Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluat tutustua uuteen ihmiseen, älä ensitöiksesi valita!

Vierailija
11.05.2011 |

Olen ennenkin palstalla kertonut että töistä tullessa monasti samalla pysäkillä odottelee bussia eräs mieshenkilö.

No, tämä mies on jonkun sortin kehitysvammainen, ainakin komea kampurajalka hänellä on ja tulee vähän liian liki esim. downien tapaan. Itse en haluaisi muutenkaan jutella kenenkään kanssa missään pysäkeillä, saati tämän tyyppisten ihmisten kanssa. (Haukkukaa vaan, mutta kun koko päivän töissä joudun hymyilemään asiakkaille, niin vapaalla haluan heittää "luukut kiinni" enkä olla ystävällinen kenellekään).

No, nyt se mies on ottanut tavaksi tulla joka ikinen kerta kun osutaan samalle pysäkille ihan kylki kylkeen kiinni ja valittamaan että bussi on myöhässä. No, ensinnäkin bussi ei ole myöhässä vaan on aina ihan aikataulussa ja toisekseen jos nyt ehdottomasti haluaa tulla juttelemaan jollekulle vieraalle, ei välttämättä kannata ensi sanoikseen valittaa jostakin (mikä ei edes ole totta)...

Eilen sitten kommentoin nyrpeänä/vittuuntuneena/väsyneenä miehelle eka kertaa takaisin että eiköhän se bussi sieltä tule ennemmin tai myöhemmin. Mutta ihmettelen ettei voi jättää rauhaan kun en ole koskaan vastannut hänelle mitään enkä tästä lähtienkään aio tuttavalliseksi heittäytyä. Ärsyttää suunnattomasti kun tulee kaiken lisäksi ihan liian liki!

Mitä tuollaiselle voi muuta sanoa kuin olla kuin ei huomaisikaan?!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta kenelläkään naisella ei ole mitään velvollisuutta flirttailla yhtään kenenkään kanssa jos ei sitä itse tahdo!

Mieti itse, jos et ikinä olisi saanut huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Vähintä on mitä voit antaa on pieni silmän isku tai huulen lipaisu. Tottahan se on että naiset syrjivät tietynlaisia miehiä. Ja nämä miehet ovat täysin syyttömiä syntymäänsä. On heillä sentään äitinsä.

Onneksi sinä meistä olet se kampurajalkainen niin pääsen juoksemaan karkuun! Ja vielä huulta pitäisi lipoa tai silmää vinkata, voi elämän kevät!

Vierailija
22/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen urheilullinen Thorneksi haukuttu komistus.

Annan jokaiselle naiselle huomioni. Se on velvollisuuteni komeana, malliksikin haukuttuna miehenä.

Mikään ei ole parempaa, kuin piristää naisten tylsää arkea.

Eihän se keneltäkään ole pois se flirtti. Jokainen tarvitsee huomiota myös rumat ja vajaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anteeksi, mutta en halua jutella vaan ajatella omia asioita rauhassa.

Vierailija
24/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turha vihjailla, luultavasti hän ei ymmärrä vihjailuja. Sanot suoraan, ystävällisesti mutta jämäkästi, että olet aina iltapäivisin hyvin väsynyt ja tahdot kuunnella musiikkia. Ja että toivot ettei hän häiritse sinua. Voitte toki moikata pysäkillä (ja voitte sopia, että kädenheilautus merkiksi siitä), ainakin minun tuntemani kehitysvammaiset olisivat jo siitäkin ihan iloisia. Heillä kun ei välttämättä liialti tuttavia aina ole, ja ovat kuitenkin iloista sosiaalista porukkaa.

Ja kyllä tiedän, että kehitysvammaiset eivät ole yhtään sen homogeenisempi ryhmä kuin muutkaan, mutta oletan kys. henkilön olevan suht hyvätasoinen ja käyvän esim. työtoiminnassa itsenäisesti jos kerran yksinään bussipysäkillä aina on.

Varaudu siihen, että saat kärsivällisesti selittää saman asian hyvin monena päivänä ennen kuin menee perille.

Vierailija
25/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä on aina välillä. Yleensä kyseessä on juuri lievästi kehitysvammainen tai mt-kuntoutuja, mutta joskus ihan ns. normaali ihminenkin. Tulevat höpöttämään ventovieraalle ja auta armias jos erehdyt kohteliaisuuttasi jotain vastaamaan tai hymyilemään niin ei tule jutusta ja seuraamisesta loppua!

Itse olin juuri vaunuilemassa ja ajattelin että ah ihanaa kerrankin saan hetken hiljaisuutta omille ajatuksille niin eikös rinnalle lyöttäytynyt tällainen höpöttäjä! Käveli valehtelematta pari kilometriä rinnallani höpöttämässä vaikken alun jälkeen vastannut enää mitään ja yritin kiihdyttää vauhtia!

Minullakaan ei oikein ole sydäntä tokaista, että voitko olla hiljaa en ole kiinnostunut jutuistasi tms. Niinpä kiltteydestäni sitten joudun kärsimään. Vanhukset ovat muuten kanssa yksi ryhmä jonka kanssa juttusille ryhtyessään kannattaa olla varovainen jos haluaa vielä saman päivän aikana päästä jatkamaan matkaa.

Vierailija
26/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen urheilullinen Thorneksi haukuttu komistus.

Annan jokaiselle naiselle huomioni. Se on velvollisuuteni komeana, malliksikin haukuttuna miehenä.

Mikään ei ole parempaa, kuin piristää naisten tylsää arkea.

Eihän se keneltäkään ole pois se flirtti. Jokainen tarvitsee huomiota myös rumat ja vajaat.

Mistä näitä Thorneja oikein sikikää?!!