Laitetaan pahimmat WT J-nimet pinoon
jotta tiedetään mitä vältää ettei av-mammat paheksu :)
Kommentit (47)
esim. Jonna, Jenni, Johanna, Julia, Jaana, Jani, Jari, Jarkko, Janne, Jaakko, Juha, Juhani, Johannes noin esimerkiksi. Täysin wt, jo Aleksis Kivikin sen tiesi, samoin raamatun kirjoittajat.
Onneksi sentään olen välttynyt olemasta yhtään wt, kun ei laitettu noita j-alkuisia nimiä lapsille.
Onni ja Helmi
Yhteen kaupungin kerrostalopihaan mahtuu tusina noita.
Taidat olla wt-bimbo itse.
ja minä vielä aukaisin tän ketjun.. miksi?! ootte kamalia hyi.. toki voi sanoa mielipiteen nimistä mutta tuota wt luokittelua en ymmärrä :(
Mikä ei ole mielestäni yhtään kamala, mutta makunsa kai kullakin...
toivon totisesti ettei tämän ketjun aloittaja ole kenekään äiti.
Kuinka AIKUINEN ihminen voi alkaa lokeroimaan lasten nimiä noin? Ja sitten ihmetellään että miksi lapset kiusaavat ja satuttavat toisiaan jos kotona odottaa tuollainen irvikuva "äiti".
Samaan roskasakkiin voi laskea lapset nimeltä Minea,Melina,Minka,Minja,Iida,Aada,Veeti jne.
Outoa tosiaan et on perheitä joilla on 4 tyttöä joiden nimet...
Jenna,Janina,Jemina,Jannica.Vaikka noi nimet ei yksittäin ees oo niin rumia niin kyllä viiraa äitillä päässä kun tollasen rivin antaa.Muutenkin miski pitää antaa vähän niinkuin sinnepäin samankaltainen nimi kaikille lapsille?Samalla alkukirjaimella.
ja julkistaa sen oman nimensä?
Onko sinun nimesi jotenkin niin über mahtava ja sulosointuinen?
Onko joku J-alkuinen astunu tnyt sun varpaille että pitää täällä mollata ja dissata lasten nimiä jotka alkavat J:llä?
Mistä tällainen ajattelu oikein kumpuaa? My brain is full of fuck. Ja täällähän onkin sitten jo lueteltu about kaikki J-alkuiset nimet, joten lukotan ketjun turhana koko kirjaimen osoittauduttua "roskaväkikirjaimeksi"... Kiesus
Enpä usko, että me täytetään ne. Kun eikös ne muka ollu jotain, että äiti tupakoi lasten edessä, blondatut hiukset, liian pienet vaatteet, Suomen leijona-merkkejä roikkuu joka puolelta niin isässä kuin äidissä, lähiöasuminen, kännäily, toimeentulotuella eläminen? Vai oonko ymmärtäny väärin?
No, meidän lapsen nimi on tullut tuolla ainaki kaks kertaa. Ja: minä en tupakoi ollenkaan, en värjää hiuksia, läskit ei tursua vaatteista, leijonajuttuja meillä ei ole, olen ylioppilas, kaksi ammattitutkintoa, asutaan maalla omassa talossa, ei ryypätä, meillä on yritys, tullaan hyvin toimeen. Repikää siitä. Aivotonta arvostella ihmisiä nimien perustella!
Onni ja Helmi
Yhteen kaupungin kerrostalopihaan mahtuu tusina noita.
Taidat olla wt-bimbo itse.
Onni ja Helmi näin esimerkiksi ovat nyt "niitä" nimiä joita oli Janica, Jessica, Jasper jokin aika sitten.
alkaa j:llä, muttei löydy listalta vielä.
Enpä heittäydykään vielä auton alle...
Jollain on näköjään pahemman laatuinen pakkomielle tästä samasta aiheesta... Oikeasti, kuinka helkkarin monta kertaa tätä samaa virttä täytyy toistaa täällä palstalla?! En jaksa edes laskea, kuinka mones aloitus tämä oli aiheesta "J-nimet on wt-nimiä!" Satun tuntemaan Janicoita, Jennicoita, Jeminoita, Joneja jne. yms. eikä kukaan heistä täytä näitä palstalla listattuja valkoisen roskasakin piirteitä! Fiksuja, ihania, koulutettuja ihmisiä kaikki. Sairasta ja lapsellista yrittää lokeroida ihmisiä nimen perusteella johonkin muottiin! Hankkikaa nyt lopulta se elämä!!!
niin voidaan täällä puida millainen oksetus se on!!!!!!
