Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukahan opettaisi suomalaisnaisille kesäpukeutumista?

Vierailija
10.05.2011 |

Aivan kamala näky kaupungilla taas, kun ilmat vihdoin on lämmenneet.

Lyhyet sortsit eivät ole aikuisen naisen kaupunkivaate!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitaju opitaan omalta äidiltä, yritä tehdä parhaasi.

Vierailija
2/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisten pukeutumiset eivät kuulu hänelle/heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä liikuta pätkääkään miten muut pukeutuvat. Ei ole minulta pois muitten sortsit. Miksi se sinua niin vaivaa? Poistaisitko kaupunkikuvasta muutenkin rumat ihmiset?

Vierailija
4/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se nostaa itsetuntoa niin miksei voisi käyttää? Jokaisen oma asia miten pukeutuu.

Vierailija
5/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukahan opettaisi ap:lle ja niin monelle muulle että toisten pukeutumiset eivät kuulu hänelle/heille.

En ymmärrä miten jotkut jaksaa vaivautua muiden ihmisten vaatteista tai ulkonäöstä. En myöskään ymmärrä sitä, miten jotkut kuvittelevat voivansa määritellä, mikä kuuluu jonkun sukupuolen tai ikäryhmän vaatetukseen.

Vierailija
6/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitaju opitaan omalta äidiltä, yritä tehdä parhaasi.

Itse olen onnekssi oppinut ihan toisenlaisen tyylitajun kuin äitini, joka käyttää 20 vuotta vanhoja t- paitoja kun ne on vielä lähes ehjiä... :)

Ja allekirjoitan: shortsit ei yleensä ole aikuisen naisen kaupunkivaate, tosin tyylikkäitä poikkeuksiakin löytyy.

Ja legginssit eimole housut! Hame tai reilun mittainen tunika päälle, ainakin jos takamus on kokoa 46!

Vierailija
7/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei kaljamahat rötkötä sortsien vyötäröitten yli, ei näy mauttomia "huumori"-tekstipaitoja, ei lampsita tennissukat jalassa sandaaleilla, eikä pershien syövyttämät verkkaritkaan lökötä.

Vierailija
8/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kalukukkarot ehkä onkin, niin ne voisi kuitenkin jättää sinne kaapin peränurkaan=)

Ja siis muutenkin se niiden vaatetus...voi apua!

Ja näinpä muuten eilen yhden venakonkin kaupungilla kulkemassa "tyylikkäänä" turkisreunaisessa takissaan. Ja asteitahan oli siis reilusti 20 ja risat=)

Vierailija
9/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin itsekin eilen, miten joillakin tosiaan on pokkaa pukea lyhkäset sortsit ja paljastaa paksut, valkoiset ja muhkuraiset reitensä..tosin se ei ole vartalosta kiinni, sortsit on urheilu- tai rantavaate, ei kuulu kaupungille.

Vierailija
10/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä, mistä joensuusta ap-kirjoittaa, mutta kyllä niissä kaupungeissa, missä minä olen elänyt ja kulkenut, on varttuneemmmallekin aikuiselle naiselle sopivia cityshortseja ja capreja vaikka kuinka isot valikoimat. Enkä kyllä usein olekaan nähnyt mitään sopimatonta ihmisten päällä.

Sporttinen tyyli on ihan yhtä hyvä tyyli kuin muutkin.

Vierailija
11/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se ei ole vartalosta kiinni, sortsit on urheilu- tai rantavaate, ei kuulu kaupungille.

Ootko taas viettänyt viikonlopun lukien 50-luvun etikettioppaita?

Vierailija
12/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Vierailija
13/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä, mistä joensuusta ap-kirjoittaa, mutta kyllä niissä kaupungeissa, missä minä olen elänyt ja kulkenut, on varttuneemmmallekin aikuiselle naiselle sopivia cityshortseja ja capreja vaikka kuinka isot valikoimat. Enkä kyllä usein olekaan nähnyt mitään sopimatonta ihmisten päällä. Sporttinen tyyli on ihan yhtä hyvä tyyli kuin muutkin.

ap tarkoitti LYHYITÄ sortseja, ei citysortseja saati capreja.

Vierailija
14/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täydempää kun oppii karsimaan turhan pois elämästään. Eli esimerkiksi juuri tällaisen toisten pukeutumisesta ahdistumisen. Itselleen sillä vain hallaa tekee, ei sille, kuka pukeutuu hänen mielestään huonosti.

Ja kuka määrittelee pukeutumisen? Nämäkin on ihmisen määrittelemiä rajoja, mitkä menee ihan kulttuurin ja historian mukaan. Osa ihmisistä kokee itsensä tärkeäksi kun on opetellut ulkoa turhanpäiväisiä sääntöjä, joilla ei ole mitään merkitystä.

Elämä on paljon helpompaa kun elää sitä itselleen ja läheisilleen, eikä koko ajan pelkää, mitä muut minusta ajattelee. Samoin ei huolehdi muiden asioista niin paljon vaan etsii elämästä kauniita ja hyviä asioita.

Ajattelepa vaikka niitä shortseja. Onpa ihanaa kun tuokin nainen on pannut shortsit kaupunkiin. Hänellä on varmaan vilpoinen olo ja hän on tyytyväinen sääriinsä. Näin kun ajattelee, tulee itsellekin hyvä mieli.

Vierailija
15/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talven itseään lihottanut av-mamma sortseissa, huhhuh...En tajua, eikö nämä ihmiset vilkaise kertaakaan peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille??

Itselläni ei ole paino- tai vartalo-ongelmia mutta en todellakaan talsisi kaupungilla jotkut hot pantsit jalassa.

Vierailija
16/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetullut katsomaan minua ja vetämään kahvinsa väärään kurkkuun, sillä minä käytän usein (tänäänkin), ihan julkisilla paikoilla vieläpä, lastenosastolta ostamiani shortseja ja ikääkin on jo 32 vuotta. Ja hyvältä näyttää, vaikka itse sanonkin.

Tikahdu tuskaasi, en aio helpottaa sitä yhtään

Vierailija
17/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärvistelen kuumeisena ja villaa päällä, ja vaan haaveilen kesämekosta.

Vierailija
18/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talven itseään lihottanut av-mamma sortseissa, huhhuh...En tajua, eikö nämä ihmiset vilkaise kertaakaan peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille??

Itselläni ei ole paino- tai vartalo-ongelmia mutta en todellakaan talsisi kaupungilla jotkut hot pantsit jalassa.

On sitä jotain mitä sinulla ei ole.. hyvä itsetunto. He voivat olla täysin sinut sen oman kamalan kroppansa kanssa.

Vierailija
19/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne shortsit tai muut maantien väriset vaatteet ole ihan ok?

Pakkoko sitä on tälläytyä raiskattaviksi?

Kenellä muuten riittää aikaa etsiä sopivia vaatteita? Harvalla riittää aikaa useiden tuntien ostoksille.

Vierailija
20/33 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sitten jollakin paha olla, kun aletaan morkkaamaan ihmisten pukeutumista.

Mitä ihmeen väliä sillä on miten kukin pukeutuu?

Sit jos vastaan tulee ihminen joka käpöttelee perse paljaana niin sen siunailun jo toki ymmärtäisin minäkin. ;)

Mut hei haloooo, on se varmasti kauheeta jos jollakin on oikein shortsit jalassa ja kaupungissa vieläpä. IIIIK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä