle sanonut..?
Oli pieni juttu jossa toimittaja oli soittanut Halla-aholle ja tiedustellut mikä kuvissa oli pielessä.
"Soitan Aamulehteen liittyvästä valokuva-asiasta. Olet kirjoittanut Aamulehden toimittajalle sähköpostilla lehden käyttämistä valokuvista, että...
– Yritä päästä asiaan, kiitos.
Kirjoitit, että niin kauan kuin ”tuollaisia kuvia” julkaistaan, et anna mihinkään asiaan kommentteja. Haluaisin kysyä, että mitä tämä tarkoittaa käytännössä.
– Mä sanoin jo, että sun on turha pyytää mihinkään asiaan kommenttia niin kauan kuin te käytätte tuollaisia valokuvia.
Mitä tämä ”tuollaisia valokuvia” tarkoittaa, mikä niissä on vikana?
– Sä voit miettiä sitä ihan keskenäs. Sä ehkä oivallat sen. Moikka. (Katkaisee puhelun.)"
Fiksu ja julkisuuden hallitseva mies ilmiselvästi. Ei oikein pärjää, kun ei enää hallitsekaan julkista keskutelua bloginsa takaa, vaan on itse sen kohteena.
Voi ressukkaa :-D
Oli pieni juttu jossa toimittaja oli soittanut Halla-aholle ja tiedustellut mikä kuvissa oli pielessä.
"Soitan Aamulehteen liittyvästä valokuva-asiasta. Olet kirjoittanut Aamulehden toimittajalle sähköpostilla lehden käyttämistä valokuvista, että...
– Yritä päästä asiaan, kiitos.
Kirjoitit, että niin kauan kuin ”tuollaisia kuvia” julkaistaan, et anna mihinkään asiaan kommentteja. Haluaisin kysyä, että mitä tämä tarkoittaa käytännössä.
– Mä sanoin jo, että sun on turha pyytää mihinkään asiaan kommenttia niin kauan kuin te käytätte tuollaisia valokuvia.
Mitä tämä ”tuollaisia valokuvia” tarkoittaa, mikä niissä on vikana?
– Sä voit miettiä sitä ihan keskenäs. Sä ehkä oivallat sen. Moikka. (Katkaisee puhelun.)"
Fiksu ja julkisuuden hallitseva mies ilmiselvästi. Ei oikein pärjää, kun ei enää hallitsekaan julkista keskutelua bloginsa takaa, vaan on itse sen kohteena.
Voi ressukkaa :-D
Joopa joo. Tarkoitus on luoda SENSAATIO ja alkaa puhumaan asian vierestä.
Jälkeenpäin tyhmemmille (99.5% suomalaisista) jää se muistikuva, että hjallis on outo.
Oikea kysymys on, miksi tän hepun kuvia pitää runkslata? Vastaus oli yllä.
Joopa joo. Tarkoitus on luoda SENSAATIO ja alkaa puhumaan asian vierestä.Jälkeenpäin tyhmemmille (99.5% suomalaisista) jää se muistikuva, että hjallis on outo.
Joopa joo. Tarkoitus on luoda SENSAATIO ja alkaa puhumaan asian vierestä.Jälkeenpäin tyhmemmille (99.5% suomalaisista) jää se muistikuva, että hjallis on outo.
Halla-aho suuttuu lehdistölle ihan normaalien kuvien julkaisemisesta? Ei tällaista kohua olisi syntynyt, jos hän ei olisi möksähtänyt Aamulehdelle. Kai Halla-ahokin on kuitenkin aikuinen ihminen, joka ihan itse päättää, miten asioita kommentoi.
Mä oo vieläkään keksinyt, mitä vikaa noissa kuvissa on. Saattaa tietty olla, että kuvanottotilanteessa Halla-ahoa on vituttanut tai ollut jopa jotain sanaharkkaa kuvaajan kanssa, mutta hän ei voi olettaa, että toimittaja tai lehden lukijat olisivat tietoisia tällaisista taustoista.
Siis siinä näkyy savua taustalla, ja Jusa tietty sanonut vaimolleen, ettei enää polta tupakkaa. Ja nyt tuli pitkä puhuttelu ja viikko arestia. Ja tietsikasta ja pleikkarista otettiin virtapiuha pois.
Vaalea arjalainen korkean profiilin Göbbels -otsa, innosta punottavat poikamaiset posket. Eroaa edukseen alivalottuneista veljistämme :)