Terveisin Jannan äiti
Jos ette tätä J-ilmiötä tunnista mistään muualta kuin AV:sta, niin ehkä sitä ei sitten ole olemassa. On myös mahdollista, että ap:n tarkoittama perhe ei ole havahtunut trendikkään reipasta tulevaisuutta povaaviin J-nimiin ajoissa, vaan ovat hakeneet lastensa nimillä jotain muuta suuntaa, onhan niitä monia muitakin iskeviä nimiä ja alkukirjaimia.
On myös mahdollista, että Jenna, Joni, Janita, Jonnica ja Niko ovat syntyneet välittävään ja vakaalla pohjalla olevaan perheeseen toivottuina ja rakastettuina lapsina, ja heidän nimensä on valittu ajatuksella ja rakkaudella, koska se on vanhempien mielestä kiva.
Ja lisäksi on tsiljoona J:llä alkavaa nimeä, joista ei tule sitä samaa vaikutelmaa.
Äh, koko tämä J-juttu kertoo vain siitä, että saman taustaisilla ihmisillä on jokseenkin samanlainen maku, ilmenee myös muissa asioissa kuin nimivalinnoissa. Minulle tavallinen J-litania ilmentää vain mielikuvituksen puutetta, jos lapsia on paljon ja elämä on jokseenkin tiukkaa, tulee mieleen ettei ole jaksettu oikein niitä nimiä ja lasten persoonallisuuksia miettiä. Siinä kaikki. Eli minusta näyttää siltä, että nimeä ei ole oikein ajatuksella annettu. Mutta mikäs minä olen sanomaan, voi olla että muiden mielestä meillä on sama juttu.
janne
jesse
jimi
janica
jessica
jemina
mielestäni näiden (monien) J-nimien vika on siinä, että ne vaikuttavat historiattomilta. On vaan otettu jollain tavalla omassa elämässä pinnalla oleva nimi. Ainoa asia mihin ne minun mielessä yhdistyy, on juurikin suuret nuoret perheet 80-90-2000-2010-luvuilta, ei se rahallinen tilannekaan niin tärkeä tekijä ole, mutta perheen käyttäytyminen ja arvot. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö lapset voisi olla ihania. Ja kaikki totta kai on yhtä arvokkaita ihmisiä, vaikka nimi olisi Yrjö Kustaa.
Ja jos nimi on vaikka Joni Nikolai, niin siinähän alkaa historia havista jo ihan eri tavalla, eikö? Tulee mieleen että vanhemmat on ehkä jollain tasolla ainakin tietoisia kuka Nikolai oli, tai sellainen nimi löytyy heidän suvusta, siis tietävät ketä sukulaisensa ovat ja lapsensa nimessä osoittavat kunnioitustaan sinne isovanhemmille. Voihan se Nikolai tietysti olla vaikka oluttuopista napattu, ei sillä...
Kaikki on tietenkin yhtä arvokkaita, eikä se nimi oikeasti mitään tarkoita.
korvaan jos koko katras on J-alkuisia nimiä, mutta ärsyttää että meidät työnnetään tonne WT-luokkaan vaan siks kun tyttäremme nimi sattuu alkamaan J:llä.
Terveisin Jannan äiti (joka valitsi huolella nimen eikä antanut ekaa joka tuli mieleen).
mun tyttö on Jade ja löytyy suvusta myös teini-ikäinen Jemina. Jollei joku pidä mun lapsen nimestä niin ei se mun maailmaa kaada :) on paljon nimiä joista en pidä, mutta en mä niistä numeroa tee. jos jotakuta häiritsee lapsen nimi niin on sillä aika köyhä elämä :) tuo nimi hirviö lapsi voi olla joskus sinun lapsen tyttö/poikaystävä
Kel onni on se onnen kätkeköön! Meidän ei täytynyt laittaa todella kauan toivotun onnemme nimeksi Onni Sisu Armas ;)