Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet: Mistä, miten ja milloin tiesitte että nyt on aika tehdä eropäätös?

Vierailija
09.05.2011 |

Meillä tilanne se että kymmenen vuoden onnellinen ja tasapainoinen liitto, jossa saatu yhteistuumin liuta lapsia, on alkanut viimeisen puolen vuoden aikana ahdistaa miestä. hän kuulemma ei enää kestä tätä samaa tasaista arkea, vaan haluaa seikkailuja ja uusia naisia, muutosta elämäänsä. Ei kuitenkaan ole hakenut eroa, vaan vain jatkuvasti vihjailee kuinka muuttaa sinne ja sinne, koska siellä on kauniita naisia jne. Itse mietin että en itse hae eroa, vaan elän kuten miestä ei olisikaan. Tämä siksi että eron myötä oma taloudellinen tilanteeni tulee heikkenemään merkittävästi (olen opiskelija). En kuitenkaan jaksa roikkua kovin pitkään tässä löysässä hirressä, ja mietin että mitä jos mies ei sittenkään hae ollenkaan eroa? Kuinka kauan tällaisessa tilanteessa voi olla ilman että se on omalla psyykelle liian raskasta? Ja kuinka kauan lapsille voi antaa tällaisen tunnekylmän parisuhdeilmapiirin kestettäväksi? Me emme tappele, olemme vain kuin toista ei olisikaan.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne junnaa paikallaan

ap

Vierailija
2/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei pystynyt millään olemaan uskollinen reissuillaan. Miltei joka lennolta oli iskettävä uusi lentoemo leikkikaveriksi, sanoi vain ettei millään pysty pitämään itseään kurissa, mahdoton tehtävä hänelle -> erottiin ;o(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin niin tavallinen :(.

Miehen teki mieli seikkailla. Totesin, että sitten lupa on molemmilla ja pisti paperit vetämään. Ihan yllättynyt olen itsekin, mitä hittoa sitten nyt kohkaa, kun mulle tekstaillaan ja viestitellään perään ja pyydellään treffeille/syömään/leffaan/purjehtimaan yms yms.