Eronneet: Mistä, miten ja milloin tiesitte että nyt on aika tehdä eropäätös?
Meillä tilanne se että kymmenen vuoden onnellinen ja tasapainoinen liitto, jossa saatu yhteistuumin liuta lapsia, on alkanut viimeisen puolen vuoden aikana ahdistaa miestä. hän kuulemma ei enää kestä tätä samaa tasaista arkea, vaan haluaa seikkailuja ja uusia naisia, muutosta elämäänsä. Ei kuitenkaan ole hakenut eroa, vaan vain jatkuvasti vihjailee kuinka muuttaa sinne ja sinne, koska siellä on kauniita naisia jne. Itse mietin että en itse hae eroa, vaan elän kuten miestä ei olisikaan. Tämä siksi että eron myötä oma taloudellinen tilanteeni tulee heikkenemään merkittävästi (olen opiskelija). En kuitenkaan jaksa roikkua kovin pitkään tässä löysässä hirressä, ja mietin että mitä jos mies ei sittenkään hae ollenkaan eroa? Kuinka kauan tällaisessa tilanteessa voi olla ilman että se on omalla psyykelle liian raskasta? Ja kuinka kauan lapsille voi antaa tällaisen tunnekylmän parisuhdeilmapiirin kestettäväksi? Me emme tappele, olemme vain kuin toista ei olisikaan.
Kommentit (62)
kun kuulee näitä tarinoita pettävistä miehistä, niin niiden tarinat ovat repliikkejä myöten samoja. Tyhmiäkö ne miehet ovat?
tarinoita on molemmin päin ihan yhtä paljon. Kunnioitus ihmisiä kohtaan sulla pitäs laskea. Ihmiset, niin miehet kuin naisetkin tekevät virheitä.
Ei ne vaan oikein tule toimeen keskenään.
Oi voi. Kyllä nää noin kolmikymppiset miehet on sitten nykyään aivotonta porukkaa. Luulevat jotenkin, että elämä muuttuu täysin uuden naisen myötä. Omat lapset jää syrjään uuden ihanan itsekkään elämän myötä. Huoh.
Meillä mies otti ja lähti, selityksiä parisuhteen vioista riitti, mutta mitään keskusteltavaa ei enää ollut. Reilua jättää vaimo ja kolme pientä lasta.