Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluat tutustua uuteen ihmiseen, älä ensitöiksesi valita!

Vierailija
11.05.2011 |

Olen ennenkin palstalla kertonut että töistä tullessa monasti samalla pysäkillä odottelee bussia eräs mieshenkilö.

No, tämä mies on jonkun sortin kehitysvammainen, ainakin komea kampurajalka hänellä on ja tulee vähän liian liki esim. downien tapaan. Itse en haluaisi muutenkaan jutella kenenkään kanssa missään pysäkeillä, saati tämän tyyppisten ihmisten kanssa. (Haukkukaa vaan, mutta kun koko päivän töissä joudun hymyilemään asiakkaille, niin vapaalla haluan heittää "luukut kiinni" enkä olla ystävällinen kenellekään).

No, nyt se mies on ottanut tavaksi tulla joka ikinen kerta kun osutaan samalle pysäkille ihan kylki kylkeen kiinni ja valittamaan että bussi on myöhässä. No, ensinnäkin bussi ei ole myöhässä vaan on aina ihan aikataulussa ja toisekseen jos nyt ehdottomasti haluaa tulla juttelemaan jollekulle vieraalle, ei välttämättä kannata ensi sanoikseen valittaa jostakin (mikä ei edes ole totta)...

Eilen sitten kommentoin nyrpeänä/vittuuntuneena/väsyneenä miehelle eka kertaa takaisin että eiköhän se bussi sieltä tule ennemmin tai myöhemmin. Mutta ihmettelen ettei voi jättää rauhaan kun en ole koskaan vastannut hänelle mitään enkä tästä lähtienkään aio tuttavalliseksi heittäytyä. Ärsyttää suunnattomasti kun tulee kaiken lisäksi ihan liian liki!

Mitä tuollaiselle voi muuta sanoa kuin olla kuin ei huomaisikaan?!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit varmasti katsoa itseäsi muiden silmin. Ei pari ystävällistä sanaa lannista työn raskaan raatajaa. ;)

Vierailija
2/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten saa edes valittamalla naisilta flirttiä. Onko syynä lyhyisyyteni, kaljuisuuteni vai lukuisat mt-ongelmani? Kaipaan vain sanaa moi ja flirttiä. Kyllä lievästi kehitysvammaisellakin on oikeus kesäflirttiin. En voi mitään aknelleni tai muille ominaisuuksilleni. Te voisitte hieman enemmän flirttailla tasapuolisuuden vuoksi. Elämäähän tässä, ei sen enempää.

;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen urheilullinen Thorneksi haukuttu komistus.

Annan jokaiselle naiselle huomioni. Se on velvollisuuteni komeana, malliksikin haukuttuna miehenä.

Mikään ei ole parempaa, kuin piristää naisten tylsää arkea.

Eihän se keneltäkään ole pois se flirtti. Jokainen tarvitsee huomiota myös rumat ja vajaat.

Tälläistä positiivista energiaa maailma tarvitsee. Eikä ap:n kaltaisia marmattajia. Oikein vihaksi pistää ap;n käytös vammaista miestä kohtaan. Mies tietysti yrittää saada ap:n huomion ja ehkä päästä ap:n kanssa treffeille. Ja ap on tuollainen aasi. Ei mitään käytöstapoja.

Vierailija
4/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen työtä vammaisten kanssa ja uskon, että pelkäät häntä jotenkin tai sulla on huono itsetunto, ettet leimaantuisi hänen ystäväkseen tms?

Hän on luultavasti down ja menossa jonnekin kuntoututtavaan työtoimintaan toimintakeskukseen. Pelkäätkö, ettet jaksa töissä olla sosiaalinen, jos vaihdat pari sanaa hänen kanssaan?:)

Vierailija
5/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä ihminen

Vierailija
6/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän etsi toisen juttukumppanin sitten..

Vierailija
7/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota jatkossa kirja mukaan ja esitä lukevasi sitä pysäkillä eiköhän etsi toisen juttukumppanin sitten..

Milloin räplään kännykkää, milloin tarkastelen tärkeän oloisena jotain papereita, milloin seisoskelen mp3-kuulokkeet korvilla jne.

Aina tunkee kylki kylkeen kiinni. Alan olla jo ihan neuvoton! Ja todellakin koen tuon tilanteen ahdistavaksi :(

Ei auta mennä eri bussivuorollakaan kun aikaisempaan en ehdi ja jos jälkimmäisellä menen, olen kotona vasta tuntia myöhemmin kuin normaalisti :(

Vierailija
8/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten päästä tällaisesta "ahdistelijasta" eroon kun mitään ei varsinaisesti ole tapahtunut, ja kyseessä on kehitysvammainen ihminen?

Kuinka suoraan sanon ensi kerralla?

Vierailija
9/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntokin kohenee.

Vierailija
10/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy työmatkapyöräilijäksi Kuntokin kohenee.

Eikä ole ajokorttiakaan, saati autoa.

Vierailija
11/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se bussin odotellu kestää? Hymyile ja kysy mitä kuuluu. Pian sitä kuitenkin pääset kotiin yksinäsi kiukuttelemaan.

Vierailija
12/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se bussin odotellu kestää? Hymyile ja kysy mitä kuuluu. Pian sitä kuitenkin pääset kotiin yksinäsi kiukuttelemaan.

Ihan oikeasti tuollainen on ahdistelua, jos toinen osapuoli (eli minä) sen sellaiseksi kokee!

Vierailija
13/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sano suoraan, että et haluaisi oikeastaan jutella. Onhan noita juttelijoita. Ei ne varmaan mitään pahaa tarkoita yleensä tuollaiset. Kiitä onneas, että se kompurajalka ei tule sun viereen istumaan ja juttele koko matkaa :D

Vierailija
14/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sano suoraan, että et haluaisi oikeastaan jutella. Onhan noita juttelijoita. Ei ne varmaan mitään pahaa tarkoita yleensä tuollaiset. Kiitä onneas, että se kompurajalka ei tule sun viereen istumaan ja juttele koko matkaa :D

niin voin itse mennä ihan eri puolelle.

Joskus on käynyt niin päin että se änkeääkin jotenkin mun perään ja silloin tulee yleensä mun selän taakse istumaan. Istun siis käytävän puolelle näissä tapauksissa koska en todellakaan halua sitä mun viereeni.

Vierailija
15/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä uskovat.

Vierailija
16/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat olla rauhassa. Yleensä uskovat.

Tosin tämäkin tuntuu mun suuhun todella tylyltä kun noin yleensä ottaen olen ihan kiltti ja mukava ihminen. Tosin tätä tiettyä miestä kohtaan en halua olla kiltti ja mukava ja ärsyyntyminen tähän tilanteeseen näkyy varmaan jo mun viestienkin sävystä.

Aatelkaa, olen vapaapäivällä ja silti harmittaa tuollainen takianen!

Vierailija
17/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa suusi. Eihän tuo ole mitään ahdistelua, kun et ole tehnyt selväksi, ettet kaipaa seuraa.

Tuppisuuna seisominen ei ole tarpeksi selkeä tapa tuollaiselle ihmiselle.

Jos vaihdat paikkaa, tuleeko perässä taas kylkeen kiinni?

Avaa se suusi seuraavalla kerralla ja pyydä pysymään kaenpana.

Vierailija
18/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten saa edes valittamalla naisilta flirttiä. Onko syynä lyhyisyyteni, kaljuisuuteni vai lukuisat mt-ongelmani?

Kaipaan vain sanaa moi ja flirttiä. Kyllä lievästi kehitysvammaisellakin on oikeus kesäflirttiin.

En voi mitään aknelleni tai muille ominaisuuksilleni. Te voisitte hieman enemmän flirttailla tasapuolisuuden vuoksi. Elämäähän tässä, ei sen enempää.

Vierailija
19/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten saa edes valittamalla naisilta flirttiä. Onko syynä lyhyisyyteni, kaljuisuuteni vai lukuisat mt-ongelmani? Kaipaan vain sanaa moi ja flirttiä. Kyllä lievästi kehitysvammaisellakin on oikeus kesäflirttiin. En voi mitään aknelleni tai muille ominaisuuksilleni. Te voisitte hieman enemmän flirttailla tasapuolisuuden vuoksi. Elämäähän tässä, ei sen enempää.

flirttailla yhtään kenenkään kanssa jos ei sitä itse tahdo!

Vierailija
20/26 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta kenelläkään naisella ei ole mitään velvollisuutta

flirttailla yhtään kenenkään kanssa jos ei sitä itse tahdo!

Mieti itse, jos et ikinä olisi saanut huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Vähintä on mitä voit antaa on pieni silmän isku tai huulen lipaisu.

Tottahan se on että naiset syrjivät tietynlaisia miehiä. Ja nämä miehet ovat täysin syyttömiä syntymäänsä. On heillä sentään äitinsä.